Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M18 Bardzo Ambitna Nienawiść
Might & Magic: Heroes VII - M18 Bardzo Ambitna Nienawiść
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Oddział Gnolli
Uwolnij Gnolle z klatki - zadanie główne "Gnolle".
Kryjówka Czarnego Kła
Oddział Harpii
Kryształowy Filar
Piramida
Fort Akademii
Skrzynia z artefaktem
Kryształowy Filar
Kryształowy Filar
12 Kabirów, 18 Hebanowych Pająków.
10 Uczniów
30 Szkieletów
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Powiększ mapę

Bardzo Ambitna Nienawiść (A Very Ambitious Hatred) M18 | Twierdza | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2Oddział Gnolli
Uwolnij Gnolle z klatki - zadanie główne "Gnolle".

3Kryjówka Czarnego Kła

4Oddział Harpii

5Kryształowy Filar

6Piramida

7Fort Akademii

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M18 Bardzo Ambitna Nienawiść

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Bardzo Ambitna Nienawiść - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Twierdzy. Lokacja nie jest duża, tak więc przejście jej nie powinno zająć ci zbyt wiele czasu. Nie musisz tracić czasu na zbieranie surowców i przejmowanie budynków generujących zasoby, gdyż nie przydadzą ci się w tej misji. Staraj się oszczędzać swoje jednostki, tak abyś był w stanie wykonywać kolejne cele poszczególnych zadań. Przed każdym ruchem zobacz co znajduje się w okolicy, zajmuj tylko budynki dające realne korzyści dla bohatera i nie atakuj przypadkowych przeciwników.

Zbierz Zwierzoludzi (Rally the Beastmen) - zadanie główne

Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do pierwszej misji z kampanii Twierdzy i polega na odwiedzeniu czterech miejsc. Musisz przekonać Gnolle, Centaury, Rakszasów oraz Harpie do dołączenia do twojej armii. Dodatkowym warunkiem jest zrobienie tego w mniej niż 4 tygodnie.

Aby zaliczyć zadanie musisz wykonać cztery inne zadania:

  • Gnolle (The Gnolls);
  • Harpie (The Harpies);
  • Centaury (The Centaurs);
  • Rakszasy (The Rakshasas).

Gnolle (The Gnolls) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się, gdy tylko twoja bohaterka dostrzeże klatkę Gnolli (M18,2). Twoim celem jest znalezienie sposobu na uwolnienie Gnolli z więzienia. Aby to zrobić wystarczy, że porozmawiasz z nimi porozmawiasz. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 Gnolli do swojej armii, +1 do Morale oraz 1000 punktów doświadczenia.

Harpie (The Harpies) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Musisz udać się do miejsca więzienia Harpii (M18,4). Aby je uwolnić będziesz musiał zniszczyć dwa z trzech magicznych filarów tworzących barierę.

Uwolnienie Harpii wiąże się z koniecznością zniszczenia dwóch z trzech kryształowych filarów. - Bardzo Ambitna Nienawiść (A Very Ambitious Hatred) M18 | Twierdza | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Uwolnienie Harpii wiąże się z koniecznością zniszczenia dwóch z trzech kryształowych filarów.

Wszystkie trzy filary zaznaczone zostały na mapie numerem (M18,5). Bronione są przez wrogie armie:

  • Filar na północy broniony jest przez 12 Kabirów oraz 18 Hebanowych Pająków;
  • Filar na południowym wschodzie przez grupę 10 Uczniów;
  • Filar na południowym zachodzie przez 30 Szkieletów.

Gdy zniszczysz co najmniej dwa filary zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 Harpii, które możesz dołączyć do swojej armii, +1 do Morale oraz 2000 punktów doświadczenia.

Centaury (The Centaurs) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Aby uwolnić centaury musisz udać się w okolice Piramidy (M18,6). Gdy tylko tam dojdziesz podejdzie do ciebie przedstawiciel Centaurów. Po rozmowie kliknij na piramidę. Zniszczysz w ten sposób tamę i w uwolnisz grupę zwierzoludzi. Teraz wystarczy ponownie z nimi porozmawiać, a zadanie zostanie zaliczone. Jako nagrodę otrzymasz grupę 20 Centaurów do swojej armii, +1 do Morale oraz 3000 punktów doświadczenia.

Aby zniszczyć tamę, musisz kliknąć na Piramidę. - Bardzo Ambitna Nienawiść (A Very Ambitious Hatred) M18 | Twierdza | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby zniszczyć tamę, musisz kliknąć na Piramidę.

Rakszasy (The Rakshasas) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Musisz przekonać grupa Rakszasów znajdującą się w południowo-zachodniej części mapy aby do ciebie dołączyli. Udaj się w okolice Fortu Akademii (M18,7) i porozmawiaj z Asadem. Niestety, nie uda ci się przekonać go do dołączenia do twojej armii. Zamiast tego rozpocznie się walka z grupą 9 Rakszasów. Po wygranej zadanie zostanie zaliczone, a tym samym zakończy się pierwsza misja z kampanii Twierdzy.