Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czary w Might & Magic: Heroes VII podzielone zostały na 7 szkół magii i okrzyki bojowe. W każdej kategorii znajduje się mniej więcej 6-10 zaklęć, z czego nie są one na stałe przypisane do żadnej frakcji. Każdy bohater może używać i poznawać zaklęcia ze wszystkich szkół.

Proces przyznawania nam czarów jest całkowicie losowy, jako gracz mamy na niego bardzo ograniczony wpływ. - Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Proces przyznawania nam czarów jest całkowicie losowy, jako gracz mamy na niego bardzo ograniczony wpływ.

Bohater poznaje nowe czary na kilka sposobów. Każdy heros Magii już na wstępie zna kilka podstawowych czarów, których może używać w walce. Jego księgę zaklęć możemy wzbogacić poprzez budowę, a następnie ulepszenia Gildii Magii. Na pierwszym poziomie otrzymujemy 5 losowych czarów oraz możemy dodatkowo wybrać preferowaną szkołę magii. Dzięki temu mamy pewność, że przynajmniej jeden czar na każdym poziomie będzie należeć do wybranej szkoły. Na poziomie drugim otrzymujemy 4 losowe czary, na poziomie trzecim 3 czary i na ostatnim, czwartym poziomie jedynie jeden czar z wybranej szkoły magii.

Czary uporządkowane są pod względem szkoły (zakładki po lewej) oraz efektu (zakładki po prawej). - Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Czary uporządkowane są pod względem szkoły (zakładki po lewej) oraz efektu (zakładki po prawej).

Siła zaklęcia zależy od tego na jakim poziomie otrzymaliśmy dany czar. Im wyższy, tym zapewniane przez niego bonusy są silniejsze, a obrażenia większe. Dodatkowo, wraz z każdym poziomem wzrasta zapotrzebowanie na Manę (od 10 do 40). Im silniejszy czar, tym więcej Wiedzy Tajemnej potrzebuje bohater aby w ogóle móc rzucić zaklęcie. Poziom pierwszy nie wymaga żadnych punktów Wiedzy Tajemnej, drugi 2 punktów, trzeci 5 punktów, a czwarty aż 8. Zdobyć ją możemy poprzez odblokowywanie głównych poziomów umiejętności magicznych np. Magia Ognia Nowicjusz lub Magia Ziemi Mistrz. Odkrycie pełnego drzewka jednej ze szkół magii zwiększy naszą Wiedzę Tajemną aż o 6 punktów.

Dodatkowym sposobem na poznanie nowych czarów jest odwiedzanie specjalnych budynków na mapie świata, np. Gildia Magii lub Magiczna Kaplica. Dzięki umiejętności Mistyczne Przeczucie z drzewka Wcielenia Cnót mamy możliwość nauczenia się czaru od wrogiego bohatera podczas bitwy.