Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Ognia
Nazwa | Opis | |
![]() | Armagedon | Natychmiast zadaje wszystkim oddziałom obrażenia od Magii Ognia. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. |
![]() | Błogosławieństwo Arkatha | Na początku następnej walki zadaje obrażenia od Magii Ognia losowy wybranym wrogim celom. Liczba zadanych obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Płomienny Zapał | Zwiększa Morale wskazanego sojuszniczego stworzenia na czas 3 tur. Poziom zwiększonego Morale zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Kula Ognia | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim oddziałom na wskazanym obszarze 3x3. Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. |
![]() | Ognisty Pocisk | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wskazanemu oddziałowi wroga. Liczba punktów obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanych punktów Magii. |
![]() | Ściana Ognia | Tworzy na wskazanym obszarze ścianę ognia 1x5 na okres 3 rund bojowych. Ściana zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim stworzeniom objętym nią na początku ich tury i tym, które przez nią przechodzą. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |
![]() | Amok | Sprawia, że wskazane stworzenie atakuje losowy sąsiadujący z nim oddział ze zwiększonym lub zmniejszonym poziomem Ataku, w zależności od poziomu Magii bohatera. Na starcie czar posiada -50 do Ataku. Do tego dodawane są punkty za każdy poziom Magii razy mnożnik za poziom czaru (od x1 do x6). |
![]() | Wewnętrzny Żar | Zwiększa Atak i Inicjatywę wskazanego oddziału na okres 3 tur. Zwiększenie Inicjatywy zależy od poziomu czaru, natomiast Ataku od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. |