Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 15

 

Budowa

Opis

Kapitol - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapitol

Wymagania:

Ratusz

Unikalny

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

10 rudy

Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Rycząca Wieża - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rycząca Wieża

Wymagania:

Srebrny Pawilon

Koszt:

7000 złota

10 drewna

5 smoczej stali

1 kryształ smoczej krwi

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+2 do tygodniowego przyrostu Rakszasów lub Rakszasów Radży.

Koloseum w Chmurach - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Koloseum w Chmurach

Wymagania:

Ołtarz Życzeń

Wytwórnia Piramid albo Piramida Piorunów

Koszt:

12 000 złota

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

10 gwiezdnego srebra

Uniemożliwia budowę Mistycznej Wieży

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Kolosa na tydzień.

Burzowe Koloseum - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Burzowe Koloseum

Wymagania:

Koloseum w Chmurach

Koszt:

12 000 złota

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 smoczej stali

5 cieniostali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Kolosów do Tytanów.

Mistyczna Wieża - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistyczna Wieża

Wymagania:

Ołtarz Życzeń

Wytwórnia Piramid albo Piramida Piorunów

Koszt:

12 000 złota

5 drewna

5 rudy

10 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

Uniemożliwia budowę Koloseum w Chmurach

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Mistycznego Orła na tydzień.

Mistyczny Wir - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistyczny Wir

Wymagania:

Mistyczna Wieża

Koszt:

12 000 złota

5 drewna

5 rudy

10 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Mistycznych Orłów do Simurghów.

Umocnienia poziom 3 - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 3

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

1500 złota

2 drewna

2 rudy

2 kryształy smoczej krwi

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Mistyczny Portal - Poziom 15 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mistyczny Portal

Wymagania:

W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy

Koszt:

4000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost stworzeń w tym mieście o 50%.

+100 maksymalnej many wszystkich twoich bohaterów.