Ekonomia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Ekonomia
Zdolności z "drzewka" ekonomii są specyficzne i sprawdzają się jedynie w kilku konkretnych sytuacjach. Przede wszystkim korzystaj z nich tylko i wyłącznie podczas rozgrywania długich gier, np. bardzo dużych map lub kampanii. Tylko na dłuższą metę bonusy oferowane przez poszczególne zdolności będą się zwracały. Nie należy także kupować wszystkich możliwych umiejętności.
Na pierwszym poziomie należy wykupić obowiązkowe Ekonomia Nowicjusz, a także Architekt. Drugi poziom powinien zawierać poza obowiązkowym Ekonomia Ekspert, także zdolność Urbanista, który pozwoli ci szybko rozwijać nowo zdobyte miasta. W przypadku trzeciego poziomu można zainteresować się tylko i wyłącznie umiejętnością główną czyli Ekonomia Mistrz. Poza wyżej wymienionymi zdolnościami w drzewku tym nie ma nic więcej interesującego i należy skupić się raczej na innych gałęziach drzewka umiejętności.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Ekonomia Nowicjusz | +150 złota dziennie. | |
Kupiec | Bohater zwiększa kursy wymiany zasobów tak, jakbyś posiadał dodatkowe targowisko. | |
Starosta | Zarządca: produkcja w tartakach i złożach miedzi w obszarze wpływów tego miasta jest zwiększona o 1. | |
Architekt | Zarządca: koszt budynków w złocie w tym mieście jest zmniejszony o 10%. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Ekonomia Ekspert | Dodatkowe +150 złota dziennie. | |
Urbanista | Zarządca: w tym mieście możesz stawiać dwa budynki dziennie. | |
Alchemik | Dodatkowa 1 sztuka kryształu Smoczej Krwi, Smoczej Stali, Cieniostali i Gwiezdnego Srebra (losowo) dziennie. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Ekonomia Mistrz | Dodatkowe +150 złota dziennie. | |
Werbownik | Zarządca: rekrutacja stworzeń w tym mieście kosztuje o 15% złota mniej. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Majątek | Wszystkie twoje miasta dostarczają 15% złota więcej dziennie. |