Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M27 Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć
Might & Magic: Heroes VII - M27 Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć
Adharc Scail
Twoje miasto początkowe.
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (02).
Anastasya
Zadanie poboczne "Armia Ciemności".
Masowy Grób
Jorgen
Rozmowa z nim otworzy ci drogę do przejścia numer 1.
Grobla
Ołtarz Malassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).
Barr Abhainn
Wrogie miasto Przystani.
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (12).
Ołtarz Arkatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (11).
Łza Ashy
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie Obeliski (03) i dokładnie w miejscu wskazanym na mapie użyć zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Pieczęć Malassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (09).
Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.
Horncrest
Wrogie miasto Przystani.
Feidh Caislean
Wrogie miasto Przystani.
Dolina z Kopalniami
Zajmij 10 Kopalnia - zadanie "Krycze Skrzydła".
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
5 Złotych Smoków
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Możesz się tu dostać dopiero po rozmowie z Jorgenem (07).
Smocza Utopia
7 Zielonych Smoków, 6 Kościane Smoki, 5 Smoki Cienia, 3 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 zaklęcia oraz 25 000 sztuk złota.
Masowy Grób
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
5 Złotych Smoków
Skrzynia z artefaktem
Masowy Grób
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
5 Złotych Smoków
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Masowy Grób
Skrzynia z artefaktem
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (12).
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (12).
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
5 Złotych Smoków
Skrzynia z artefaktem
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Smocza Utopia
5 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 4 Smoki Cienia, 1 Złoty Smok.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 zaklęcia oraz 25 000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).
5 Złotych Smoków
Skrzynia z artefaktem
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.
Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.
Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Powiększ mapę

Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27 | Kampania Ivana poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Adharc Scail
Twoje miasto początkowe.

2Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (04).

3Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.

4Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (02).

5Anastasya
Zadanie poboczne "Armia Ciemności".

6Masowy Grób

7Jorgen
Rozmowa z nim otworzy ci drogę do przejścia numer 1.

8Grobla

9Ołtarz Malassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).

10Barr Abhainn
Wrogie miasto Przystani.

11Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (12).

12Ołtarz Arkatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (11).

13Łza Ashy
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie Obeliski (03) i dokładnie w miejscu wskazanym na mapie użyć zaklęcia Odkrycie Skarbu.

14Pieczęć Malassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (09).

15Katapulta
Odbudowa kosztuje 20 drewna, 20 rudy oraz trwa 1 turę.

16Horncrest
Wrogie miasto Przystani.

17Feidh Caislean
Wrogie miasto Przystani.

18Dolina z Kopalniami
Zajmij 10 Kopalnia - zadanie "Krycze Skrzydła".

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M27 Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia drugą i zarazem ostatnią misję z kampanii księcia Ivana. Jest to prawdopodobnie najdłuższa, najciekawsza, najtrudniejsza i jedna z najbardziej skomplikowanych misji w całej grze. Stoczysz kilka ogromnych bitew, w których udział wezmą tysiące wojowników, wykonasz kilka zadań głównych oraz pobocznych i będziesz mógł pokierować kilkoma bohaterami. Zadania poboczne opierają się w głównej mierze na odwiedzeniu kilku budynków tego samego typu rozsianych po całej mapie. Aby szybciej je odnaleźć sugerujemy dokładnie zapoznać się z powyższą mapą.

Feidh Caislean - zadanie główne

Zadanie aktywuje się w momencie rozpoczęcia drugiej misji z kampanii księcia Ivana. Twoim celem jest odszukanie oraz pokonanie Seamusa. W pierwszej kolejności musisz zająć miasto Barr Abhainn (M27,10). Gdy tylko to zrobisz zobaczysz Seamusa na drugim brzegu rzeki. Musisz się przez nią przeprawić, a następnie stoczyć z nim pojedynek. Niestety, gdy tylko podejdziesz ucieknie on za mury miejskie.

Aktywnie korzystaj z dostępnych katapult. Dużo łatwiej będzie ci walczyć z kolejnymi garnizonami na twojej drodze. - Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27 | Kampania Ivana - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aktywnie korzystaj z dostępnych katapult. Dużo łatwiej będzie ci walczyć z kolejnymi garnizonami na twojej drodze.

Aby ułatwić sobie zadanie skorzystaj z rozstawionych na mapie Katapult (M27,15). Odbudowa każdej z nich kosztować cię będzie 20 drewna, 20 rudy oraz zajmie 1 turę, jednak oszczędzi znaczną liczbę twoich jednostek. Kolejnym krokiem jest zajęcia miasta Horncrest (M27,16), w ramach zadania Rycerz i Biskup (Knight to Bishop). Po wygranym pojedynku otworzy się brama na północy.

Finałowy pojedynek będzie jednym z najciekawszych, ale i najtrudniejszych jakie stoczysz w całej grze. - Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27 | Kampania Ivana - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Finałowy pojedynek będzie jednym z najciekawszych, ale i najtrudniejszych jakie stoczysz w całej grze.

Idź dalej na północ, aż dotrzesz do miasta Feidh Caislean (M27,17). Czeka cię tym razem jeszcze trudniejszy przeciwnik. Na szczęście nie musisz się już śpieszyć. Zaatakuj dopiero, gdy będziesz miał naprawdę potężną armię. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 500 000 punktów doświadczenia, +5 do Ataku oraz +15 do Morale. Zakończy się też ostatnia misja z kampanii Ivana.

Rycerz i Biskup (Knight to Bishop) - zadanie główne

Zadanie aktywuje się w momencie rozpoczęcia drugiej misji z kampanii księcia Ivana. Musisz odszukać oraz pokonać Wilhelma. Dodatkowym warunkiem jest zajęcie jego miasta - Horncrest (M27,16), znajdującego się w centralnej części mapy, w środku królestwa przeciwnika. Dysponuje on bardzo silną armią, tak więc przed atakiem zbierz odpowiednie siły. Dodatkowo, miasto jest silnie ufortyfikowane. Jako nagrodę otrzymasz 150 000 punktów doświadczenia oraz +20 do Morale.

Rzeka Losu (River of Fate) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się w momencie dotarcia do brzegu największej rzeki przebiegającej wzdłuż mapy. Twoim celem jest jej przekroczenie. Zadanie to możesz wykonać na dwa sposoby.

Pierwszy z nich polega na stworzeniu tamy, która otworzy przejście przez rzekę. Znajduje się ono na północy mapy (M27,8). Aby się tam dostać potrzebować będziesz jednak dużo więcej czasu. Dużo łatwiej jest porozmawiać z Jorgenem (M27,7) i udać się do podziemi przez przejście numer 1. Gdy tylko przekroczysz pierwszy mostek zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 100 000 punktów doświadczenia.

Armia Ciemności (Army of Darkness) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się po rozmowie z Anastasyą (M27,5). Będziesz musiał odwiedzić kilka Masowych Grobów rozsianych po całej mapie, aby mogła przywrócić do życia dawno poległych wojowników. Oczywiście przejmujesz nad nią kontrolę i musisz to zrobić za jej pomocą.

Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną odwiedzaj zarówno Obeliski, jak i Masowe Groby. - Sen o tym, co Mogłoby się Zdarzyć (The Dream of What Could Be) M27 | Kampania Ivana - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną odwiedzaj zarówno Obeliski, jak i Masowe Groby.

Wszystkie punkty, które musisz odwiedzić zostały zaznaczone na przygotowanej przez nas mapie numerem (M27,6). W każdym z tych miejsc będziesz mógł przyłączyć do jej armii znaczną ilość wojowników. Jest to bezcenne wsparcie dla przyszłych bitew, które czekają na ciebie.

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 500 000 punktów doświadczenia, Różdżkę Udręki (Rod of Torment) oraz 10 Ponurych Żniwiarzy do twojej armii.

Krucze Skrzydła (Raven Wings) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się, gdy przejmiesz kontrolę nad bohaterem Andrasem. Twoim celem jest zdobycie 10 kopalni znajdujących się w dolinie przed tobą. Znajdują się one tak blisko siebie, że na przygotowanej przez nas mapie zostały oznaczone jednym numerem (M27,18).

Dodatkowym warunkiem zaliczenia misji jest zajęcie za pomocą bohatera Katapulty (M27,15). Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz +5 do Ataku, +10 do Morale oraz 50 000 punktów doświadczenia.