Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 2929 Następna Nekropolia Ostatnie Kilka Kroków M17 Poprzednia Nekropolia Waga Tajemnicy M15 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – Ninurta-GamilTwoje miasto początkowe. 2 – SkałaPokonaj Simurgha aby odblokować przejście. 3 – ZiyadWrogie miasto Przystani. 4 – Al-AmalWrogie miasto Akademii. 5 – ObeliskOdsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu. 6 – ThaqibWrogie miasto Akademii. 7 – NudharWrogie miasto Akademii. 8 – Ołtarz ArkathaPozwala otworzyć Pieczęć Arkatha (09). 9 – Pieczęć ArkathaOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (08). 10 – Ołtarz YlathaPozwala otworzyć Pieczęć Ylatha (11). 11 – Pieczęć YlathaOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (10). 12 – Al-JamashtWrogie miasto Akademii. 13 – Zenda Legenda Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Myśli i Zamiary - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia czwartą misję z kampanii Nekropolii. Do wykonania mamy tutaj praktycznie tylko jedno bardzo proste zadanie, tak więc rozgrywka przypomina w tym wypadku zwykłą potyczkę z komputerem. Na początku dysponujesz jednym miastem oraz bohaterem, a stajesz na przeciwko czterech wrogów. Od twojej sprawności i szybkości działania zależy czy uda ci się szybko zbudować potężną armię i podbić wszystkich wrogów. Za przeciwników będziesz miał bohaterów Akademii oraz Przystani. Czaszka Smutków (Skull of Sorrows) - zadanie główneZadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia czwartej misji z kampanii Nekropolii. Jego główny cel to zdobycie wrogiego miasta Al-Jamasht (M16,12). W pierwszej kolejności zajmij się jednak rozbudową miasta i zdobywaniem surowców wokół niego. Następnie udaj się na zachód i pokonaj jednego Simurgha (M16,2). Odblokuje ci się przejście do dalszej części mapy. Idź w południowo wschodnią część mapy, gdzie będziesz mógł między innymi zająć kopalnie oraz fort. Po zniszczeniu Al-Jamasht, miasto po prostu zniknie. Masz już bazę do dalszych wypraw. Cała misja powinna polegać na przejmowaniu kolejnych budynków, surowców, a także miast. W końcu dotrzesz do północnozachodniej części mapy, gdzie leży Al-Jamasht. Jako nagrodę za jego zniszczenie otrzymasz Czaszkę Veina (Vein's Skull). Ucieczka (On the Run) - zadanie główneZadanie rozpocznie się po zdobyciu miasta Al-Jamasht (M16,12) i zakończeniu misji Czaszka Smutków (Skull of Sorrows). Musisz Adar-Malikiem dotrzeć do południowo-zachodniego krańca mapy (M16,13). Tam spotkasz się z Zendą, a misja zostanie zakończona sukcesem. Następna Nekropolia Ostatnie Kilka Kroków M17 Poprzednia Nekropolia Waga Tajemnicy M15