Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Głowa
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
Kryształowy Diadem | +2 do Ducha; Zestaw Kuźni Krwi. | |
Czapka Odkrywcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2. | |
Hełm Gladiatora | - 5 do Morale dla stworzeń wroga. | |
Maska Zabójcy | -5 do Morale dla stworzeń wroga; Zestaw Zabójcy. | |
Korona Wszystkowidzenia | Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 5%. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
Czapka Leśnego | +2 do Obrony; Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zestaw Leśnego. | |
Magiczny Diadem | +2 do Ducha; Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 1; Zestaw Kuźni Krwi. | |
Maska Szamana | +5 do Morale; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Podmuch Wiatru. | |
Czapka Zwiadowcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 4; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Jasnowidzenie Ylatha. | |
Maska Zagłady | -10 do Szczęścia dla wrogich oddziałów. | |
Hełm Władcy Nag | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Lodowe Uderzenie. | |
Turban Adaptacji | Bohater otrzymuje premię +1 do Metamagii na starcie każdej tury bitwy; Dostępny tylko dla bohaterów Akademii. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
Hełm Żelaznych Wichrów | +4 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 10%. | |
Hełm Crag Hacka | +6 do Mocy; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Wodziwoja. | |
Hełm Shantiri | +2 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Zestaw Skarbu Shantiri. | |
Doskonała Korona Sędziego | +4 do Magii; +4 do Ducha; Zestaw Sędziego. | |
Hełm Strażnika | +10 do Morale; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Strażnika. | |
Maska Tkacza Cieni | +4 do Magii; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Mroczne Odbicie; Zestaw Skarbu Shantiri. | |
Korona Wytrwałości | Wszystkie pozytywne zaklęcia trwają 2 tury dłużej; +8 punktów many na każdy dzień; Zestaw Kuźni Krwi. |