Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Gathlad
Twoje miasto początkowe.
2 – Lethsal
Neutralne miasto Lochów. Bardzo słabo bronione.
3 – Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (09).
4 – Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).
5 – Bariera
Aby przez nią przejść musisz ukończyć zadanie "Zatoka Kła".
6 – Obelisk
8 – Obelisk
9 – Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (03).
10 – Altar of Shalassa
Klucz z Ołtarza pozwoli ci na przejście przez Pieczęć Shalassy (04).
11 – Kryjówka Złodziei
12 – Punkt Handlowy
13 – Gloria
Wroga bohaterka Akademii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Zerwany sojusz".
14 – Merikh
Wrogi bohater Nekropolii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadanie "Zerwany sojusz".
15 – Wilhelm i Malwen
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M8 Świat Trzęsie się w Posadach
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Świat Trzęsie się w Posadach - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia dwa poziomy ostatniej misji z kampanii Lochów. Przygodę rozpoczniesz posiadając jedno miasto, jednak powinieneś jak najszybciej zająć także drugie znajdujące się w podziemiach. Na powierzchnię wyjdź dopiero gdy zbadasz cały dolny poziom, zdobędziesz budynki i rozbudujesz odpowiednio mapę. Przeciwko sobie będziesz miał trzech wrogów, którzy jednak nie dysponują miastami, a jedynie bohaterami. Tym niemniej nie czekaj z wykonaniem misji do samego końca, gdyż wrogowie mogą do tego czasu zająć znaczne obszary górnego poziomu.
Zatoka Kła (Fang Bay) - zadanie główne
Zadanie rozpoczyna się automatycznie z misją. Twoim głównym celem jest znalezienie wejścia do Zatoki Kła (Fang Bay). Początek rozgrywki powinien być taki jak w przypadku każdej misji Lochów. Najpierw zajmij się eksploracją podziemi, zdobywaniem kolejnych budynków, surowców oraz rozbudową armii. Dopiero gdy poczujesz się wystarczająco silny możesz wyjść na powierzchnię. Nie musisz się zbytnio śpieszyć, wrogowie nie są zbyt aktywni.

Gdy już zbierzesz odpowiednią armię udaj się w okolice Bariery (M8,5). Wysłuchaj opowieści, a twoje zadanie zostanie zaktualizowane. Aby usunąć barierę musisz odwiedzić trzy obeliski (M8,6), (M8,7), (M8,8). Nie są one w żaden sposób bronione, więc nie powinno to być zbyt trudne. Uważaj jednak na kręcących się w okolicy trzech wrogich bohaterów.
Zadanie zostanie zaliczone gdy tylko przejdziesz przez barierę. Jako nagrodę otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, 25 Morskich Elfów Piratów oraz +1 do Ataku.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie