Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Gwardzista / Legionista

Gwardzista - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gwardzista
Koszt: 43 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 43 złota

Legionista - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Legionista
Koszt: 56 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 56 złota

Tarcze - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Tarcze

Sąsiadujące stworzenia otrzymują tylko połowę obrażeń w walce wręcz i od trafień z dystansu, a Legionista odnosi 25% ran.

Kusznik / Strzelec Wyborowy

Kusznik - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kusznik
Koszt: 45 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 45 złota

Strzelec Wyborowy - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Strzelec Wyborowy
Koszt: 59 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 59 złota

Przeszywający Strzał - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przeszywający Strzał

To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii.

Kawaler / Kirasjer

Kawaler - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kawaler
Koszt: 1300 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1300 złota

Szarża - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Szarża

Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem.

Kirasjer - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kirasjer
Koszt: 1690 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1690 złota

Szarża - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Szarża

Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem.

Uderzenie - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uderzenie

Trafienia krytyczne tego stworzenia nie mogą spotkać się z odwetem, a zaatakowany przeciwnik zostaje obezwładniony do końca jego następnej tury.

Wilkor / Srebrnogrzbiet

Wilkor - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wilkor
Koszt: 110 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 110 złota

Nieskończone Odwety - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieskończone Odwety

Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję.

Srebrnogrzbiet - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Srebrnogrzbiet
Koszt: 143 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 143 złota

Nieskończone Odwety - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieskończone Odwety

Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję.

Dzika Szarża - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Dzika Szarża

Stworzenie atakuje cel bez ograniczenia zasięgiem Ruchu, a cel nie może przeprowadzić odwetu.

Trafia z +5 do Ataku, ale jego Obrona zostaje zmniejszona do 0 do końca jego następnej tury.

Raz na walkę.

Strażnik / Arbiter

Strażnik - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Strażnik
Koszt: 400 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 400 złota

Okazja do Odwetu - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Okazja do Odwetu

Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę.

Arbiter - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Arbiter
Koszt: 520 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 520 złota

Okazja do Odwetu - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Okazja do Odwetu

Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę.

Rozpłatanie - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Rozpłatanie

Stworzenie zawsze trafia dwa razy. Zaatakowani przeciwnicy mają możliwość dokonania odwetu po pierwszym trafieniu.

Kapelan / Przeor

Kapelan - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapelan
Koszt: 400 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 400 złota

Aura Oczyszczenia - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Aura Oczyszczenia

Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny.

Przeor - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Przeor
Koszt: 520 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 520 złota

Aura Oczyszczenia - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Aura Oczyszczenia

Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny.

Odwet Dystansowy - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odwet Dystansowy

Stworzenie zaatakowane z dystansu może wykonać odwet strzelając, pod warunkiem, że nie walczy wręcz.

Serafin / Niebianin

Serafin - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Serafin
Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi

Aura Czystości - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Aura Czystości

Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych.

Niebianin - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Niebianin
Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Kryształy Smoczej Krwi - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Kryształy Smoczej Krwi

Aura Czystości - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Aura Czystości

Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych.

Wskrzeszenie - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wskrzeszenie

Leczy i wskrzesza sojusznicze stworzenie, przywracając mu 50 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty).

Landsknecht / Mistrz Miecza

Landsknecht - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Landsknecht
Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro

Nieugiętość - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieugiętość

Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane.

Mistrz Miecza - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Miecza
Koszt: 7150 złota, 2 Gwiezdne Srebro, 1 Cieniostal - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 2 Gwiezdne Srebro, 1 Cieniostal

Nieugiętość - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieugiętość

Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane.

Jednostki Specjalne

Balista Przystani - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Balista Przystani
Koszt: 1000 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1000 złota

Siostra Uzdrowicielka - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Siostra Uzdrowicielka
Koszt: 500 złota - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Leczenie - Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Leczenie

Leczy wskazane sojusznicze stworzenie przywracając mu 20 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty).

Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Siostra Uzdrowicielka również wskrzesza poległe stworzenia.