Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016 2929 Następna Nekropolia Waga Tajemnicy M15 Poprzednia Nekropolia Nieodwracalne M13 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – Nar-HereshTwoje miasto początkowe. 2 – Świątynia Namtaru 3 – Obelisk Pajęczej Bogini 4 – Kopalnia 5 – Uchodźcy 6 – Adar-MalikPo rozmowie przejmiesz nad nim kontrolę. 7 – ObeliskOdsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu. 8 – Enlil-ZeriWrogie miasto Nekropolii. 9 – ObeliskOdsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu. 10 – Nabu-ShumaWrogie miasto Nekropolii. 11 – ObeliskOdsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu. 12 – SkarbŁza Ashy;Aby ją zabrać musisz najpierw odwiedzić wszystkie trzy obeliski (07;09;11). Legenda Might & Magic: Heroes VII - M14 Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia drugą misję z kampanii Nekropolii. Twoim głównym celem będzie odbudowa swoich sił po przegranej bitwie z poprzedniej misji. Na początku nie będziesz dysponował żadnymi surowcami, a jedynie miastem i symboliczną armią. Musisz ostrożnie poruszać się po mapie, szczególnie na początku rozgrywki. Twoimi wrogami będą inne miasta Nekropolii, które także będą starały się wzmocnić swoje wpływy. Do wykonania będziesz miał kilka zadań głównych oraz pobocznych. Mroczne Nadzieje (Dark Hopes) - zadanie główneZadanie polega na utrzymaniu twoich głównych bohaterów przy życiu. Na początku musisz martwić się tylko o Zendę. Po wykonaniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Hope) do dyspozycji dostaniesz także Ludmillę. Po przejęciu kontroli nad Adar-Malikiem (M14,6) będziesz musiał zatroszczyć się także o niego. Nie możesz po prostu przegrać pojedynku żadnym z tych bohaterów. Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts) - zadanie główneZadanie to otrzymujesz od razu po rozpoczęciu misji. Twoim głównym celem jest dotarcie do Świątyni Namtaru. Udaj się do przejścia numer 1. Tam czeka cię krótka droga do samej Świątyni Namtaru (M14,2). Gdy tylko podejdziesz do tego miejsca zobaczysz jak pająk zabiera coś z jednego z ołtarzy. Nie idź za nim, gdyż i tak nie przyniesie to żadnego skutku. Musisz najpierw "wyłączyć" trzy Obeliski, położone w trzech stronach jaskini. Zaznaczone one zostały na powyższej mapie tym samym numerem (M14,3). Aby unieruchomić pająka musisz "wyłączyć" wszystkie trzy obeliski. Gdy tylko odwiedzisz trzy obeliski przejścia pomiędzy pomieszczeniami zawalą się, a ty będziesz mógł przyłączyć 20 Hebanowych Pająków do drużyny i zabrać z jednego z ołtarzy Fiolkę z Jadem (Vial of Venom). Zadanie zostanie zaliczone, a jako nagrodę otrzymasz 3000 punktów doświadczenia oraz 3 Szczęścia/Przeznaczenia. Teraz musisz tylko wyjść z jaskini. Gdy to zrobisz rozpocznie się krótka scenka i do twojego dziennika dodane zostaną 3 nowe zadania. Uchodźcy (Refugees) - zadanie główneMisja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Twoim celem będzie odszukanie oraz zebranie sześciu grup uchodźców rozsianych po całej mapie. Jeśli chcesz poznać ich dokładne położenie skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Wszystkie grupy zaznaczone zostały numerem (M14,5). Za wykonanie zadania otrzymasz 1100 punktów doświadczenia. Miasto Umarłych (City of the Dead) - zadanie główneMisja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Jej cel jest bardzo prosty - musisz wybudować w swoim mieście Nar-Heresh (M14,1) Kapitol, czyli ostatni poziom głównego budynku miejskiego. Za wykonanie zadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia. Odbudowa Sieci (Rebuilding the Web) - zadanie główneMisja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Musisz odbudować potęgę swojego miasta poprzez zajęcie wszystkich kopalni na mapie. Jest ich w sumie 16, i do kategorii "kopalnie" zaliczają się wszystkie budynki generujące surowce, tak więc też m.in. tartaki. Aby poznać położenie wszystkich budynków skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Budynki generujące zasoby zaznaczone zostały na niej numerem (M14,4). Części z budynków nie będziesz mógł po prostu zająć. W niektórych wypadkach konieczne będzie podbicie okolicznego fortu lub miasta. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1300 punktów doświadczenia. Dar Ashy (Gift of Asha) - zadanie poboczneZadanie to rozpocznie się w momencie odkrycia i wejścia w interakcję z jednym z trzech obelisków znajdujących się na mapie świata. Polega na zebraniu wszystkich części mapy skarbów. Pierwszy obelisk znajdziesz południowo-zachodniej części mapy (M14,7). Jest chroniony przez bardzo słabą grupę przeciwników. Drugi, niestrzeżony skarb znajduje się na wschodzie mapy (M14,9). Ostatni z obelisków (M14,11) także jest niebroniony i znajduje się w północnowschodnim rogu mapy. Aby zabrać Łzę Ashy musisz dokładnie stanąć w miejscu ukrycia skarbu. Gdy zbierzesz wszystkie trzy części mapy otrzymasz 200 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł zabrać skarb. Znajduje się on pomiędzy dwiema kopalniami mniej więcej na środku mapy (M14,12). Wejdź na wskazane miejsce, a następnie użyj czaru Odkrycie Skarbu. Otrzymasz Łzę Ashy, która pozwoli ci zbudować w swojej stoli specjalny budynek. Pokonaj Buntowników (Defeat the Rebels) - zadanie poboczneZadanie rozpocznie się w momencie odkrycia przez twojego bohatera jednego ze zbuntowanych miast znajdujących się na mapie. Twój cel jest bardzo prosty - musisz pokonać dwóch przeciwników, zarówno przejmując ich miasto, jak i niszcząc wszystkie armie. Miastami tymi są Enlil-Zeri (M14,8) oraz Nabu-Shuma (M14,10). Następna Nekropolia Waga Tajemnicy M15 Poprzednia Nekropolia Nieodwracalne M13