Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Prawa Ręka
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kusza Pirata | +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; Zestaw Wodziwoja. |
![]() | Ostrze Zabójcy | +1 do Mocy. Zestaw Zabójcy. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Sejmitar Dżinna | +12 do Przeznaczenia. |
![]() | Idealna Kusza | +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających. |
![]() | Topór Minotaura | +6 do obrażeń na każdy poziom bohatera. |
![]() | Karmazynowa Kosa | +5 do Mocy. |
![]() | Kryształowa Różdżka | +2 Magii; Koszt many dla zaklęć magii pierwotnej jest zmniejszony o 4. |
![]() | Wola Ashy | +3 do obrażeń na każdy poziom bohatera; +2 do Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Łuk z Rogu Jednorożca | +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; Wszystkie sojusznicze jednostki strzelające mają pełny zasięg; Zestaw Elficki. |
![]() | Mściciel | +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; Wszystkie jednostki wroga mają 1 dodatkowe Piętno Natury na początku walki; Dostępny tylko dla frakcji Sylvan; Zestaw Elficki. |
![]() | Niebiański Kostur | +2 do Ducha; Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie Niebiańska Zbroja. Zestaw Uświęcony. |
![]() | Krasnoludzki Tasak | +3 do obrażeń na każdy poziom bohatera; +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia; Zestaw Krasnoludzki. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Kostur Lyre | +8 do Magii; Zestaw Kuźni Krwi. |
![]() | Smoczy Jęzor Ognia | +9 do obrażeń na każdy poziom bohatera; +2 do Mocy; Zestaw Błogosławieństwa Smoków. |
![]() | Niezłomność Gryfa | +3 do Mocy; +3 do Ducha; +5 do Przywództwa; Zestaw Bitewny Gryfa. |
![]() | Różdżka Udręki | +4 do Magii; +2 do czasu trwania negatywnych zaklęć rzuconych na stworzenia wroga. |
![]() | Miecz Cierni | +6 do obrażeń na każdy poziom bohatera; -1 do Ruchu stworzeń wroga; Zestaw Elficki. |
![]() | Łuk Leśnego | +9 do obrażeń na każdy poziom bohatera; +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Leśnego. |
![]() | Krasnoludzka Kusza | +1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające; Wszystkie sojusznicze jednostki strzelające mają pełny zasięg; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Krasnoludzki. |