Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Ekonomia

Zdolności z "drzewka" ekonomii są specyficzne i sprawdzają się jedynie w kilku konkretnych sytuacjach. Przede wszystkim korzystaj z nich tylko i wyłącznie podczas rozgrywania długich gier, np. bardzo dużych map lub kampanii. Tylko na dłuższą metę bonusy oferowane przez poszczególne zdolności będą się zwracały. Nie należy także kupować wszystkich możliwych umiejętności.

Na pierwszym poziomie należy wykupić obowiązkowe Ekonomia Nowicjusz, a także Architekt. Drugi poziom powinien zawierać poza obowiązkowym Ekonomia Ekspert, także zdolność Urbanista, który pozwoli ci szybko rozwijać nowo zdobyte miasta. W przypadku trzeciego poziomu można zainteresować się tylko i wyłącznie umiejętnością główną czyli Ekonomia Mistrz. Poza wyżej wymienionymi zdolnościami w drzewku tym nie ma nic więcej interesującego i należy skupić się raczej na innych gałęziach drzewka umiejętności.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Ekonomia Nowicjusz - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ekonomia Nowicjusz

+150 złota dziennie.

Kupiec - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kupiec

Bohater zwiększa kursy wymiany zasobów tak, jakbyś posiadał dodatkowe targowisko.

Starosta - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Starosta

Zarządca: produkcja w tartakach i złożach miedzi w obszarze wpływów tego miasta jest zwiększona o 1.

Architekt - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Architekt

Zarządca: koszt budynków w złocie w tym mieście jest zmniejszony o 10%.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Ekonomia Ekspert - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ekonomia Ekspert

Dodatkowe +150 złota dziennie.

Urbanista - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Urbanista

Zarządca: w tym mieście możesz stawiać dwa budynki dziennie.

Alchemik - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Alchemik

Dodatkowa 1 sztuka kryształu Smoczej Krwi, Smoczej Stali, Cieniostali i Gwiezdnego Srebra (losowo) dziennie.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Ekonomia Mistrz - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ekonomia Mistrz

Dodatkowe +150 złota dziennie.

Werbownik - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Werbownik

Zarządca: rekrutacja stworzeń w tym mieście kosztuje o 15% złota mniej.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Majątek - Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Majątek

Wszystkie twoje miasta dostarczają 15% złota więcej dziennie.