Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Gargulec / Obsydianowy Gargulec

Gargulec - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gargulec
Koszt: 50 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 50 złota

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Niewrażliwość na Magię - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze.

Obsydianowy Gargulec - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obsydianowy Gargulec
Koszt: 65 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 65 złota

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Niewrażliwość na Magię - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze.

Golem / Golem Piaskowcowy

Golem - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Golem
Koszt: 138 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 138 złota

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Nieokiełznanie - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieokiełznanie

Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu.

Golem Piaskowcowy - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Golem Piaskowcowy
Koszt: 179 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 179 złota

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Nieokiełznanie - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nieokiełznanie

Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji ruchu.

Kabir / Mistrz Kabirów

Kabir - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kabir
Koszt: 60 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 60 złota

Wrażliwość na Magię Wody - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wrażliwość na Magię Wody

Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody.

Niewrażliwość na Magię Ognia - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ognia

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia.

Mistrz Kabirów - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistrz Kabirów
Koszt: 78 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 78 złota

Wrażliwość na Magię Wody - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wrażliwość na Magię Wody

Stworzenie odnosi o 25% więcej obrażeń od Magii Wody.

Niewrażliwość na Magię Ognia - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Ognia

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ognia. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ognia.

Spajające Dłonie - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Spajające Dłonie

Natychmiast naprawia sojuszniczy konstrukt, przywracając mu 150 punktów Zdrowia. Naprawia także zniszczone Konstrukty.

Uczeń / Czeladnik

Uczeń - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Uczeń
Koszt: 500 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Przeszywający Strzał - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przeszywający Strzał

To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii.

Czeladnik - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Czeladnik
Koszt: 650 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 650 złota

Przeszywający Strzał - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przeszywający Strzał

To stworzenie strzela do wszystkich jednostek znajdujących się w linii.

Nova - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nova

Stworzenie zadaje od 36 do 52 obrażeń od Magii Pierwotnej wszystkim jednostkom w obszarze 3x3. Nie można używać podczas walki wręcz.

Dżinn / Dżinn Medium

Dżinn - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dżinn
Koszt: 667 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 667 złota

Drenaż Many - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Drenaż Many

Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera.

Niewrażliwość na Magię Pierwotną - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Pierwotną

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej.

Dżinn Medium - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dżinn Medium
Koszt: 867 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 867 złota

Drenaż Many - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Drenaż Many

Każde stworzenie zabite przez tę jednostkę odnawia 1 punkt Many bohatera. Ilość Many odzyskanej po jednym uderzeniu jest ograniczona przez poziom Magii bohatera.

Niewrażliwość na Magię Pierwotną - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niewrażliwość na Magię Pierwotną

Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Pierwotnej. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Magii Pierwotnej.

Magiczny Dotyk - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczny Dotyk

Trafione stworzenia otrzymują losowo wybrany negatywny status magiczny.

Rakszasa / Rakszasa Radża

Rakszasa - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rakszasa
Koszt: 1300 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1300 złota

Powstrzymanie Odwetu - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powstrzymanie Odwetu

Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki.

Rakszasa Radża - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rakszasa Radża
Koszt: 1690 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1690 złota

Powstrzymanie Odwetu - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Powstrzymanie Odwetu

Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki.

Zamaszysty Cios - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Zamaszysty Cios

Stworzenie trafia wszystkich wrogów sąsiadujących w pewnym kącie z jednostką będącą celem.

Kolos / Tytan

Kolos - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kolos
Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Smocza Stal

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Absorpcja Magii - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Absorpcja Magii

Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia.

Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe.

Tytan - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tytan
Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 2 Smocza Stal, 1 Cieniostal

Konstrukt - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Konstrukt

Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić.

Absorpcja Magii - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Absorpcja Magii

Wszystkie obrażenia magiczne otrzymane od zaklęć dodają obrażenia od Magii Pierwotnej do następnego trafienia stworzenia.

Limit dodatkowych uszkodzeń to liczba jednostek w oddziale razy ich maksymalne obrażenia podstawowe.

Mistyczny Orzeł / Simurgh

 

Mistyczny Orzeł

Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro

Magiczne Skrzydła - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczne Skrzydła

Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny.

Simurgh - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Simurgh
Koszt: 7150 złota, 2 Smocze Srebro, 1 Kryształ Smoczej Krwi - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 7150 złota, 2 Smocze Srebro, 1 Kryształ Smoczej Krwi

Magiczny Katalizator - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczny Katalizator

Wszystkie sąsiadujące stworzenia otrzymują o 50% więcej bezpośrednich obrażeń od zaklęć.

Magiczne Skrzydła - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magiczne Skrzydła

Na koniec tury stworzenia wszystkie sąsiadujące z nim jednostki wroga otrzymują losowy status magiczny.

Jednostki Specjalne

Mała Piramida - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mała Piramida
Koszt: 1000 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 1000 złota

Namiot Medyka - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Namiot Medyka
Koszt: 500 złota - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Koszt: 500 złota

Leczenie - Akademia - Jednostki | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Leczenie

Przywraca 20 punktów Zdrowia sojuszniczemu stworzeniu (nie działa na Nieumarłych).