Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Ninurta-Gamil
Twoje miasto początkowe.
2 – Skała
Pokonaj Simurgha aby odblokować przejście.
3 – Ziyad
Wrogie miasto Przystani.
4 – Al-Amal
Wrogie miasto Akademii.
5 – Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
6 – Thaqib
Wrogie miasto Akademii.
7 – Nudhar
Wrogie miasto Akademii.
8 – Ołtarz Arkatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Arkatha (09).
9 – Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (08).
10 – Ołtarz Ylatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Ylatha (11).
11 – Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (10).
12 – Al-Jamasht
Wrogie miasto Akademii.
13 – Zenda
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Myśli i Zamiary - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia czwartą misję z kampanii Nekropolii. Do wykonania mamy tutaj praktycznie tylko jedno bardzo proste zadanie, tak więc rozgrywka przypomina w tym wypadku zwykłą potyczkę z komputerem. Na początku dysponujesz jednym miastem oraz bohaterem, a stajesz na przeciwko czterech wrogów. Od twojej sprawności i szybkości działania zależy czy uda ci się szybko zbudować potężną armię i podbić wszystkich wrogów. Za przeciwników będziesz miał bohaterów Akademii oraz Przystani.
Czaszka Smutków (Skull of Sorrows) - zadanie główne
Zadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia czwartej misji z kampanii Nekropolii. Jego główny cel to zdobycie wrogiego miasta Al-Jamasht (M16,12). W pierwszej kolejności zajmij się jednak rozbudową miasta i zdobywaniem surowców wokół niego. Następnie udaj się na zachód i pokonaj jednego Simurgha (M16,2). Odblokuje ci się przejście do dalszej części mapy. Idź w południowo wschodnią część mapy, gdzie będziesz mógł między innymi zająć kopalnie oraz fort.

Masz już bazę do dalszych wypraw. Cała misja powinna polegać na przejmowaniu kolejnych budynków, surowców, a także miast. W końcu dotrzesz do północnozachodniej części mapy, gdzie leży Al-Jamasht. Jako nagrodę za jego zniszczenie otrzymasz Czaszkę Veina (Vein's Skull).
Ucieczka (On the Run) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zdobyciu miasta Al-Jamasht (M16,12) i zakończeniu misji Czaszka Smutków (Skull of Sorrows). Musisz Adar-Malikiem dotrzeć do południowo-zachodniego krańca mapy (M16,13). Tam spotkasz się z Zendą, a misja zostanie zakończona sukcesem.