Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M12 Uczta Bogów
Might & Magic: Heroes VII - M12 Uczta Bogów
Tutaj rozpoczynasz swoja przygodę.
Porozmawiaj z Ellą, Bilashim oraz Ymoril - zadanie główne "Przed Burzą".
Hammer Fall
Twoje miasto początkowe (Przystań).
Czarna Kuźnia
Twoje miasto początkowe (Przystań).
Osada Orków
Twoje miasto początkowe (Twierdza).
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Urwisko Danaron
Wrogie miasto Przystani.
Zniszczony most
Aby go odbudować potrzebujesz 5000 sztuk złota.
Dębowe Wrzosowisko
Wrogie miasto Przystani.
Strumień Białych Piasków
Wrogie miasto Przystani.
Łza Ashy
Aby odkryć Łzę Ashy musisz najpierw odwiedzić wszystkie 9 obelisków (05), a następnie użyć w tym miejscu czary Odkrycie Skarbu.
Skrzynia
Skrzynia Nieskończonego Złota;
1000 złota dziennie.
126 Wilkorów
Skrzynia
Złota Podkowa;
+20 do Przeznaczenia.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Skrzynia
Sekstant Elfów Morskich;
+4 do zasięgu widzenia, Bohater porusza się statkiem o 15% szybciej.
115 Nimf
Skrzynia
Buty Odkrywcy;
+4 do maksymalnego Ruchu bohatera.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
36 Gnolli Łowców
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 złota.
Skrzynia
Zbroja Pirata;
+4 do Obrony, +2 do Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Skrzynia
Szata Sar-Issusa;
+4 do Ducha, -2 kosztu many dla wszystkich zaklęć.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 złota oraz 5 rudy.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
7 Przeorów
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia
Pierścień z Czaszką;
20% szans na unieruchomienie stworzenia do jego następnej tury podczas ataku bohatera.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 złota oraz 5 rudy.
115 Troglodytów
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 złota.
Skrzynia
Płaszcz Barbarzyńcy;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 10% mniej obrażeń od magii.
Opuszczony Statek
1 Kościany Smok, 10 Liszów, 80 Duchów, 120 Szkieletów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia
Kryształowa Różdżka;
+2 do Magii, -4 do many podczas rzucania zaklęć Magii Pierwotnej.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Powiększ mapę

Uczta Bogów (A Feast for the Gods) M12 | Przystań | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1 – Tutaj rozpoczynasz swoja przygodę.
Porozmawiaj z Ellą, Bilashim oraz Ymoril - zadanie główne "Przed Burzą".

2Hammer Fall
Twoje miasto początkowe (Przystań).

3Czarna Kuźnia
Twoje miasto początkowe (Przystań).

4Osada Orków
Twoje miasto początkowe (Twierdza).

5Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.

6Urwisko Danaron
Wrogie miasto Przystani.

7Zniszczony most
Aby go odbudować potrzebujesz 5000 sztuk złota.

8Dębowe Wrzosowisko
Wrogie miasto Przystani.

9Strumień Białych Piasków
Wrogie miasto Przystani.

10Łza Ashy
Aby odkryć Łzę Ashy musisz najpierw odwiedzić wszystkie 9 obelisków (05), a następnie użyć w tym miejscu czary Odkrycie Skarbu.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M12 Uczta Bogów

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Uczta Bogów - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia czwartą, ostatnią misję z kampanii Przystani. Twoim głównym celem jest zniszczenie wrogich miast Przystani. Już od samego początku dysponować będziesz trzema miastami, więc zadanie jest ułatwione. Do wykonania będziesz miał tylko dwa ogólne zadania, co sprawia, że misja ta najbardziej ze wszystkich przypomina w rozgrywce zwykłą potyczkę.

Przed Burzą (Before the Storm) - zadanie główne

Zadanie to otrzymasz od razu po rozpoczęciu ostatniej misji z kampanii Przystani. Musisz porozmawiać z trzema sojuszniczymi bohaterami - Ellą, Bilashim oraz Ymoril. Znajdują sie oni na północ, południe oraz zachód od miejsca gdzie aktualnie jesteś (M12,1). Po rozmowie z Ellą, na lewo od niej pojawią się cztery skrzynie z artefaktami.

Pierwsza faza misji polega na rozmowie ze wszystkimi bohaterami w okolicy. - Uczta Bogów (A Feast for the Gods) M12 | Przystań | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Pierwsza faza misji polega na rozmowie ze wszystkimi bohaterami w okolicy.

Gdy już odwiedzisz trzech bohaterów musisz dać odpowiedź wrogiemu bohaterowi stojącemu na wschodzie. Po rozmowie zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz w nagrodę Napierśnik Strażnika (Guardian's Breastplate), dodający +4 do Obrony oraz zmniejszający obrażenia od magii światła o 30%.

Obrońca Hammer Fall (The Protector of Hammer Fall) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się w momencie ukończenia questa Przed Burzą (Before the Storm). Twój cel jest prosty. Musisz pokonać wszystkich przeciwników, przy czym nie możesz w żadnym momencie gry stracić wszystkich swoich miast.

Na początku dysponować będziesz trzema miastami: Hammer Fall (M12,2), Czarną Kuźnią (M12,3) oraz Obozem Orków (M12,4). W sumie wydawać rozkazy będziesz mógł czterem bohaterom. Skorzystaj z tej możliwości i jak najszybciej zajmij jak najwięcej kopalni i surowców. Nie zapomnij także o siedliskach, zarówno podstawowych, jak i elitarnych. Jest ich w okolicy dosyć dużo i potrafią znacznie wzmocnić twoje armie.

Jak już zbierzesz dosyć silną armię udaj się na podbój miasta Urwiska Danaron (M12,6). Jest ono odcięte od reszty wrogich miast i dosyć słabo bronione. Pamiętaj także o tym, że możesz na tej mapie zdobyć Łzę Ashy, znacząco zwiększającą twoje szanse na zwycięstwo. Odwiedź w tym celu wszystkie Obeliski (M12,5), a następnie udaj się w miejsce, gdzie ukryty jest skarb (M12,10) i użyj czaru Odkrycie Skarbu. Zbuduj w swojej stolicy specjalny budynek i już możesz ruszać na kolejnych wrogów. Do zniszczenia zostały ci jeszcze miasta Dębowe Wrzosowisko (M12,8) oraz Strumień Białych Piasków (M12,9).

Za wykonanie zadania otrzymasz 50 000 punktów doświadczenia, +10 do Ataku oraz +50 do Morale. Jednocześnie zakończy się cała kampania Przystani.