Całun Malassy | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Całun Malassy
Umiejętności Całunu Malassy zarezerwowane są dla bohaterów Lochów, żadna inna frakcja nie ma do nich dostępu. Sprawia to, że są dobrze dostosowane do posiadanych przez dane jednostki zdolności specjalnych i powiązane z premiami od budynków itp. Rozwojem tego "drzewka" powinien zainteresować się każdy gracz prowadzący bohaterów Lochów.
Na pierwszym poziomie obligatoryjnie należy wykupić Całun Malassy Nowicjusz, jako dodatkową umiejętność warto wziąć Dezorientację, która jest szczególnie przydatna w walce z silniejszymi przeciwnikami. Poziom ekspercki wymaga odblokowania Całun Malassy Ekspert, natomiast jako kolejną umiejętność można polecić Wrażliwy Punkt. Warto jednak pamiętać aby odpowiednio atakować przeciwników, jeśli chcemy wykorzystać otrzymaną premię. Wszystkie umiejętności z poziomu Mistrza i Arcymistrza są bardzo dobre i należy je obowiązkowo wykupić, jeśli chcemy aktywnie korzystać z bonusów oferowanych przez drzewko Całunu Malassy.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Całun Malassy Nowicjusz | Wszystkie stworzenia sojusznicze są Ukryte na początku walki. Status Ukryty pozwala stworzeniu na przechodzenie przez dowolne inne stworzenie. Status znika po tym, jak stworzenie zaatakuje. | |
Bomba Dymna | Gdy sojusznicze stworzenie traci wzmocnienie Ukryty, wszystkie sąsiadujące z nim stworzenia dostają -25 do Inicjatywy do końca rundy bojowej. | |
Dezorientacja | Atak bohatera dodatkowo pozbawia atakowane stworzenie szans na odwet. Trwa do końca tury aktualnie aktywnego stworzenia. | |
Cuchnąca Woń | Gdy sojusznicze stworzenie ze wzmocnieniem Ukryty przechodzi przez wrogi oddział, zadaje mu 1 punkt obrażeń od Magii Ciemności razy rozmiar wrogiego oddziału. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Całun Malassy Ekspert | Ukryte stworzenia mają +1 do Ruchu. | |
Martwy Kąt | Wrogie stworzenia przeprowadzają odwet z 0 do Ataku, jeśli zostały w pełni oflankowane przez sojusznicze stworzenie. | |
Wrażliwy Punkt | Odziały stworzeń wroga dostają -3 do Ataku i -3 do Obrony po ty, jak zostaną zaatakowane wręcz. Efekt trwa do końca tury bojowej. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Całun Malassy Mistrz | Ukryte stworzenia dostają +4 do Ataku i +10 do Szczęścia w chwili ataku. | |
Kryć się | Stworzenia sojusznicze otrzymują wzmocnienie Ukryty na koniec tury bojowej, w której nie odniosły żadnych obrażeń. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Koordynacja | Jeśli pierwszą czynnością stworzenia sojuszniczego w rundzie bojowej jest atak, po którym nie nastąpił odwet, stworzenie natychmiast otrzymuje drugi, darmowy atak na ten sam cel. |