Głowa | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Głowa
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kryształowy Diadem | +2 do Ducha; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Czapka Odkrywcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2. |
![]() | Hełm Gladiatora | - 5 do Morale dla stworzeń wroga. |
![]() | Maska Zabójcy | -5 do Morale dla stworzeń wroga; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Korona Wszystkowidzenia | Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 5%. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Czapka Leśnego | +2 do Obrony; Zwiększa pole widzenia bohatera o 1; Zestaw Leśnego. |
![]() | Magiczny Diadem | +2 do Ducha; Koszt many dla wszystkich zaklęć jest zmniejszony o 1; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Maska Szamana | +5 do Morale; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Podmuch Wiatru. |
![]() | Czapka Zwiadowcy | Zwiększa pole widzenia bohatera o 4; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Jasnowidzenie Ylatha. |
![]() | Maska Zagłady | -10 do Szczęścia dla wrogich oddziałów. |
![]() | Hełm Władcy Nag | Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Lodowe Uderzenie. |
![]() | Turban Adaptacji | Bohater otrzymuje premię +1 do Metamagii na starcie każdej tury bitwy; Dostępny tylko dla bohaterów Akademii. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Hełm Żelaznych Wichrów | +4 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa zdobywane doświadczenie o 10%. |
![]() | Hełm Crag Hacka | +6 do Mocy; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Wodziwoja. |
![]() | Hełm Shantiri | +2 do Obrony; +10 do Przywództwa; Zwiększa pole widzenia bohatera o 2; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Doskonała Korona Sędziego | +4 do Magii; +4 do Ducha; Zestaw Sędziego. |
![]() | Hełm Strażnika | +10 do Morale; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Strażnika. |
![]() | Maska Tkacza Cieni | +4 do Magii; Raz na bitwę pozwala rzucić zaklęcie Mroczne Odbicie; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Korona Wytrwałości | Wszystkie pozytywne zaklęcia trwają 2 tury dłużej; +8 punktów many na każdy dzień; Zestaw Kuźni Krwi. |