Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M8 Świat Trzęsie się w Posadach
Might & Magic: Heroes VII - M8 Świat Trzęsie się w Posadach
Gathlad
Twoje miasto początkowe.
Lethsal
Neutralne miasto Lochów. Bardzo słabo bronione.
Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (09).
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).
Bariera
Aby przez nią przejść musisz ukończyć zadanie "Zatoka Kła".
Obelisk
Obelisk
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (03).
Altar of Shalassa
Klucz z Ołtarza pozwoli ci na przejście przez Pieczęć Shalassy (04).
Kryjówka Złodziei
Punkt Handlowy
Gloria
Wroga bohaterka Akademii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Zerwany sojusz".
Merikh
Wrogi bohater Nekropolii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadanie "Zerwany sojusz".
Wilhelm i Malwen
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Smocza Utopia
8 Zielonych Smoków, 7 Widmowych Smoków, 5 Czarnych Smoków, 4 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 4 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Kuźnia Żywiołów
10 Żywiołaków Ognia, 10 Żywiołaków Powietrza, 10 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary, 10 Kryształów Smoczej Krwi, 10 Smoczej Stali, 10 Cieniostali oraz 10 Gwiezdnego Srebra.
Skrzynia
Magiczne Bransolety;
+4 do Magii, Pozwala rzucić zaklęcie magii pierwotnej Implozja raz na bitwę.
Skrzynia
Czapka Zwiadowcy;
+4 do zasięgu widzenia, Pozwala rzucić zaklęcie magii powietrza Jasnowidzenie Ylatha raz na dzień.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Skrzynia
Krasnoludzka Kusza;
+4 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń dystansowych, Wszystkie sojusznicze stworzenia dystansowa mają pełny zasięg, +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Skrzynia
Zbroja ze Smoczych Łusek;
+4 do Mocy, +4 do Obrony.
Obelisk
Skrzynia
Magiczny Diadem;
+2 do Ducha, -1 do kosztu many dla wszystkich zaklęć.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Kryjówka Złodziei
Punkt Handlowy
Kryjówka Złodziei
Punkt Handlowy
Powiększ mapę

Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Gathlad
Twoje miasto początkowe.

2Lethsal
Neutralne miasto Lochów. Bardzo słabo bronione.

3Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (09).

4Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).

5Bariera
Aby przez nią przejść musisz ukończyć zadanie "Zatoka Kła".

6Obelisk

8Obelisk

9Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (03).

10Altar of Shalassa
Klucz z Ołtarza pozwoli ci na przejście przez Pieczęć Shalassy (04).

11Kryjówka Złodziei

12Punkt Handlowy

13Gloria
Wroga bohaterka Akademii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Zerwany sojusz".

14Merikh
Wrogi bohater Nekropolii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadanie "Zerwany sojusz".

15Wilhelm i Malwen

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M8 Świat Trzęsie się w Posadach

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Świat Trzęsie się w Posadach - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia dwa poziomy ostatniej misji z kampanii Lochów. Przygodę rozpoczniesz posiadając jedno miasto, jednak powinieneś jak najszybciej zająć także drugie znajdujące się w podziemiach. Na powierzchnię wyjdź dopiero gdy zbadasz cały dolny poziom, zdobędziesz budynki i rozbudujesz odpowiednio mapę. Przeciwko sobie będziesz miał trzech wrogów, którzy jednak nie dysponują miastami, a jedynie bohaterami. Tym niemniej nie czekaj z wykonaniem misji do samego końca, gdyż wrogowie mogą do tego czasu zająć znaczne obszary górnego poziomu.

Zatoka Kła (Fang Bay) - zadanie główne

Zadanie rozpoczyna się automatycznie z misją. Twoim głównym celem jest znalezienie wejścia do Zatoki Kła (Fang Bay). Początek rozgrywki powinien być taki jak w przypadku każdej misji Lochów. Najpierw zajmij się eksploracją podziemi, zdobywaniem kolejnych budynków, surowców oraz rozbudową armii. Dopiero gdy poczujesz się wystarczająco silny możesz wyjść na powierzchnię. Nie musisz się zbytnio śpieszyć, wrogowie nie są zbyt aktywni.

Aby przejść przez barierę musisz odnaleźć trzy obeliski. - Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby przejść przez barierę musisz odnaleźć trzy obeliski.

Gdy już zbierzesz odpowiednią armię udaj się w okolice Bariery (M8,5). Wysłuchaj opowieści, a twoje zadanie zostanie zaktualizowane. Aby usunąć barierę musisz odwiedzić trzy obeliski (M8,6), (M8,7), (M8,8). Nie są one w żaden sposób bronione, więc nie powinno to być zbyt trudne. Uważaj jednak na kręcących się w okolicy trzech wrogich bohaterów.

Zadanie zostanie zaliczone gdy tylko przejdziesz przez barierę. Jako nagrodę otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, 25 Morskich Elfów Piratów oraz +1 do Ataku.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie