Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
2 – Kisasi
Wrogie miasto Twierdzy.
3 – Kwiat Smutku
4 – Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (07).
5 – Ihmarra
Wrogie miasto Akademii.
6 – Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (10).
7 – Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (04).
8 – Eriba-Nadin
Wrogie miasto Nekropolii.
9 – Lightmarch
Wrogie miasto Przystani.
10 – Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (06).
11 – Pierwsza Wieża Mostu
12 – Druga Wieża Mostu
13 – Most
Pojawi się po aktywacji dwóch Wież Mostu (11;12).
14 – Ahmar-Jaziira
Wrogie miasto Akademii.
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M25 Opowieść o Kwiecie Smutku
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Opowieść o Kwiecie Smutku - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia czwartą, ostatnią misję z kampanii Akademii. Do twojej dyspozycji oddana została ogromna mapa, z czego praktycznie całą jej wschodnią część zajmują bagna, po których twój bohater porusza się dużo wolniej. Jako przeciwników będziesz miał miasta Nekropolii, Przystani oraz Akademii. Warto oszczędzać czas zwłaszcza w pierwszej fazie rozgrywki, tak aby wrogowie zbytnio się nie rozbudowali i żebyś miał szanse na przejęcie jednego z wrogich miast.
Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do czwartej misji z kampanii Akademii. Twoim głównym celem jest pokonanie orków. Idź ścieżką, na której się znajdujesz. Po chwili dojdziesz do małego oddziału orków. Musisz ich pokonać. Po pojedynku dojdzie do sprzeczki z inną bohaterką Akademii - Aali. Będziesz musiał pokonać także i ją. Dysponuje ona armią 10 Kabirów, 5 Uczniów i 3 Rakszasów, tak więc nie powinna stanowić żadnego problemu.
Po wygranym pojedynku rozpocznie się nowe zadanie Zdrajca (Turncoat). Idź dalej południe, aż dotrzesz do miasta Kisasi (M25,2). Do walki jednak nie dojdzie, pozwolisz wrogiemu bohaterowi na ucieczkę. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia.
Zdrajca (Turncoat) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po pokonaniu Aali w ramach zadania Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem będzie ponownie pokonanie bohaterki Akademii oraz zajęcie jej miasta. Udaj się w tym celu w południowo-wschodni róg mapy. Znajdziesz tam miasto Ihmarra (M25,5). Sama Aali też powinna kręcić się w okolicy.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz Szatę Sędziego (Magister's Robe), która dodaje +2 do Ducha oraz +2 do Magii.
Połączenie Losów (Reunion of Fates) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem jest odnalezienie Kwiatu Smutku (Flower of Dolor). Znajduje się on w niewielkiej świątyni w południowo wschodniej części mapy (M25,3). Broniony jest przez bardzo słabą grupę Golemów oraz Tytanów Shantiri.
Gdy tylko zabierzesz artefakt zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +5 do Magii.
Czarodzieje Mroku (The Dark Wizards) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Twoim celem jest odszukanie Luny, pokonanie jej, a następnie zajęcie rządzonego przez nią miasta. Znajdziesz ją w południowo zachodniej części mapy, przebywającą w pobliżu miasta Eriba-Nadin (M25,8).
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Szęścia/Przeznaczenia.
Krzyżowcy Światła (Crusaders of the Light) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Tym razem musisz odnaleźć bohaterkę Melisande. Pokonaj ją i przejmij jej miasto. Zarówno Melisande, jak i miasto Lightmarch znajdziesz w północno-zachodniej części mapy (M25,9).
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Ducha.
Zabij Qasima! (Kill Qasim!) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Zdrajca (Turncoat). Twoim celem będzie pokonanie niejakiego Qasima. Najpierw musisz udać się na zachód mapy i odnaleźć dwie Wieże Mostu (Brigde tower). Pierwsza z nich znajduje się na południowym wschodzie (M25,11), niedaleko wrogiego miasta Nekropolii. Druga natomiast przy niewielkiej rzeczce na północy (M25,12).

Gdy aktywujesz dwie wieże pojawi się most (M25,13), którym będziesz mógł przejść na centralną wyspę. Idź do jej centrum i zajmij miasto Ahmar-Jaziira (M25,14). Jako nagrodę otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Magii. Zadanie oraz cała kompania zostanie zakończona sukcesem.