Specjalne | Budynki na mapie świata w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Specjalne
Budynki specjalne występują dużo częściej, ale są mniej przydatne. Część z nich dodaje nam trwałe premie do statystyk, inne odsłaniają część mapy, obecne są też takie, które uczą nas nowych zaklęć. Przed odwiedzeniem każdego z nich musisz zadać sobie jednak pytanie czy na pewno opłaca ci się walczyć ze stworzeniem broniącym dany budynek aby zdobyć określoną premię. Bohaterowi Mocy z pewnością przyda się +2 do Ataku oferowane przez Arenę, ale już niekoniecznie musi odwiedzać Gildię Magii. Bohater wysoko poziomowy może spokojnie opuścić walkę z oddziałem broniącym Kamienia Oświecenia dodające 1000 punktów doświadczenia, jeśli tylko w tym czasie może zająć jakiś budynek generujący surowce. Należy dokładnie planować trasę marszu swojego bohatera i wybierać te budynki, które dadzą nam premie najbardziej przydatne w tym momencie rozgrywki.
Nazwa | Opis | |
![]() | Akademia Wojskowa | Za opłatą jednorazowo ulepsza znaną bohaterowi umiejętność Mocy o jeden poziom. |
![]() | Arena | Trwała premia: do wyboru +2 Atak lub +2 Obrona. |
![]() | Fontanna Odnowy | Odnawia 4 punkty Ruchu odwiedzającego bohatera. +5 Przywództwa na następne 3 walki. |
![]() | Gildia Magii | Uczy odwiedzającego bohatera kilku losowych zaklęć. |
![]() | Kamień Inspiracji | Trwała premia : do wyboru +2 Duch lub +2 Magia. |
![]() | Kamień oświecenia | Trwała premia: +1000 Punktów Doświadczenia. |
![]() | Kaplica Siódmego Smoka | Trwała premia: Wydaj zasoby, żeby bohater jednorazowo awansował o poziom. |
![]() | Kartograf | Odsłania te okolice za godziwą sumę. |
![]() | Klasztor Ślepych Braci | Jednorazowo za opłatą uczy bohatera jednej dostępnej zdolności. |
![]() | Kowal | Trwała premia: +1 Atak. |
![]() | Kryształ Mocy | Trwała premia: +1 Magia. |
![]() | Kryształ Obrony | Trwała premia: +1 Duch. |
![]() | Kupiec | Kupuje i sprzedaje artefakty. |
![]() | Latarnia Morska | Raz w tygodniu daje wszystkim bohaterom wzmocnienie Latarnia Morska. Dostępne wyłącznie wtedy, gdy kontrolujesz ten teren: wszyscy twoi bohaterowie o 15% szybciej pływają statkami. |
![]() | Magiczna Akademia | Za opłatą jednorazowo ulepsza znaną bohaterowi umiejętność Magii o jeden poziom. |
![]() | Magiczna Kaplica | Uczy odwiedzającego bohatera kilku zaklęć. |
![]() | Niebezpieczna Jaskinia | Zarówno w Niebezpiecznej Jaskini, jak i innych tego typu budynkach spotkasz bardzo silnych przeciwników. Jako nagrodę otrzymasz przeważnie artefakt, złoto oraz surowce. |
![]() | Oaza | Odnawia 6 punktów Ruchu odwiedzającego bohatera. +15 Przywództwa na następne 3 walki. |
![]() | Obserwatorium | Odkrywa teren w promieniu 30 pól. |
![]() | Portal / Przejście | Prowadzi do innego miejsca, może to być niższy lub wyższy poziom lub niedostępny w inny sposób teren na tej samej mapie. |
![]() | Schronienie | Bohater może schronić się w tym miejscu. |
![]() | Siedlisko | Dodaje kilka jednostek do najbliższego miasta tygodniowo. Możesz także nająć stworzenia na miejscu. Siedliska występują dla każdej frakcji osobno, zarówno jako podstawowe, jak i elitarne. |
![]() | Smocza Żyła | Raz w tygodniu całkowicie odnawia manę odwiedzającego bohatera. |
![]() | Smoczy Węzeł | Podwaja i całkowicie odnawia maksymalną manę odwiedzającego bohatera. |
![]() | Stajnie | +5 do Ruchu dla odwiedzającego bohatera (działa do końca tygodnia). |
![]() | Stocznia | Oferuje budowę statków za opłatą. |
![]() | Strumień Żywiołów | Daje możliwość wynajęcia różnych stworzeń za złoto. 2 Żywiołaki Ognia, Ziemi, Wody, Powietrza na tydzień. |
![]() | Sztandar Wojenny | Odnawia 6 punktów Ruchu odwiedzającego bohatera. +10 Przywództwa i Przeznaczenia na następne 3 walki. |
![]() | Ślepa Kapłanka | Odświeżenie 6 Ruchu odwiedzającego bohatera. +10 Przeznaczenia na następne 3 walki. |
![]() | Tajemnicza Krypta | Pierwszy bohater odwiedzający to miejsce znajduje artefakt, ale spada na niego klątwa -20 Morale dla sojuszniczych stworzeń w czasie kolejnej walki. |
![]() | Wir | Przenosi statek do innego wiru. |
![]() | Wróżka | Zdradza, co przyniesie kolejny tydzień. |
![]() | Zbrojmistrz | Trwała premia: +1 Obrona. |