Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Gargulec / Obsydianowy Gargulec
Gargulec
| Koszt: 50 złota |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
Obsydianowy Gargulec
| Koszt: 65 złota |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
Golem / Golem Piaskowcowy
Golem
| Koszt: 138 złota |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu. |
Golem Piaskowcowy
| Koszt: 179 złota |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu. |
Kabir / Mistrz Kabirów
Kabir
| Koszt: 60 złota |
Wrażliwość na Magię Wody | Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody. | |
Niewrażliwość na Magię Ognia | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia. |
Mistrz Kabirów
| Koszt: 78 złota |
Wrażliwość na Magię Wody | Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody. | |
Niewrażliwość na Magię Ognia | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia. | |
Spajające Dłonie | Natychmiast naprawia sojuszniczy konstrukt, przywracając mu 150 punktów Zdrowia. Naprawia także zniszczone Konstrukty. |
Uczeń / Czeladnik
Uczeń
| Koszt: 500 złota |
Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. |
Czeladnik
| Koszt: 650 złota |
Przeszywający Strzał | To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii. | |
Nova | Stworzenie zadaje od 36 do 52 obrażeń od Magii Pierwotnej wszystkim jednostkom w obszarze 3x3. Nie można używać podczas walki wręcz. |
Dżinn / Dżinn Medium
Dżinn
| Koszt: 667 złota |
Drenaż Many | Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera. | |
Niewrażliwość na Magię Pierwotną | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej. |
Dżinn Medium
| Koszt: 867 złota |
Drenaż Many | Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera. | |
Niewrażliwość na Magię Pierwotną | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej. | |
Magiczny Dotyk | Trafione stworzenia otrzymują losowo wybrany negatywny status magiczny. |
Rakszasa / Rakszasa Radża
Rakszasa
| Koszt: 1300 złota |
Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Rakszasa Radża
| Koszt: 1690 złota |
Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. | |
Zamaszysty Cios | Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w pewnym kącie z jednostką będącą celem. |
Kolos / Tytan
Kolos
| Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Absorpcja Magii | Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe. |
Tytan
| Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Absorpcja Magii | Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia. Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe. |
Mistyczny Orzeł / Simurgh
Mistyczny Orzeł | Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro |
Magiczne Skrzydła | Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny. |
Simurgh
| Koszt: 7150 złota, 2 Smocze Srebro, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
Magiczny Katalizator | Wszystkie sąsiadujące stworzenia otrzymują o 50% więcej bezpośrednich obrażeń od zaklęć. | |
Magiczne Skrzydła | Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny. |
Jednostki Specjalne
Mała Piramida
| Koszt: 1000 złota |
Namiot Medyka
| Koszt: 500 złota |
Leczenie | Przywraca 20 punktów Zdrowia sojuszniczemu stworzeniu (nie działa na Nieumarłych). |