Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 12

 

Budowa

Opis

Jaskinia Bazyliszków - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jaskinia Bazyliszków

Koszt:

7000 złota

5 drewna

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie Bazyliszkowych Jeźdźców na tydzień.

Bazyliszkowa Ziemia Niczyja - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bazyliszkowa Ziemia Niczyja

Wymagania:

Jaskinia Bazyliszków

Koszt:

9000 złota

5 smoczej stali

5 cieniostali

5 gwiezdnego srebra

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Bazyliszkowych Jeźdźców do Bazyliszkowych Lansjerów.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

3 kryształów smoczej krwi

3 gwiezdne srebro

3 smoczej stali

3 cieniostali

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcie poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Umocnienia poziom 3 - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 3

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

800 złota

5 drewna

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Wylęgarnia Wiwern - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wylęgarnia Wiwern

Wymagania:

Skała Wiwern

Koszt:

3500 złota

10 drewna

5 rudy

Uniemożliwia budowę Kamiennych Słupów

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+6 Wiwern Piaskowych lub Jadowitych Wiwern na tydzień.

Kamienne Słupy - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kamienne Słupy

Wymagania:

Jaskinia Bazyliszków

Koszt:

7000 złota

5 drewna

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Wylęgarni Wiwern

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+2 Bazyliszkowych Jeźdźców lub Bazyliszkowych Lansjerów na tydzień.

Bożek Płodności - Poziom 12 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bożek Płodności

Wymagania:

Totemy Nieba i Ziemi

Koszt:

5000 złota

5 drewna

5 rudy

2 kryształy smoczej krwi

2 gwiezdne srebro

2 smoczej stali

2 cieniostali

Pozwala co tydzień wybrać jedno miejskie siedlisko, które natychmiast dostarczy swój tygodniowy przyrost stworzeń.