Nie Ma Pokoju na Tym Świecie (No Peace in This World) M20 | Twierdza poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016 2929 Następna Twierdza Szczerość M21 Poprzednia Twierdza Jedyna Wolność Znana Niewolnikowi M19 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – KuwananjaaTwoje miasto początkowe. 2 – Oaza 3 – CastelrocWrogie miasto Przystani. 4 – Zniszczony MostAby odbudować most potrzebujesz 1000 sztuk złota, 15 rudy oraz 15 drewna. Budowa potrwa 1 turę. 5 – ObeliskOdsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu. 6 – SkrzyniaW środku skrzyni znajduje się zwój z zaklęciem "Łódź Shalassy". 7 – Ninakula Legenda Might & Magic: Heroes VII - M20 Nie Ma Pokoju Na Tym Świecie Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Nie Ma Pokoju na Tym Świecie - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia trzecią misję z kampanii Twierdzy. Przygodę rozpoczynasz na pustyni, i szczególnie w pierwszej fazie rozgrywki będziesz musiał się śpieszyć, aby nie stracić większości swoich wojsk. Tym razem twoimi przeciwnikami będą armie Przystani, które na szczęście nie będą rozwijały się zbyt dynamicznie. Do wykonania będziesz miał tylko dwie długie misje główne. Nie zapomnij o możliwości odwiedzenia Obelisków i skompletowania mapy skarbów, potrzebnej do znalezienie Łez Ashy. Odległy Dom (Home on the Range) - zadanie główneTy i twoje plemię utknęliście na ogromnej pustyni. Twoim pierwszy celem będzie odnalezienie wyjścia z niej. Idź w stronę północnego zachodu, aż dotrzesz do Oazy (M20,2). Zadanie zostanie zaktualizowane, gdy tylko ją spostrzeżesz. Postawiony zostanie przed tobą nowy cel - zajęcie wrogiego miasta Castelroc (M20,3). Od tego momentu nie musisz się już aż tak śpieszyć, gdyż nie będziesz tracić części swoich jednostek co turę. Zacznij przejmować kolejne budynki na mapie i rozwijać swoją armię. Gdy poczujesz się wystarczająco silny zaatakuj i przejmij miasto Castelroc (M20,3). Po wygranej bitwie twój bohater przejmie drugie miasto Twierdzy - Ninakulę (M20,7). Postawiony zostanie przed tobą cel jego umocnienia. Masz na to 7 dni. Po tym czasie we wschodniej części mapy pojawi się wrogi bohater. Najbezpieczniej jest pozostać za murami miejskimi i bronić się w ten sposób. Jeśli masz silną armię możesz też wyjść mu naprzeciwko. Nie dysponuje on dużymi siłami. Niestety, po walce okaże się, że był to jedynie zwiadowca. Z portalu wyjdzie jeszcze 2 bohaterów z większymi armiami, których też będziesz musiał pokonać. Po tych dwóch walkach, czeka cię ostateczny pojedynek z Asadem. Dysponuje on armią 28 Rakszasów Radżów, 24 Dżinnów Medium oraz 152 Mistrzów Kabirów. Po wygranej, zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +1 do Ataku, +1 do Magii oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia. Odnalezienie Oazy powinny być w tej misji twoim priorytetem. Droga do Zagłodzenia (Road to Starvation) - zadanie główneDługi pobyt na pustyni może oznaczać dla twojego plemienia śmierć z głodu. Jak najszybciej musisz znaleźć nowy dom dla swoich ludzi. Każdego dnia tracisz 5% swoich wszystkich jednostek, musisz więc wykonać to zadanie bez zbędnej zwłoki. Aby przetrwać udaj się jednym ze swoich bohaterów do Oazy (M20,2). Gdy tylko się tam znajdziesz zadanie zostanie zaliczone. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1000 sztuk złota, 1000 punktów doświadczenia oraz Zbroję Barbarzyńcy (Barbarian Armour), która dodaje +2 do Mocy oraz +2 do Obrony. Następna Twierdza Szczerość M21 Poprzednia Twierdza Jedyna Wolność Znana Niewolnikowi M19