Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 6

 

Budowa

Opis

Opactwo - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Opactwo

Wymagania:

Konwent Elratha

Chór Wiernych albo Ambasada

Koszt:

2500 złota

5 drewna

1 kryształ smoczej krwi

1 gwiezdne srebro

1 smocza stal

1 cieniostal

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Kapelanów na tydzień.

Katedra Światła - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Katedra Światła

Wymagania:

Opactwo

Koszt:

3750 złota

2 Kryształy Smoczej Krwi

2 Gwiezdne Srebro

2 Smoczej Stali

2 Cieniostali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kapelanów do Przeorów.

Portal Miejski - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Portal Miejski

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

1 kryształy smoczej krwi

1 gwiezdne srebra

1 smoczej stali

1 cieniostali

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Zbiornik z Surowcami - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zbiornik z Surowcami

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

3000 złota

2 rudy

2 drewna

Uniemożliwia budowę Fosy

Codziennie daje losowo 1 sztukę rzadkiego surowca: kryształ smoczej krwi, gwiezdne srebro, smocza stal, cieniostal.

Fosa - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Fosa

Wymagania:

Umocnienia poziomu 1.

Koszt:

400 złota

2 drewna

Uniemożliwia budowę Zbiornika z Surowcami

Daje miastu fosę na czas oblężeń.

Umocnienia poziomu 2. - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziomu 2.

Wymagania:

Umocnienia poziomu 1.

Koszt:

800 złota

5 drewna

5 rudy

2 gwiezdne srebro

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Gwardzistów i Kapelanów.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Strzelnica - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Strzelnica

Wymagania:

Wieża Kusznicza

Koszt:

1000 złota

Uniemożliwia budowę Rzeźni

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+20 Kuszników lub Strzelców Wyborowych na tydzień.

Rzeźnia - Poziom 6 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rzeźnia

Wymagania:

Leże Bestii

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+10 Wilkorów lub Srebrnogrzbietów na tydzień.