Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Gargulec / Obsydianowy Gargulec
![]() Gargulec
| ![]() | Koszt: 50 złota |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
![]() Obsydianowy Gargulec
| ![]() | Koszt: 65 złota |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
Golem / Golem Piaskowcowy
![]() Golem
| ![]() | Koszt: 138 złota |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu. |
![]() Golem Piaskowcowy
| ![]() | Koszt: 179 złota |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu. |
Kabir / Mistrz Kabirów
![]() Kabir
| ![]() | Koszt: 60 złota |
![]() | Wrażliwość na Magię Wody | Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ognia | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia. |
![]() Mistrz Kabirów
| ![]() | Koszt: 78 złota |
![]() | Wrażliwość na Magię Wody | Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ognia | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia. |
![]() | Spajające Dłonie | Natychmiast naprawia sojuszniczy konstrukt, przywracając mu 150 punktów Zdrowia. Naprawia także zniszczone Konstrukty. |
Uczeń / Czeladnik
![]() Uczeń
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. |
![]() Czeladnik
| ![]() | Koszt: 650 złota |
![]() | Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. |
![]() | Nova | Stworzenie zadaje od 36 do 52 obrażeń od Magii Pierwotnej wszystkim jednostkom w obszarze 3x3. Nie można używać podczas walki wręcz. |
Dżinn / Dżinn Medium
![]() Dżinn
| ![]() | Koszt: 667 złota |
![]() | Drenaż Many | Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Pierwotną | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej. |
![]() Dżinn Medium
| ![]() | Koszt: 867 złota |
![]() | Drenaż Many | Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Pierwotną | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej. |
![]() | Magiczny Dotyk | Trafione stworzenia otrzymują losowo wybrany negatywny status magiczny. |
Rakszasa / Rakszasa Radża
![]() Rakszasa
| ![]() | Koszt: 1300 złota |
![]() | Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
![]() Rakszasa Radża
| ![]() | Koszt: 1690 złota |
![]() | Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
![]() | Zamaszysty Cios | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w pewnym kącie z jednostką będącą celem. |
Kolos / Tytan
![]() Kolos
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Absorpcja Magii | Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe. |
![]() Tytan
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Absorpcja Magii | Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe. |
Mistyczny Orzeł / Simurgh
Mistyczny Orzeł | ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro |
![]() | Magiczne Skrzydła | Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny. |
![]() Simurgh
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 2 Smocze Srebro, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
![]() | Magiczny Katalizator | Wszystkie sąsiadujące stworzenia otrzymują o 50% więcej bezpośrednich obrażeń od zaklęć. |
![]() | Magiczne Skrzydła | Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny. |
Jednostki Specjalne
![]() Mała Piramida
| ![]() | Koszt: 1000 złota |
![]() Namiot Medyka
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Leczenie | Przywraca 20 punktów Zdrowia sojuszniczemu stworzeniu (nie działa na Nieumarłych). |