Nieodwracalne (Something Irreversible) M13 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 2929 Następna Nekropolia Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi M14 Poprzednia Przystań Uczta Bogów M12 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – Al-BetylTwoje miasto początkowe. 2 – Wieża Strażnicza 3 – Statek Legenda Might & Magic: Heroes VII - M13 Nieodwracalne Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Nieodwracalne - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Nekropolii. Masz bardzo mało czasu, musisz dokładnie planować każdy swój ruch. Z każdą turą wrodzy bohaterowie będą zbliżać się do twojej stolicy. Aby ich powstrzymać musisz niszczyć mosty, które spowolnią przeciwników. Misja ta jest jednocześnie bardzo krótka, całą rozgrywkę powinieneś ukończyć w ciągu kilku, maksymalnie kilkunastu, tur. Ostatnie Dni Al-Betyl (The Last Days of Al-Betyl) - zadanie główneZadanie to aktywne jest w momencie rozpoczęcia pierwszej misji z kampanii Nekropolii. Polega na ochronie twojego miasta początkowego Al-Betyl (M13,1). Musisz w tym celu niszczyć mosty, co pozwoli ci nieznacznie opóźnić marsz wroga na twoją stolicę. Musisz zyskać tyle czasu, aby zdążyć wykonać zadanie Tajny Port (The Secret Harbour). Finałowego starcia nie możesz, ani nawet nie powinieneś wygrać, nie musisz się więc zbytnio starać. Atak nastąpi nawet jeśli przeciwnicy nie dotarli do ciebie przed wykonaniem zadania Tajny Port. Jako przeciwnika będziesz miał armię złożoną z 50 Simurghów, 100 Żywiołaków Ognia, 100 Żywiołaków Wody, 400 Dżinnów Medium oraz 1000 Mistrzów Kabirów. Pojedynek jest niemożliwy do wygrania, więc nie musisz się nawet starać. Po zakończeniu walki pierwsza misja z kampanii Nekropolii zostanie zakończona sukcesem. Bez Odwrotu (No Turning Back) - zadanie główneZadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia misji. Musisz aktywować Wieżę Strażniczą, która pomoże ci w obronie miasta. Znajduje się ona kilka kroków na północ od miasta (M13,2). Wystarczy, że tam podejdziesz i na nią klikniesz. Niszcząc mosty zyskasz dodatkowy czas. Jako nagrodę otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia. Dodatkowo wieża zniszczy drogę prowadzącą do twojego miasta, dzięki czemu opóźnisz atak. Do dyspozycji otrzymasz także drugiego bohatera. Tajny Port (The Secret Harbour) - zadanie główneMisja rozpocznie się w momencie zaliczenia zadania Bez Odwrotu (No Turning Back). Do twojej dyspozycji oddany zostanie kolejny bohater - Anastasya. Będziesz musiał za jej pomocą odszukać podziemną zatokę. Idź na północ. Znajdziesz tam bohaterkę Zendę, z którą musisz porozmawiać. Po dialogu zatrzyma ona jedną z armii Akademii, a ty będziesz mógł kontynuować swoją podróż. Po krótkiej chwili spotkasz wrogiego bohatera - Natalu, którego będziesz musiał pokonać. Nawet jeśli ustawisz automatyczne rozgrywanie walki nie powinien stanowić żadnego zagrożenia. Idź dalej aż spotkasz Adara-Malika. Po rozmowie będziesz mógł przejść do wejścia do podziemi. Będąc w podziemiach musisz odnaleźć statek. Idź do góry, a następnie w prawo. Tam będziesz mógł wybrać dwie drogi prowadzące do nabrzeża. Górna jest krótsza, ale stoczyć będziesz musiał trudniejszy pojedynek. Dolna jest dłuższa, ale przeciwnicy są dużo słabsi. Po pokonaniu wroga będziesz miał drogę wolną aż do statku (M13,3). Po krótkiej rozmowie zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 15 Szczęścia/Przeznaczenia oraz +5 do Obrony. Automatycznie zostaniesz przeniesiony do walki z armią Akademii o utrzymanie kontroli nad miastem. Następna Nekropolia Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi M14 Poprzednia Przystań Uczta Bogów M12