Nekropolia - Rozwój miasta | Nekropolia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozwijając miasta Nekropolii musisz nastawić się na duże wydatki rudy, szczególnie na samym początku gry oraz w końcowej jej fazie. Podobnie jak w przypadku większości frakcji, tak i tutaj dominującym surowcem specjalnym są Kryształy Smoczej Krwi. Nekropolia posiada specjalny budynek pozwalający nam na przemianę żywych jednostek na ich nieumarłe odpowiedniki.
Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Zrujnowana Wieża | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 18 Duchów na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Cmentarz | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 25 Szkieletów na tydzień. |
5 | Gniazdo Namtaru | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Namtaru. |
6 | Gniazdo Pająków | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Hebanowych Pająków na tydzień. |
7 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
8 | Gildia Magii - poziom 2. | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Grobowiec Zarazy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Lamasu na tydzień. |
11 | Sepulchrum | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Liszów na tydzień. |
12 | Rezydencja Wampirów | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Wampirów na tydzień. |
13 | Targowisko | Pozwala na handel surowcami. |
14 | Ołtarz Ofiarny | Pozwala ci na przemianę żyjących stworzeń w Szkielety i Szkielety Hoplitów. |