Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Miasta, forty i siedliska | Miasta w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Miasta, forty i siedliska

Jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc podczas gry w Might & Magic: Heroes VII są miasta. Podczas każdej rozgrywki dziesiątki minut spędzasz decydując, które budynki postawić w pierwszej kolejności, a z którymi poczekać do następnej tury. To właśnie miasta odpowiedzialne są za podstawowe elementy rozgrywki, takie jak werbowanie lub ulepszanie jednostek, korzystanie z wymiany surowców, poznawanie kolejnych zaklęć czy nawet generowanie zasobów.

Czas potrzebny na postawienie budynku zawsze wynosi jedną turę i pochłania określoną ilość surowców. Prawie zawsze jest to złoto, drewno oraz ruda. Budynki na wyższych poziomach wymagają także surowców specjalnych, przy czym każda frakcja posiada jeden "ulubiony" surowiec. Oznacza to, że właśnie jego potrzebuje najwięcej. Niekiedy dodatkowym warunkiem jest konieczność wcześniejszego wybudowania innej budynku lub osiągnięcia przez miasto odpowiedniego poziomu.

Silna armia pozostawiona w garnizonie może na długi czas powstrzymać ofensywę wroga. - Miasta, forty i siedliska | Miasta w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Silna armia pozostawiona w garnizonie może na długi czas powstrzymać ofensywę wroga.

Każdy kolejny budynek zwiększa poziom naszego miasta o 1, natomiast kolejne progi zwiększające wachlarz naszych możliwości ustalone zostały kolejno na 3, 6, 9, 12 oraz 15 poziom. Liczba dostępnych kombinacji jest różna w zależności od wybranej frakcji, jednak przeważnie mieści się w granicach 30-40 budynków. Warto zwrócić także uwagę na fakt, że podczas jednej gry możemy posiadać kilka miast. Budowa np. koszar w jednym nie oznacza automatycznego pojawienia się tego budynku w innych. Niektóre budynki mogą zostać zbudowane tylko w stolicy, a więc w jednym wybranym przez nas mieście, które stanowi naszą główną bazę wypadową. Jego wybór zależy tylko od nas.

Podczas gry często będziesz się natykać także na forty, które z wyglądu przypominają małe miasta. Ich zadanie jest jednak dużo bardziej ograniczone. Stanowią one tylko i wyłącznie punkt generujący nasz obszar wpływów. Nie możemy w nich wznosić budynków, ani nawet rekrutować jednostek. Możemy natomiast zostawić część naszych stworzeń jako garnizon mający chronić nasze kopalnie przed zajęciem przez wroga. Jeszcze bardziej ograniczoną rolę pełnią garnizony (na mapie świata przedstawiane jako brama), których jedyną funkcja jest ochrona danego terytorium przez atakiem ze strony wojsk nieprzyjaciela.

Dzięki Siedliskom możesz znacząco wzmocnić swoją armię. Nie zapomnij aktywnie z nich korzystać. - Miasta, forty i siedliska | Miasta w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dzięki Siedliskom możesz znacząco wzmocnić swoją armię. Nie zapomnij aktywnie z nich korzystać.

Ostatnią grupa budynków są siedliska, występujące oddzielnie dla każdej frakcji. Pozwalają one na rekrutację określonej puli jednostek każdego tygodnia. Zazwyczaj jest to od kilku do kilkunastu jednostek. Występują w dwóch wersjach - podstawowej oraz elitarnej. Jak sama nazwa wskazuje różnią się one możliwymi do zwerbowania jednostkami. Aby uniknąć konieczności cotygodniowego odwiedzania tego budynku istnieje możliwość połączenia siedliska i naszego miasta lub fortu za pomocą karawany, przez co będziemy mogli rekrutować stworzenia z wszystkich siedlisk bezpośrednio w naszym mieście. Warunkiem ustanowienia takiego połączenia jest posiadanie Targowiska.