Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 9

 

Budowa

Opis

Ratusz - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ratusz

Wymagania:

Rada Miasta

Koszt:

5000 złota

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

Kuźnia Wędrowców - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kuźnia Wędrowców

Wymagania:

Oczyszczalnia Cieniostali albo Chthoniańskie Łoże

Koszt:

2500 złota

10 rudy

5 cieniostali

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 4 Wędrowców na tydzień.

Kowadło Bezdusznych - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kowadło Bezdusznych

Wymagania:

Kuźnia Wędrowców

Koszt:

3700 złota

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Wędrowców do Bezdusznych.

Jezioro Uciszonych Głosów - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jezioro Uciszonych Głosów

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

2700 złota

10 drewna

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Meduz na tydzień.

Zamrożona Rzeźba - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zamrożona Rzeźba

Wymagania:

Jezioro Uciszonych Głosów

Koszt:

3400 złota

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Meduz do Meduz Wiedźm.

Mroczna Strażnica - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mroczna Strażnica

Wymagania:

Umocnienia poziomu 2.

Kolumna Oczu

Koszt:

500 złota

5 rudy

2 cieniostali

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.

Sala Intryg - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sala Intryg

Wymagania:

Gildia Szpiegów

Koszt:

1000 złota

2 drewna

Daje Gildii Złodziei możliwość wysyłania na misje sabotażowe w losowo wybranym siedlisku miasta przeciwnika, w wyniku takiej akcji tygodniowa produkcja zmniejszona zostaje o połowę.

Umocnienia poziom 2 - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 2

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Minotaury i Meduzy.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 9 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

5 rudy

3 kryształy smoczej krwi

3 cieniostali

3 smoczej stali

3 gwiezdnego srebra

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy bohaterowie przebywający w tym mieście, o ile spełnią wymagania.