Szyja | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Szyja
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kryształowy Naszyjnik | +2 do Magii. |
![]() | Amulet Maskowania | +1 do Obrony; Pozwala rzucić czar Całun Mgły raz na bitwę; Zestaw Strażnika. |
![]() | Amulet Zdrowia | +1 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń; Zestaw Elficki. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Jedność Elratha | +5 do Ducha. |
![]() | Urok Morskiego Elfa | +5 do Obrony. |
![]() | Amulet Jaguara | +4 do Ataku; Zestaw Wodziwoja. |
![]() | Naszyjnik ze Smoczych Kłów | +4 do Magii; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Płonące Oko | +12 do Magii dla zaklęć magii światła. |
![]() | Zasłona Cienia | +12 do Magii dla zaklęć magii ciemności. |
![]() | Szmaragdowy Liść | +12 do Magii dla zaklęć magii ziemi. |
![]() | Kropla Snów | +12 do Magii dla zaklęć magii wody. |
![]() | Nieskazitelne Tchnienie | +12 do Magii dla zaklęć magii powietrza. |
![]() | Szkarłatna Iskra | +12 do Magii dla zaklęć magii ognia. |
![]() | Naszyjnik Witalności | +2 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Amulet Nekromancji | Nekromancja wskrzesza dodatkowe 5% punktów życia; Dostępny tylko dla bohaterów frakcji Nekropolii. |
![]() | Wisior Pierwotnego Szału | +5 do Obrony dla sojuszniczych stworzeń z Szałem Krwi; Dostępny tylko dla bohaterów Twierdzy. |
![]() | Klepsydra Porządku | -10 do Morale wrogich oddziałów; Zestaw Wielkiego Lisza. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Fiolka Trucizny | -4 do Zdrowia stworzeń wroga; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Smocze Serce | +8 do Magii; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Księżycowy Talizman | +4 do Magii; +10 do Przeznaczenia; Zestaw Sędziego. |
![]() | Naszyjnik Życiodajnej Krwi | +4 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Naszyjnik Strumienia | Bohater zyskuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wykorzystane przez przeciwnika; Zestaw Kuźni Krwi. |