Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27 | Kampania Ivana poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Adharc Scail
Twoje miasto początkowe.
2 – Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
3 – Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
4 – Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (02).
5 – Anastasya
Zadanie poboczne "Armia Ciemności".
6 – Masowy Grób
7 – Jorgen
Rozmowa z nim otworzy ci drogę do przejścia numer 1.
8 – Grobla
9 – Ołtarz Malassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).
10 – Barr Abhainn
Wrogie miasto Przystani.
11 – Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (12).
12 – Ołtarz Arkatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (11).
13 – Łza Ashy
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie Obeliski (03) i dokładnie w miejscu wskazanym na mapie użyć zaklęcia Odkrycie Skarbu.
14 – Pieczęć Malassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (09).
15 – Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.
16 – Horncrest
Wrogie miasto Przystani.
17 – Feidh Caislean
Wrogie miasto Przystani.
18 – Dolina z Kopalniami
Zajmij 10 Kopalnia - zadanie "Krycze Skrzydła".
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M27 Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia drugą i zarazem ostatnią misję z kampanii księcia Ivana. Jest to prawdopodobnie najdłuższa, najciekawsza, najtrudniejsza i jedna z najbardziej skomplikowanych misji w całej grze. Stoczysz kilka ogromnych bitew, w których udział wezmą tysiące wojowników, wykonasz kilka zadań głównych oraz pobocznych i będziesz mógł pokierować kilkoma bohaterami. Zadania poboczne opierają się w głównej mierze na odwiedzeniu kilku budynków tego samego typu rozsianych po całej mapie. Aby szybciej je odnaleźć sugerujemy dokładnie zapoznać się z powyższą mapą.
Feidh Caislean - zadanie główne
Zadanie aktywuje się w momencie rozpoczęcia drugiej misji z kampanii księcia Ivana. Twoim celem jest odszukanie oraz pokonanie Seamusa. W pierwszej kolejności musisz zająć miasto Barr Abhainn (M27,10). Gdy tylko to zrobisz zobaczysz Seamusa na drugim brzegu rzeki. Musisz się przez nią przeprawić, a następnie stoczyć z nim pojedynek. Niestety, gdy tylko podejdziesz ucieknie on za mury miejskie.

Aby ułatwić sobie zadanie skorzystaj z rozstawionych na mapie Katapult (M27,15). Odbudowa każdej z nich kosztować cię będzie 20 drewna, 20 rudy oraz zajmie 1 turę, jednak oszczędzi znaczną liczbę twoich jednostek. Kolejnym krokiem jest zajęcia miasta Horncrest (M27,16), w ramach zadania Rycerz i Biskup (Knight to Bishop). Po wygranym pojedynku otworzy się brama na północy.

Idź dalej na północ, aż dotrzesz do miasta Feidh Caislean (M27,17). Czeka cię tym razem jeszcze trudniejszy przeciwnik. Na szczęście nie musisz się już śpieszyć. Zaatakuj dopiero, gdy będziesz miał naprawdę potężną armię. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 500 000 punktów doświadczenia, +5 do Ataku oraz +15 do Morale. Zakończy się też ostatnia misja z kampanii Ivana.
Rycerz i Biskup (Knight to Bishop) - zadanie główne
Zadanie aktywuje się w momencie rozpoczęcia drugiej misji z kampanii księcia Ivana. Musisz odszukać oraz pokonać Wilhelma. Dodatkowym warunkiem jest zajęcie jego miasta - Horncrest (M27,16), znajdującego się w centralnej części mapy, w środku królestwa przeciwnika. Dysponuje on bardzo silną armią, tak więc przed atakiem zbierz odpowiednie siły. Dodatkowo, miasto jest silnie ufortyfikowane. Jako nagrodę otrzymasz 150 000 punktów doświadczenia oraz +20 do Morale.
Rzeka Losu (River of Fate) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się w momencie dotarcia do brzegu największej rzeki przebiegającej wzdłuż mapy. Twoim celem jest jej przekroczenie. Zadanie to możesz wykonać na dwa sposoby.
Pierwszy z nich polega na stworzeniu tamy, która otworzy przejście przez rzekę. Znajduje się ono na północy mapy (M27,8). Aby się tam dostać potrzebować będziesz jednak dużo więcej czasu. Dużo łatwiej jest porozmawiać z Jorgenem (M27,7) i udać się do podziemi przez przejście numer 1. Gdy tylko przekroczysz pierwszy mostek zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 100 000 punktów doświadczenia.
Armia Ciemności (Army of Darkness) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się po rozmowie z Anastasyą (M27,5). Będziesz musiał odwiedzić kilka Masowych Grobów rozsianych po całej mapie, aby mogła przywrócić do życia dawno poległych wojowników. Oczywiście przejmujesz nad nią kontrolę i musisz to zrobić za jej pomocą.

Wszystkie punkty, które musisz odwiedzić zostały zaznaczone na przygotowanej przez nas mapie numerem (M27,6). W każdym z tych miejsc będziesz mógł przyłączyć do jej armii znaczną ilość wojowników. Jest to bezcenne wsparcie dla przyszłych bitew, które czekają na ciebie.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 500 000 punktów doświadczenia, Różdżkę Udręki (Rod of Torment) oraz 10 Ponurych Żniwiarzy do twojej armii.
Krucze Skrzydła (Raven Wings) - zadanie poboczne
Zadanie rozpocznie się, gdy przejmiesz kontrolę nad bohaterem Andrasem. Twoim celem jest zdobycie 10 kopalni znajdujących się w dolinie przed tobą. Znajdują się one tak blisko siebie, że na przygotowanej przez nas mapie zostały oznaczone jednym numerem (M27,18).
Dodatkowym warunkiem zaliczenia misji jest zajęcie za pomocą bohatera Katapulty (M27,15). Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz +5 do Ataku, +10 do Morale oraz 50 000 punktów doświadczenia.