Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Wody

 

Nazwa

Opis

Zamieć - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Zamieć

Wzywa zamieć śnieżną na obszar 4x4 na czas 3 rund bojowych. Stworzenia, których tura zaczyna się w obrębie śnieżycy, mają obniżony Ruch aż do końca swojej tury.

W zależności od poziomu czaru obniżenie Ruchu waha się od -1 do -5.

Lodowy Krąg - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Lodowy Krąg

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Wody wszystkim oddziałom w kolistym obszarze docelowym 3x3.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Całun Mgły - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Całun Mgły

Wskazane stworzenie nie może być celem ataków dystansowych i samo nie może atakować z dystansu ani aktywować zdolności przez okres 2 tur lub do otrzymania obrażeń.

Kolejne poziomu czaru zmniejszają liczbę koniecznych punktów many do rzucenia zaklęcia.

Pocisk Mrozu - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pocisk Mrozu

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Wody wskazanemu wrogiemu oddziałowi.

Obrażenia zależą od poziomu czaru i posiadanej Magii.

Lodowe Uderzenie - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Lodowe Uderzenie

Wskazane stworzenie sojusznicze w chwili ataku zadaje dodatkowo obrażenia od Magii Wody, a atakowane stworzenie otrzymuje karę do Ruchu. Trwa 3 tury.

Ilość obrażeń zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii bohatera.

Płynna Membrana - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Płynna Membrana

Zmniejsza wszystkie obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu na kilka rut.

Redukcja obrażeń wynosi od 10% do 50% w zależności od poziomu czaru.

Tsunami - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Tsunami

Zadaje obrażenia od Magii Wody wszystkim oddziałom na obszarze docelowym i natychmiast odpycha mniejsze stworzenia o 2 pola do tyłu. Obszar docelowy rozciąga się na 5 kolumn.

Kolejne poziomu czaru zwiększają zadawane obrażenia, tak samo jak zwiększony poziom Magii bohatera.

Łódź Shalassy - Magia Wody | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Łódź Shalassy

Przyzywa na pobliskie wody okręt.