Twierdza - Jednostki | Twierdza w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Harpia / Furia
Harpia
| Koszt: 45 złota |
Cios i Odwrót | Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne. |
Furia
| Koszt: 59 złota |
Cios i Odwrót | Stworzenie leci na swoją początkową pozycję po wykonaniu ataku, jeśli to miejsce jest dostępne. | |
Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Gnoll / Gnoll Łowca
Gnoll
| Koszt: 38 złota |
Gnoll Łowca
| Koszt: 49 złota |
Sposobność | Jeśli stworzenie nie walczy wręcz, może oddać natychmiastowy, darmowy strzał do wrogów, którzy zostali zaatakowani wręcz. |
Siepacz / Miażdżyciel
Siepacz
| Koszt: 92 złota |
Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
Miażdżyciel
| Koszt: 120 złota |
Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. | |
Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu. |
Centaur / Centaur Łupieżca
Centaur
| Koszt: 286 złota |
Uniki | Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym. |
Centaur Łupieżca
| Koszt: 372 złota |
Uniki | Kiedy istota ma wykonać odwet po ataku wręcz, oddala się od napastnika i odpowiada atakiem dystansowym. | |
Ostrzał w Ruchu | Stworzenie może poruszyć się i strzelić albo strzelić, a potem wykonać ruch. |
Piaskowa Wiwerna / Jadowita Wiwerna
Piaskowa Wiwerna
| Koszt: 334 złota |
Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury. | |
Odporność na Magię Ziemi | Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej. |
Jadowita Wiwerna
| Koszt: 434 złota |
Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 20 Zdrowia na zakończenie swojej tury. | |
Odporność na Magię Ziemi | Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ziemi są zmniejszone o połowę, a ataki wroga zadające związane z nią uszkodzenia powodują o 25% ran mniej. | |
Żrący Oddech | Trafione stworzenia otrzymują w następnej turze połowę obrażeń zadanych pierwszym ciosem, a w kolejnej 25%. |
Bazyliszkowy Jeździec / Bazyliszkowy Lansjer
Bazyliszkowy Jeździec
| Koszt: 1300 złota |
Petryfikacja | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
Bazyliszkowy Lansjer
| Koszt: 1690 złota |
Daleki Zasięg | Małe stworzenia nie mogą wykonać odwetu w odpowiedzi na atak tej jednostki. | |
Petryfikacja | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
Cyklop / Oszalały Cyklop
Cyklop
| Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
Powalające Uderzenie | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem. Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury. | |
Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. |
Oszalały Cyklop
| Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
Powalające Uderzenie | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w niewielkim kącie z celem. Krytycznie trafieni przeciwnicy są obezwładnieni do końca ich następnej tury. | |
Demoniczne Pochodzenie | Odporność na Ogień. Obrażenia od zaklęć i efektów Magii Ognia są mniejsze o połowę, zaś obrażenia od Ognia zadawane ataki wroga o 25%. Wrażliwość na Światło. Istota odnosi o 25% większe obrażenia od Magii Światła. | |
Ogniste Oko | Stworzenie strzela na maksymalny zasięg i zadaje 40 do 47 obrażeń od ognia. |
Behemot / Starożytny Behemot
Behemot
| Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal |
Ostre Szpony | Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu. |
Starożytny Behemot
| Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal |
Ostre Szpony | Trafienia zadane przez to stworzenie ignorują połowę Obrony celu. | |
Potężny Sus | Raz na walkę stworzenie może wykonać skok na odległość jego dwukrotnego zasięgu ruchu i zaatakować sąsiadujące jednostki wroga, które nie mogą odpowiedzieć odwetem. |
Jednostki Specjalne
Kroczący w Snach
| Koszt: 1500 złota |
Szamańskie Uzdrowienie | Przywraca sojuszniczemu stworzeniu 20 punktów Zdrowia (nie działa na Konstrukty i Nieumarłych). |