Przystań - Jednostki | Przystań w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Gwardzista / Legionista
Gwardzista
| Koszt: 43 złota |
Legionista
| Koszt: 56 złota |
Tarcze | Sąsiadujące stworzenia otrzymują tylko połowę obrażeń w walce wręcz i od trafień z dystansu, a Legionista odnosi 25% ran. |
Kusznik / Strzelec Wyborowy
Kusznik
| Koszt: 45 złota |
Strzelec Wyborowy
| Koszt: 59 złota |
Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. |
Kawaler / Kirasjer
Kawaler
| Koszt: 1300 złota |
Szarża | Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem. |
Kirasjer
| Koszt: 1690 złota |
Szarża | Stworzenie atakuje z +1 do Ataku za każde pole pokonane przed atakiem. | |
Uderzenie | Trafienia krytyczne tego stworzenia nie mogą spotkać się z odwetem, a zaatakowany przeciwnik zostaje obezwładniony do końca jego następnej tury. |
Wilkor / Srebrnogrzbiet
Wilkor
| Koszt: 110 złota |
Nieskończone Odwety | Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję. |
Srebrnogrzbiet
| Koszt: 143 złota |
Nieskończone Odwety | Stworzenie zawsze wykonuje odwet, jeśli ma ku temu okazję. | |
Dzika Szarża | Stworzenie atakuje cel bez ograniczenia zasięgiem Ruchu, a cel nie może przeprowadzić odwetu. Trafia z +5 do Ataku, ale jego Obrona zostaje zmniejszona do 0 do końca jego następnej tury. Raz na walkę. |
Strażnik / Arbiter
Strażnik
| Koszt: 400 złota |
Okazja do Odwetu | Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę. |
Arbiter
| Koszt: 520 złota |
Okazja do Odwetu | Stworzenie otrzymuje darmową możliwość odwetu na sąsiadującym wrogu, który zaatakował inną sojuszniczą jednostkę. | |
Rozpłatanie | Stworzenie zawsze trafia dwa razy. Zaatakowani przeciwnicy mają możliwość dokonania odwetu po pierwszym trafieniu. |
Kapelan / Przeor
Kapelan
| Koszt: 400 złota |
Aura Oczyszczenia | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny. |
Przeor
| Koszt: 520 złota |
Aura Oczyszczenia | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +4 do Obrony i na początku własnej tury tracą losowo wybrany negatywny efekt magiczny. | |
Odwet Dystansowy | Stworzenie zaatakowane z dystansu może wykonać odwet strzelając, pod warunkiem, że nie walczy wręcz. |
Serafin / Niebianin
Serafin
| Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
Aura Czystości | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych. |
Niebianin
| Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
Aura Czystości | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki nie mogą otrzymać negatywnych statusów magicznych. | |
Wskrzeszenie | Leczy i wskrzesza sojusznicze stworzenie, przywracając mu 50 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). |
Landsknecht / Mistrz Miecza
Landsknecht
| Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro |
Nieugiętość | Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane. |
Mistrz Miecza
| Koszt: 7150 złota, 2 Gwiezdne Srebro, 1 Cieniostal |
Nieugiętość | Stworzenie jest odporne na negatywne efekty umysłowe: nie może spaść jego Morale, nie działa na nie Hipnoza i ignoruje Oblicze Grozy, gdy jest atakowane. |
Jednostki Specjalne
Balista Przystani
| Koszt: 1000 złota |
Siostra Uzdrowicielka
| Koszt: 500 złota |
Leczenie | Leczy wskazane sojusznicze stworzenie przywracając mu 20 Zdrowia (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Siostra Uzdrowicielka również wskrzesza poległe stworzenia. |