Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M13 Nieodwracalne
Might & Magic: Heroes VII - M13 Nieodwracalne
Al-Betyl
Twoje miasto początkowe.
Wieża Strażnicza
Statek
30 Wampirów
15 Ponurych Żniwiarzy
15 Szkieletów Hoplitów
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
15 Arcyliszów
40 Pająków Śmierci
Natalu
Wrogi bohater Akademii.
Dysponuje armią 8 Uczniów, 4 Czeladników, 20 Golemów, 20 Gargulców oraz 20 Kabirów.
Powiększ mapę

Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Al-Betyl
Twoje miasto początkowe.

2Wieża Strażnicza

3Statek

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M13 Nieodwracalne

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Nieodwracalne - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Nekropolii. Masz bardzo mało czasu, musisz dokładnie planować każdy swój ruch. Z każdą turą wrodzy bohaterowie będą zbliżać się do twojej stolicy. Aby ich powstrzymać musisz niszczyć mosty, które spowolnią przeciwników. Misja ta jest jednocześnie bardzo krótka, całą rozgrywkę powinieneś ukończyć w ciągu kilku, maksymalnie kilkunastu, tur.

Ostatnie Dni Al-Betyl (The Last Days of Al-Betyl) - zadanie główne

Zadanie to aktywne jest w momencie rozpoczęcia pierwszej misji z kampanii Nekropolii. Polega na ochronie twojego miasta początkowego Al-Betyl (M13,1). Musisz w tym celu niszczyć mosty, co pozwoli ci nieznacznie opóźnić marsz wroga na twoją stolicę. Musisz zyskać tyle czasu, aby zdążyć wykonać zadanie Tajny Port (The Secret Harbour).

Finałowego starcia nie możesz, ani nawet nie powinieneś wygrać, nie musisz się więc zbytnio starać. - Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Finałowego starcia nie możesz, ani nawet nie powinieneś wygrać, nie musisz się więc zbytnio starać.

Atak nastąpi nawet jeśli przeciwnicy nie dotarli do ciebie przed wykonaniem zadania Tajny Port. Jako przeciwnika będziesz miał armię złożoną z 50 Simurghów, 100 Żywiołaków Ognia, 100 Żywiołaków Wody, 400 Dżinnów Medium oraz 1000 Mistrzów Kabirów.

Pojedynek jest niemożliwy do wygrania, więc nie musisz się nawet starać. Po zakończeniu walki pierwsza misja z kampanii Nekropolii zostanie zakończona sukcesem.

Bez Odwrotu (No Turning Back) - zadanie główne

Zadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia misji. Musisz aktywować Wieżę Strażniczą, która pomoże ci w obronie miasta. Znajduje się ona kilka kroków na północ od miasta (M13,2). Wystarczy, że tam podejdziesz i na nią klikniesz.

Niszcząc mosty zyskasz dodatkowy czas. - Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Niszcząc mosty zyskasz dodatkowy czas.

Jako nagrodę otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia. Dodatkowo wieża zniszczy drogę prowadzącą do twojego miasta, dzięki czemu opóźnisz atak. Do dyspozycji otrzymasz także drugiego bohatera.

Tajny Port (The Secret Harbour) - zadanie główne

Misja rozpocznie się w momencie zaliczenia zadania Bez Odwrotu (No Turning Back). Do twojej dyspozycji oddany zostanie kolejny bohater - Anastasya. Będziesz musiał za jej pomocą odszukać podziemną zatokę.

Idź na północ. Znajdziesz tam bohaterkę Zendę, z którą musisz porozmawiać. Po dialogu zatrzyma ona jedną z armii Akademii, a ty będziesz mógł kontynuować swoją podróż. Po krótkiej chwili spotkasz wrogiego bohatera - Natalu, którego będziesz musiał pokonać. Nawet jeśli ustawisz automatyczne rozgrywanie walki nie powinien stanowić żadnego zagrożenia.

Idź dalej aż spotkasz Adara-Malika. Po rozmowie będziesz mógł przejść do wejścia do podziemi. Będąc w podziemiach musisz odnaleźć statek. Idź do góry, a następnie w prawo. Tam będziesz mógł wybrać dwie drogi prowadzące do nabrzeża. Górna jest krótsza, ale stoczyć będziesz musiał trudniejszy pojedynek. Dolna jest dłuższa, ale przeciwnicy są dużo słabsi. Po pokonaniu wroga będziesz miał drogę wolną aż do statku (M13,3). Po krótkiej rozmowie zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 15 Szczęścia/Przeznaczenia oraz +5 do Obrony. Automatycznie zostaniesz przeniesiony do walki z armią Akademii o utrzymanie kontroli nad miastem.