Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Harpia / Furia
![]() Harpia
| ![]() | Koszt: 45 złota |
![]() | Cios i Odwrót | Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne. |
![]() Furia
| ![]() | Koszt: 59 złota |
![]() | Cios i Odwrót | Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne. |
![]() | Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Gnoll / Gnoll Łowca
![]() Gnoll
| ![]() | Koszt: 38 złota |
![]() Gnoll Łowca
| ![]() | Koszt: 49 złota |
![]() | Sposobność | Jeśli stworzenie nie walczy wręcz, może oddać natychmiastowy, darmowy strzał do wrogów, którzy zostali zaatakowani wręcz. |
Siepacz / Miażdżyciel
![]() Siepacz
| ![]() | Koszt: 92 złota |
![]() | Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
![]() Miażdżyciel
| ![]() | Koszt: 120 złota |
![]() | Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
![]() | Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu. |
Centaur / Centaur Łupieżca
![]() Centaur
| ![]() | Koszt: 286 złota |
![]() | Uniki | Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym. |
![]() Centaur Łupieżca
| ![]() | Koszt: 372 złota |
![]() | Uniki | Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym. |
![]() | Ostrzał w Ruchu | Stworzenie może poruszyć się i strzelić albo strzelić, a potem wykonać ruch. |
Piaskowa Wiwerna / Jadowita Wiwerna
![]() Piaskowa Wiwerna
| ![]() | Koszt: 334 złota |
![]() | Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury. |
![]() | Odporność na Magię Ziemi | Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej. |
![]() Jadowita Wiwerna
| ![]() | Koszt: 434 złota |
![]() | Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury. |
![]() | Odporność na Magię Ziemi | Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej. |
![]() | Żrący Oddech | Trafione stworzenia otrzymują w następnej turze połowę obrażeń zadanych pierwszym ciosem, a w kolejnej 25%. |
Bazyliszkowy Jeździec / Bazyliszkowy Lansjer
![]() Bazyliszkowy Jeździec
| ![]() | Koszt: 1300 złota |
![]() | Petryfikacja | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
![]() Bazyliszkowy Lansjer
| ![]() | Koszt: 1690 złota |
![]() | Daleki Zasięg | Małe stworzenia nie mogą wykonać odwetu w odpowiedzi na atak tej jednostki. |
![]() | Petryfikacja | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
Cyklop / Oszalały Cyklop
![]() Cyklop
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
![]() | Powalające Uderzenie | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem. Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury. |
![]() | Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
![]() Oszalały Cyklop
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
![]() | Powalające Uderzenie | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem. Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury. |
![]() | Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
![]() | Ogniste Oko | Stworzenie strzela na maksymalny zasięg i zadaje 40 do 47 obrażeń od ognia. |
Behemot / Starożytny Behemot
![]() Behemot
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal |
![]() | Ostre Szpony | Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu. |
![]() Starożytny Behemot
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal |
![]() | Ostre Szpony | Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu. |
![]() | Potężny Sus | Raz na walkę stworzenie może wykonać skok na odległość jego dwukrotnego zasięgu ruchu i zaatakować sąsiadujące jednostki wroga, które nie mogą odpowiedzieć odwetem. |
Jednostki Specjalne
![]() Kroczący w Snach
| ![]() | Koszt: 1500 złota |
![]() | Szamańskie Uzdrowienie | Przywraca sojuszniczemu stworzeniu 20 punktów Zdrowia (nie działa na Konstrukty i Nieumarłych). |