Bardzo Ambitna Nienawiść (A Very Ambitious Hatred) M18 | Twierdza | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
2 – Oddział Gnolli
Uwolnij Gnolle z klatki - zadanie główne "Gnolle".
3 – Kryjówka Czarnego Kła
4 – Oddział Harpii
5 – Kryształowy Filar
6 – Piramida
7 – Fort Akademii
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M18 Bardzo Ambitna Nienawiść
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Bardzo Ambitna Nienawiść - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Twierdzy. Lokacja nie jest duża, tak więc przejście jej nie powinno zająć ci zbyt wiele czasu. Nie musisz tracić czasu na zbieranie surowców i przejmowanie budynków generujących zasoby, gdyż nie przydadzą ci się w tej misji. Staraj się oszczędzać swoje jednostki, tak abyś był w stanie wykonywać kolejne cele poszczególnych zadań. Przed każdym ruchem zobacz co znajduje się w okolicy, zajmuj tylko budynki dające realne korzyści dla bohatera i nie atakuj przypadkowych przeciwników.
Zbierz Zwierzoludzi (Rally the Beastmen) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do pierwszej misji z kampanii Twierdzy i polega na odwiedzeniu czterech miejsc. Musisz przekonać Gnolle, Centaury, Rakszasów oraz Harpie do dołączenia do twojej armii. Dodatkowym warunkiem jest zrobienie tego w mniej niż 4 tygodnie.
Aby zaliczyć zadanie musisz wykonać cztery inne zadania:
- Gnolle (The Gnolls);
- Harpie (The Harpies);
- Centaury (The Centaurs);
- Rakszasy (The Rakshasas).
Gnolle (The Gnolls) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się, gdy tylko twoja bohaterka dostrzeże klatkę Gnolli (M18,2). Twoim celem jest znalezienie sposobu na uwolnienie Gnolli z więzienia. Aby to zrobić wystarczy, że porozmawiasz z nimi porozmawiasz. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 Gnolli do swojej armii, +1 do Morale oraz 1000 punktów doświadczenia.
Harpie (The Harpies) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Musisz udać się do miejsca więzienia Harpii (M18,4). Aby je uwolnić będziesz musiał zniszczyć dwa z trzech magicznych filarów tworzących barierę.

Wszystkie trzy filary zaznaczone zostały na mapie numerem (M18,5). Bronione są przez wrogie armie:
- Filar na północy broniony jest przez 12 Kabirów oraz 18 Hebanowych Pająków;
- Filar na południowym wschodzie przez grupę 10 Uczniów;
- Filar na południowym zachodzie przez 30 Szkieletów.
Gdy zniszczysz co najmniej dwa filary zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 Harpii, które możesz dołączyć do swojej armii, +1 do Morale oraz 2000 punktów doświadczenia.
Centaury (The Centaurs) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Aby uwolnić centaury musisz udać się w okolice Piramidy (M18,6). Gdy tylko tam dojdziesz podejdzie do ciebie przedstawiciel Centaurów. Po rozmowie kliknij na piramidę. Zniszczysz w ten sposób tamę i w uwolnisz grupę zwierzoludzi. Teraz wystarczy ponownie z nimi porozmawiać, a zadanie zostanie zaliczone. Jako nagrodę otrzymasz grupę 20 Centaurów do swojej armii, +1 do Morale oraz 3000 punktów doświadczenia.

Rakszasy (The Rakshasas) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po tym jak odwiedzisz Kryjówkę Czarnego Kła (Blackfang Hideout) (M18,3). Musisz przekonać grupa Rakszasów znajdującą się w południowo-zachodniej części mapy aby do ciebie dołączyli. Udaj się w okolice Fortu Akademii (M18,7) i porozmawiaj z Asadem. Niestety, nie uda ci się przekonać go do dołączenia do twojej armii. Zamiast tego rozpocznie się walka z grupą 9 Rakszasów. Po wygranej zadanie zostanie zaliczone, a tym samym zakończy się pierwsza misja z kampanii Twierdzy.