Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przystań - Rozwój miasta | Przystań w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozbudowa miast Przystani jest zróżnicowana pod względem potrzebnych zasobów. Ilość koniecznego drewna oraz rudy stoi na podobnym poziomie. To samo tyczy się surowców specjalnych, wśród których nie możemy wyróżnić żadnego dominującego. Przystań nie posiada budynków dających nam specjalne opcje i możliwości.

W pełni rozwinięte miasto Przystani. - Przystań - Rozwój miasta | Przystań w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
W pełni rozwinięte miasto Przystani.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.

Kolejność

Nazwa

Opis

1

Aula Bohaterów

Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów.

2

Koszary

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 21 Gwardzistów na tydzień.

3

Rada Miasta

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

4

Leże Bestii

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 10 Wilkorów na tydzień.

5

Wieża Kusznicza

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 20 Kuszników na tydzień.

6

Gildia Magii - poziom 1.

Daje temu miastu 5 losowe zaklęcia poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

7

Konwent Elratha

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Sióstr Uzdrowicielek.

8

Stajnie Konnicy

Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia.

9

Ratusz

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

10

Chór Wiernych

Zaklęcia Magii Światła rzucane przez twoich bohaterów znajdujących się w strefie wpływów tego miasta są rzucane na wyższym o jeden poziom.

11

Opactwo

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Kapelanów na tydzień.

12

Tereny Szkoleniowe

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Kawalerów na tydzień.

13

Wieża Obserwacyjna

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Strażników na tydzień.

14

Targowisko

Pozwala na handel surowcami.