Nie Ma Pokoju na Tym Świecie (No Peace in This World) M20 | Twierdza poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Kuwananjaa
Twoje miasto początkowe.
2 – Oaza
3 – Castelroc
Wrogie miasto Przystani.
4 – Zniszczony Most
Aby odbudować most potrzebujesz 1000 sztuk złota, 15 rudy oraz 15 drewna. Budowa potrwa 1 turę.
5 – Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
6 – Skrzynia
W środku skrzyni znajduje się zwój z zaklęciem "Łódź Shalassy".
7 – Ninakula
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M20 Nie Ma Pokoju Na Tym Świecie
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Nie Ma Pokoju na Tym Świecie - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia trzecią misję z kampanii Twierdzy. Przygodę rozpoczynasz na pustyni, i szczególnie w pierwszej fazie rozgrywki będziesz musiał się śpieszyć, aby nie stracić większości swoich wojsk. Tym razem twoimi przeciwnikami będą armie Przystani, które na szczęście nie będą rozwijały się zbyt dynamicznie. Do wykonania będziesz miał tylko dwie długie misje główne. Nie zapomnij o możliwości odwiedzenia Obelisków i skompletowania mapy skarbów, potrzebnej do znalezienie Łez Ashy.
Odległy Dom (Home on the Range) - zadanie główne
Ty i twoje plemię utknęliście na ogromnej pustyni. Twoim pierwszy celem będzie odnalezienie wyjścia z niej. Idź w stronę północnego zachodu, aż dotrzesz do Oazy (M20,2). Zadanie zostanie zaktualizowane, gdy tylko ją spostrzeżesz.
Postawiony zostanie przed tobą nowy cel - zajęcie wrogiego miasta Castelroc (M20,3). Od tego momentu nie musisz się już aż tak śpieszyć, gdyż nie będziesz tracić części swoich jednostek co turę. Zacznij przejmować kolejne budynki na mapie i rozwijać swoją armię. Gdy poczujesz się wystarczająco silny zaatakuj i przejmij miasto Castelroc (M20,3).
Po wygranej bitwie twój bohater przejmie drugie miasto Twierdzy - Ninakulę (M20,7). Postawiony zostanie przed tobą cel jego umocnienia. Masz na to 7 dni. Po tym czasie we wschodniej części mapy pojawi się wrogi bohater. Najbezpieczniej jest pozostać za murami miejskimi i bronić się w ten sposób. Jeśli masz silną armię możesz też wyjść mu naprzeciwko. Nie dysponuje on dużymi siłami. Niestety, po walce okaże się, że był to jedynie zwiadowca.
Z portalu wyjdzie jeszcze 2 bohaterów z większymi armiami, których też będziesz musiał pokonać. Po tych dwóch walkach, czeka cię ostateczny pojedynek z Asadem. Dysponuje on armią 28 Rakszasów Radżów, 24 Dżinnów Medium oraz 152 Mistrzów Kabirów. Po wygranej, zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +1 do Ataku, +1 do Magii oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Droga do Zagłodzenia (Road to Starvation) - zadanie główne
Długi pobyt na pustyni może oznaczać dla twojego plemienia śmierć z głodu. Jak najszybciej musisz znaleźć nowy dom dla swoich ludzi. Każdego dnia tracisz 5% swoich wszystkich jednostek, musisz więc wykonać to zadanie bez zbędnej zwłoki. Aby przetrwać udaj się jednym ze swoich bohaterów do Oazy (M20,2). Gdy tylko się tam znajdziesz zadanie zostanie zaliczone.
Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1000 sztuk złota, 1000 punktów doświadczenia oraz Zbroję Barbarzyńcy (Barbarian Armour), która dodaje +2 do Mocy oraz +2 do Obrony.