Poziom 3 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 3
Budowa | Opis | |
Rada Miasta
| Wymagania: Rada Osady Koszt: 2000 złota | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
Kantor Werbowników
| Wymagania: Koszary Koszt: 800 złota | Ulepszenie podstawowego siedliska. +21 Gwardzistów lub Legionistów na tydzień. |
Umocnienia poziomu 1.
| Wymagania: Kowal Koszt: 800 złota 15 rudy 10 drewna | Otacza miasto murami i bramami, wykorzystywanymi podczas oblężeń oraz strażą lokalną w postaci Strażników i Kuszników. |
Konwent Elratha
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 rudy | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek. |
Gildia Magii - poziom 1.
| Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy | Daje temu miastu 5 losowe zaklęcia poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Stajnie Konnicy
| Koszt: 1000 złota 5 drewna | Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia. |
Chór Wiernych
| Koszt: 500 złota 5 drewna Uniemożliwia budowę Ambasady | Zaklęcia Magii Światła rzucane przez twoich bohaterów znajdujących się w strefie wpływów tego miasta są rzucane na wyższym o jeden poziom. |
Ambasada
| Koszt: 1000 złota 5 rudy Uniemożliwia budowę Chóru Wiernych | +20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta. |
Leże Bestii
| Koszt: 1000 złota 5 drewna | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień. |
Nora Bestii
| Wymagania: Leże Bestii Koszt: 1500 złota 5 rudy 2 cieniostali | Ulepszenie podstawowego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wilkorów do Srebrnogrzbietów. |