Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 12

 

Budowa

Opis

Tereny Szkoleniowe - Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tereny Szkoleniowe

Wymagania:

Stajnie Konnicy

Koszt:

6500 złota

1 drewno

10 gwiezdne srebro

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień.

Kwatery Kirasjerów - Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kwatery Kirasjerów

Wymagania:

Tereny Szkoleniowe

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

5 smoczej stali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kawalerów do Kirasjerów.

Gildia Złodziei - Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Złodziei

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Szkoły Puszkarzy

Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.

Szkoła Puszkarzy - Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Szkoła Puszkarzy

Wymagania:

Umocnienia poziomu 2.

Koszt:

400 złota

10 rudy

Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.

Laboratorium Alchemika - Poziom 12 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Laboratorium Alchemika

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

3000 złota

2 drewna

2 rudy

Daje 1 sztukę gwiezdnego srebra dziennie.