Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 9
Budowa | Opis | |
![]() Ratusz
| Wymagania: Rada Miasta Koszt: 5000 złota | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
![]() Kuźnia Wędrowców
| Wymagania: Oczyszczalnia Cieniostali albo Chthoniańskie Łoże Koszt: 2500 złota 10 rudy 5 cieniostali | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 4 Wędrowców na tydzień. |
![]() Kowadło Bezdusznych
| Wymagania: Kuźnia Wędrowców Koszt: 3700 złota 5 gwiezdnego srebra 5 smoczej stali 5 cieniostali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wędrowców do Bezdusznych. |
![]() Jezioro Uciszonych Głosów
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 2700 złota 10 drewna | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 5 Meduz na tydzień. |
![]() Zamrożona Rzeźba
| Wymagania: Jezioro Uciszonych Głosów Koszt: 3400 złota 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Meduz do Meduz Wiedźm. |
![]() Mroczna Strażnica
| Wymagania: Umocnienia poziomu 2. Kolumna Oczu Koszt: 500 złota 5 rudy 2 cieniostali | Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami. |
![]() Sala Intryg
| Wymagania: Gildia Szpiegów Koszt: 1000 złota 2 drewna | Daje Gildii Złodziei możliwość wysyłania na misje sabotażowe w losowo wybranym siedlisku miasta przeciwnika, w wyniku takiej akcji tygodniowa produkcja zmniejszona zostaje o połowę. |
![]() Umocnienia poziom 2
| Wymagania: Umocnienia poziom 1 Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy | Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń. Dodaje do straży lokalnej Minotaury i Meduzy. Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży. |
![]() Gildia Magii - poziom 3.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 2. Koszt: 500 złota 5 rudy 3 kryształy smoczej krwi 3 cieniostali 3 smoczej stali 3 gwiezdnego srebra | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy bohaterowie przebywający w tym mieście, o ile spełnią wymagania. |