Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 12
Budowa | Opis | |
Jaskinia Bazyliszków
| Koszt: 7000 złota 5 drewna 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień. |
Bazyliszkowa Ziemia Niczyja
| Wymagania: Jaskinia Bazyliszków Koszt: 9000 złota 5 smoczej stali 5 cieniostali 5 gwiezdnego srebra | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Bazyliszkowych Jeźdźców do Bazyliszkowych Lansjerów. |
Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 3 kryształów smoczej krwi 3 gwiezdne srebro 3 smoczej stali 3 cieniostali | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcie poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Umocnienia poziom 3
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 800 złota 5 drewna | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
Wylęgarnia Wiwern
| Wymagania: Skała Wiwern Koszt: 3500 złota 10 drewna 5 rudy Uniemożliwia budowę Kamiennych Słupów | Ulepszenie elitarnego siedliska. +6 Wiwern Piaskowych lub Jadowitych Wiwern na tydzień. |
Kamienne Słupy
| Wymagania: Jaskinia Bazyliszków Koszt: 7000 złota 5 drewna 10 rudy 5 kryształów smoczej krwi Uniemożliwia budowę Wylęgarni Wiwern | Ulepszenie elitarnego siedliska. +2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień. |
Bożek Płodności
| Wymagania: Totemy Nieba i Ziemi Koszt: 5000 złota 5 drewna 5 rudy 2 kryształy smoczej krwi 2 gwiezdne srebro 2 smoczej stali 2 cieniostali | Pozwala co tydzień wybrać jedno miejskie siedlisko, które natychmiast dostarczy swój tygodniowy przyrost stworzeń. |