Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Kantor Werbowników - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kantor Werbowników

Wymagania:

Koszary

Koszt:

800 złota

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień.

Umocnienia poziomu 1. - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziomu 1.

Wymagania:

Kowal

Koszt:

800 złota

15 rudy

10 drewna

Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz strażą lokalną w postaci Strażników i Kuszników.

Konwent Elratha - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Konwent Elratha

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 rudy

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek.

Gildia Magii - poziom 1. - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Daje temu miastu 5 losowe zaklęcia poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Stajnie Konnicy - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Stajnie Konnicy

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia.

Chór Wiernych - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chór Wiernych

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Ambasady

Zaklęcia Magii Światła rzucane przez twoich bohaterów znajdujących się w strefie wpływów tego miasta są rzucane na wyższym o jeden poziom.

Ambasada - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ambasada

Koszt:

1000 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Chóru Wiernych

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Leże Bestii - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Leże Bestii

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień.

Nora Bestii - Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nora Bestii

Wymagania:

Leże Bestii

Koszt:

1500 złota

5 rudy

2 cieniostali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów.