Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M14 Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi
Might & Magic: Heroes VII - M14 Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi
Nar-Heresh
Twoje miasto początkowe.
Świątynia Namtaru
Obelisk Pajęczej Bogini
Kopalnia
Uchodźcy
Adar-Malik
Po rozmowie przejmiesz nad nim kontrolę.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Enlil-Zeri
Wrogie miasto Nekropolii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Nabu-Shuma
Wrogie miasto Nekropolii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.
Skarb
Łza Ashy;
Aby ją zabrać musisz najpierw odwiedzić wszystkie trzy obeliski (07;09;11).
Obelisk Pajęczej Bogini
Obelisk Pajęczej Bogini
20 Hebanowych Pająków
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Uchodźcy
Skrzynia
Buty Odkrywcy;
+4 do maksymalnego Ruchu bohatera.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Uchodźcy
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Uchodźcy
Kopalnia
Kopalnia
Uchodźcy
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Kopalnia
Uchodźcy
Kopalnia
Powiększ mapę

Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Nar-Heresh
Twoje miasto początkowe.

2Świątynia Namtaru

3Obelisk Pajęczej Bogini

4Kopalnia

5Uchodźcy

6Adar-Malik
Po rozmowie przejmiesz nad nim kontrolę.

7Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.

8Enlil-Zeri
Wrogie miasto Nekropolii.

9Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.

10Nabu-Shuma
Wrogie miasto Nekropolii.

11Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy czaru Odkrycie Skarbu.

12Skarb
Łza Ashy;
Aby ją zabrać musisz najpierw odwiedzić wszystkie trzy obeliski (07;09;11).

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M14 Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia drugą misję z kampanii Nekropolii. Twoim głównym celem będzie odbudowa swoich sił po przegranej bitwie z poprzedniej misji. Na początku nie będziesz dysponował żadnymi surowcami, a jedynie miastem i symboliczną armią. Musisz ostrożnie poruszać się po mapie, szczególnie na początku rozgrywki. Twoimi wrogami będą inne miasta Nekropolii, które także będą starały się wzmocnić swoje wpływy. Do wykonania będziesz miał kilka zadań głównych oraz pobocznych.

Mroczne Nadzieje (Dark Hopes) - zadanie główne

Zadanie polega na utrzymaniu twoich głównych bohaterów przy życiu. Na początku musisz martwić się tylko o Zendę. Po wykonaniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Hope) do dyspozycji dostaniesz także Ludmillę. Po przejęciu kontroli nad Adar-Malikiem (M14,6) będziesz musiał zatroszczyć się także o niego. Nie możesz po prostu przegrać pojedynku żadnym z tych bohaterów.

Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts) - zadanie główne

Zadanie to otrzymujesz od razu po rozpoczęciu misji. Twoim głównym celem jest dotarcie do Świątyni Namtaru. Udaj się do przejścia numer 1. Tam czeka cię krótka droga do samej Świątyni Namtaru (M14,2). Gdy tylko podejdziesz do tego miejsca zobaczysz jak pająk zabiera coś z jednego z ołtarzy. Nie idź za nim, gdyż i tak nie przyniesie to żadnego skutku. Musisz najpierw "wyłączyć" trzy Obeliski, położone w trzech stronach jaskini. Zaznaczone one zostały na powyższej mapie tym samym numerem (M14,3).

Aby unieruchomić pająka musisz wyłączyć wszystkie trzy obeliski. - Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby unieruchomić pająka musisz "wyłączyć" wszystkie trzy obeliski.

Gdy tylko odwiedzisz trzy obeliski przejścia pomiędzy pomieszczeniami zawalą się, a ty będziesz mógł przyłączyć 20 Hebanowych Pająków do drużyny i zabrać z jednego z ołtarzy Fiolkę z Jadem (Vial of Venom).

Zadanie zostanie zaliczone, a jako nagrodę otrzymasz 3000 punktów doświadczenia oraz 3 Szczęścia/Przeznaczenia. Teraz musisz tylko wyjść z jaskini. Gdy to zrobisz rozpocznie się krótka scenka i do twojego dziennika dodane zostaną 3 nowe zadania.

Uchodźcy (Refugees) - zadanie główne

Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Twoim celem będzie odszukanie oraz zebranie sześciu grup uchodźców rozsianych po całej mapie. Jeśli chcesz poznać ich dokładne położenie skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Wszystkie grupy zaznaczone zostały numerem (M14,5). Za wykonanie zadania otrzymasz 1100 punktów doświadczenia.

Miasto Umarłych (City of the Dead) - zadanie główne

Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Jej cel jest bardzo prosty - musisz wybudować w swoim mieście Nar-Heresh (M14,1) Kapitol, czyli ostatni poziom głównego budynku miejskiego. Za wykonanie zadania otrzymasz 1000 punktów doświadczenia.

Odbudowa Sieci (Rebuilding the Web) - zadanie główne

Misja rozpocznie się po ukończeniu zadania Wątpliwości Zendy (Zenda's Doubts). Musisz odbudować potęgę swojego miasta poprzez zajęcie wszystkich kopalni na mapie. Jest ich w sumie 16, i do kategorii "kopalnie" zaliczają się wszystkie budynki generujące surowce, tak więc też m.in. tartaki. Aby poznać położenie wszystkich budynków skorzystaj z przygotowanej przez nas mapy. Budynki generujące zasoby zaznaczone zostały na niej numerem (M14,4).

Części z budynków nie będziesz mógł po prostu zająć. W niektórych wypadkach konieczne będzie podbicie okolicznego fortu lub miasta. Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1300 punktów doświadczenia.

Dar Ashy (Gift of Asha) - zadanie poboczne

Zadanie to rozpocznie się w momencie odkrycia i wejścia w interakcję z jednym z trzech obelisków znajdujących się na mapie świata. Polega na zebraniu wszystkich części mapy skarbów.

Pierwszy obelisk znajdziesz południowo-zachodniej części mapy (M14,7). Jest chroniony przez bardzo słabą grupę przeciwników. Drugi, niestrzeżony skarb znajduje się na wschodzie mapy (M14,9). Ostatni z obelisków (M14,11) także jest niebroniony i znajduje się w północnowschodnim rogu mapy.

Aby zabrać Łzę Ashy musisz dokładnie stanąć w miejscu ukrycia skarbu. - Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi (The World Which Detachment renounces) M14 | Nekropolia - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby zabrać Łzę Ashy musisz dokładnie stanąć w miejscu ukrycia skarbu.

Gdy zbierzesz wszystkie trzy części mapy otrzymasz 200 punktów doświadczenia oraz będziesz mógł zabrać skarb. Znajduje się on pomiędzy dwiema kopalniami mniej więcej na środku mapy (M14,12). Wejdź na wskazane miejsce, a następnie użyj czaru Odkrycie Skarbu. Otrzymasz Łzę Ashy, która pozwoli ci zbudować w swojej stoli specjalny budynek.

Pokonaj Buntowników (Defeat the Rebels) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się w momencie odkrycia przez twojego bohatera jednego ze zbuntowanych miast znajdujących się na mapie. Twój cel jest bardzo prosty - musisz pokonać dwóch przeciwników, zarówno przejmując ich miasto, jak i niszcząc wszystkie armie. Miastami tymi są Enlil-Zeri (M14,8) oraz Nabu-Shuma (M14,10).