Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krwawy Szał

Krwawy Szał jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym jedynie dla bohaterów Twierdzy. Praktycznie wszystkie zdolności skupiają się na zdolności specjalnej jednostek, jaką jest właśnie Krwawy Szał. Znacząco wzmacniają one całą naszą armię, zarówno bohatera, jak i jednostki, tak więc dodanie kilku punktów do tego drzewka powinno być obowiązkiem każdego gracza.

Na poziomie Nowicjusz, poza obowiązkowym Krwawym Szałem Nowicjusz, wybierz Furię Wodziwoja, a jeśli masz więcej wolnych punktów umiejętności także Wybuch Szału. Z poziomu eksperckiego wybierz obligatoryjne Krwawy Szał Ekspert, a także Pierwotna Siła. Wyższe poziomy możesz rozwinąć na wyższych poziomach doświadczenia bohatera, najlepiej 20+.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Krwawy Szał Nowicjusz - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krwawy Szał Nowicjusz

Bohater zaczyna z 5 punktami Krwawego Szału. Jest on dodawany do Ataku sojuszniczych stworzeń, ale spada w trakcie walk:

-2 za każdym razem, gdy stworzenie wykona akcję czekania lub obrony.

-2 na zakończenie każdej rundy walki.

Krwawy Szał kończy się, gdy osiągnie 0.

Szarża - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Szarża

Sojusznicze stworzenia w Krwawym Szale otrzymują +1 do Ruchu.

Furia Wodziwoja - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Furia Wodziwoja

Dwudziestokrotność aktualnego Krwawego Szału jest dodawana do podstawowych obrażeń bohatera.

Wybuch Szału - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wybuch Szału

Wszystkie sojusznicze stworzenia zadają obrażenia jednostkom wroga, gdy przestanie działać Krwawy Szał. Obrażenia wynoszą 100 x liczba rund walki, w których działał Krwawy Szał.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Krwawy Szał Ekspert - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krwawy Szał Ekspert

Bohater zaczyna z 2 dodatkowymi punktami Krwawego Szału.

Pierwotna Siła - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pierwotna Siła

Sojusznicze stworzenia w Krwawym Szale odnoszą tylko połowę obrażeń od zaklęć.

Ognisty Gniew - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ognisty Gniew

Sojusznicze stworzenia w Krwawym Szale otrzymują +5 do Inicjatywy.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Krwawy Szał Mistrz - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krwawy Szał Mistrz

Bohater zaczyna z 2 dodatkowymi punktami Krwawego Szału.

Żądza Krwi - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Żądza Krwi

Dwukrotność aktualnego Krwawego Szału jest dodawana do Morale wszystkich sojuszniczych stworzeń.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Furia Ojca Niebo - Krwawy Szał | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Furia Ojca Niebo

Bohater zaczyna z 1 punktem Krwawego Szału więcej. Krwawy Szał rośnie o 1, ilekroć ginie jakiś oddział stworzeń.