Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Harpia / Furia

Harpia - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Harpia
Koszt: 45 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 45 złota

Cios i Odwrót - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Cios i Odwrót

Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne.

Furia - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Furia
Koszt: 59 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 59 złota

Cios i Odwrót - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Cios i Odwrót

Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne.

Powstrzymanie Odwetu - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powstrzymanie Odwetu

Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki.

Gnoll / Gnoll Łowca

Gnoll - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gnoll
Koszt: 38 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 38 złota

Gnoll Łowca - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gnoll Łowca
Koszt: 49 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 49 złota

Sposobność - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Sposobność

Jeśli stworzenie nie walczy wręcz, może oddać natychmiastowy, darmowy strzał do wrogów, którzy zostali zaatakowani wręcz.

Siepacz / Miażdżyciel

Siepacz - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Siepacz
Koszt: 92 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 92 złota

Demoniczne Pochodzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Demoniczne Pochodzenie

Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%.

Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła.

Miażdżyciel - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Miażdżyciel
Koszt: 120 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 120 złota

Demoniczne Pochodzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Demoniczne Pochodzenie

Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%.

Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła.

Nieokiełznanie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieokiełznanie

Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu.

Centaur / Centaur Łupieżca

Centaur - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Centaur
Koszt: 286 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 286 złota

Uniki - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uniki

Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym.

Centaur Łupieżca - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Centaur Łupieżca
Koszt: 372 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 372 złota

Uniki - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uniki

Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym.

Ostrzał w Ruchu - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ostrzał w Ruchu

Stworzenie może poruszyć się i strzelić albo strzelić, a potem wykonać ruch.

Piaskowa Wiwerna / Jadowita Wiwerna

Piaskowa Wiwerna - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Piaskowa Wiwerna
Koszt: 334 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 334 złota

Regeneracja - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury.

Odporność na Magię Ziemi - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odporność na Magię Ziemi

Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej.

Jadowita Wiwerna - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jadowita Wiwerna
Koszt: 434 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 434 złota

Regeneracja - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury.

Odporność na Magię Ziemi - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Odporność na Magię Ziemi

Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej.

Żrący Oddech - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Żrący Oddech

Trafione stworzenia otrzymują w następnej turze połowę obrażeń zadanych pierwszym ciosem, a w kolejnej 25%.

Bazyliszkowy Jeździec / Bazyliszkowy Lansjer

Bazyliszkowy Jeździec - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bazyliszkowy Jeździec
Koszt: 1300 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1300 złota

Petryfikacja - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Petryfikacja

Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń.

Bazyliszkowy Lansjer - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Bazyliszkowy Lansjer
Koszt: 1690 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1690 złota

Daleki Zasięg - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Daleki Zasięg

Małe stworzenia nie mogą wykonać odwetu w odpowiedzi na atak tej jednostki.

Petryfikacja - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Petryfikacja

Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń.

Cyklop / Oszalały Cyklop

Cyklop - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Cyklop
Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi

Powalające Uderzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powalające Uderzenie

Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem.

Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury.

Demoniczne Pochodzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Demoniczne Pochodzenie

Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%.

Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła.

Oszalały Cyklop - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Oszalały Cyklop
Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi

Powalające Uderzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powalające Uderzenie

Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem.

Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury.

Demoniczne Pochodzenie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Demoniczne Pochodzenie

Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%.

Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła.

Ogniste Oko - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ogniste Oko

Stworzenie strzela na maksymalny zasięg i zadaje 40 do 47 obrażeń od ognia.

Behemot / Starożytny Behemot

Behemot - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Behemot
Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal

Ostre Szpony - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ostre Szpony

Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu.

Starożytny Behemot - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Starożytny Behemot
Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal

Ostre Szpony - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ostre Szpony

Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu.

Potężny Sus - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Potężny Sus

Raz na walkę stworzenie może wykonać skok na odległość jego dwukrotnego zasięgu ruchu i zaatakować sąsiadujące jednostki wroga, które nie mogą odpowiedzieć odwetem.

Jednostki Specjalne

Kroczący w Snach - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kroczący w Snach
Koszt: 1500 złota - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1500 złota

Szamańskie Uzdrowienie - Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Szamańskie Uzdrowienie

Przywraca sojuszniczemu stworzeniu 20 punktów Zdrowia (nie działa na Konstrukty i Nieumarłych).