Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 6
Budowa | Opis | |
Kamienny Krąg
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 4000 złota 10 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 6 Druidów na tydzień. |
Kamienny Pierścień
| Wymagania: Kamienny Krąg Koszt: 5500 złota 2 Kryształy Smoczej Krwi 2 Gwiezdne Srebro 2 Smoczej Stali 2 Cieniostali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Druidów do Wielkich Druidów. |
Portal Miejski
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 2 Kryształy Smoczej Krwi | Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót. Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 5 drewna 3 kryształy smoczej krwi 3 gwiezdne srebra 3 smoczej stali 3 cieniostali | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Fontanna Odnowy
| Koszt: 1000 złota 5 rudy Uniemożliwia budowę Złotego Szlaku | Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Przywództwa na następne 3 bitwy. |
Złoty Szlak
| Koszt: 300 złota 2 drewna Uniemożliwia budowę Fontanny Odnowy | Podwaja liczbę punktów Ruchu karawan wyruszających z miasta. |
Umocnienia poziom 1
| Koszt: 1500 złota 10 drewna 5 rudy | Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Nimf i Łowców. |
Strzelnica Łuczników
| Wymagania: Chatka łowcy Koszt: 700 złota 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. +11 Łowców lub Wielkich Łowców na tydzień. |
Wieże Obronne
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Umocnienia poziom 1 Koszt: 600 złota 2 Gwiezdne srebro | Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. |