Świat Trzęsie się w Posadach (A World which now Trembles) M8 | Loch | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 2929 Następna Przystań Niebywała Zuchwałość M9 Poprzednia Loch Esencja Najczystszej Trucizny M7 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – GathladTwoje miasto początkowe. 2 – LethsalNeutralne miasto Lochów. Bardzo słabo bronione. 3 – Ołtarz SylannyPozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (09). 4 – Pieczęć ShalassyOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10). 5 – BarieraAby przez nią przejść musisz ukończyć zadanie "Zatoka Kła". 6 – Obelisk 8 – Obelisk 9 – Pieczęć SylannyOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (03). 10 – Altar of ShalassaKlucz z Ołtarza pozwoli ci na przejście przez Pieczęć Shalassy (04). 11 – Kryjówka Złodziei 12 – Punkt Handlowy 13 – GloriaWroga bohaterka Akademii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Zerwany sojusz". 14 – MerikhWrogi bohater Nekropolii. Pojawi się dopiero po wykonaniu zadanie "Zerwany sojusz". 15 – Wilhelm i Malwen Legenda Might & Magic: Heroes VII - M8 Świat Trzęsie się w Posadach Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Świat Trzęsie się w Posadach - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia dwa poziomy ostatniej misji z kampanii Lochów. Przygodę rozpoczniesz posiadając jedno miasto, jednak powinieneś jak najszybciej zająć także drugie znajdujące się w podziemiach. Na powierzchnię wyjdź dopiero gdy zbadasz cały dolny poziom, zdobędziesz budynki i rozbudujesz odpowiednio mapę. Przeciwko sobie będziesz miał trzech wrogów, którzy jednak nie dysponują miastami, a jedynie bohaterami. Tym niemniej nie czekaj z wykonaniem misji do samego końca, gdyż wrogowie mogą do tego czasu zająć znaczne obszary górnego poziomu. Zatoka Kła (Fang Bay) - zadanie główneZadanie rozpoczyna się automatycznie z misją. Twoim głównym celem jest znalezienie wejścia do Zatoki Kła (Fang Bay). Początek rozgrywki powinien być taki jak w przypadku każdej misji Lochów. Najpierw zajmij się eksploracją podziemi, zdobywaniem kolejnych budynków, surowców oraz rozbudową armii. Dopiero gdy poczujesz się wystarczająco silny możesz wyjść na powierzchnię. Nie musisz się zbytnio śpieszyć, wrogowie nie są zbyt aktywni. Aby przejść przez barierę musisz odnaleźć trzy obeliski. Gdy już zbierzesz odpowiednią armię udaj się w okolice Bariery (M8,5). Wysłuchaj opowieści, a twoje zadanie zostanie zaktualizowane. Aby usunąć barierę musisz odwiedzić trzy obeliski (M8,6), (M8,7), (M8,8). Nie są one w żaden sposób bronione, więc nie powinno to być zbyt trudne. Uważaj jednak na kręcących się w okolicy trzech wrogich bohaterów. Zadanie zostanie zaliczone gdy tylko przejdziesz przez barierę. Jako nagrodę otrzymasz 1000 punktów doświadczenia, 25 Morskich Elfów Piratów oraz +1 do Ataku. Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Przystań Niebywała Zuchwałość M9 Poprzednia Loch Esencja Najczystszej Trucizny M7