Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary
Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary
Ninurta-Gamil
Twoje miasto początkowe.
Skała
Pokonaj Simurgha aby odblokować przejście.
Ziyad
Wrogie miasto Przystani.
Al-Amal
Wrogie miasto Akademii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Thaqib
Wrogie miasto Akademii.
Nudhar
Wrogie miasto Akademii.
Ołtarz Arkatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Arkatha (09).
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (08).
Ołtarz Ylatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Ylatha (11).
Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (10).
Al-Jamasht
Wrogie miasto Akademii.
Zenda
Kuźnia Żywiołów
8 Żywiołaków Ognia, 8 Żywiołaków Ziemi, 8 Żywiołaków Powietrza, 8 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia, 10 Cieniostali, 10 Kryształów Smoczej Krwi, 10 Gwiezdnego Srebra oraz 10 Smoczej Stali.
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Skrzynia
Płaszcz Malassy;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Magii Ciemności.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 złota oraz 5 rudy.
Skrzynia
Wisior Pierwotnego Szału;
+5 do Obrony dla wszystkich stworzeń bez Krwawego Szały.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Skrzynia
Szata Alchemika;
+1 do czasu trwania pozytywnych zaklęć na sojusznicze stworzenia; 1 Kryształ Smoczej Krwi, Smocza Stal, Cieniostal lub Gwiezdne Srebro dziennie.
Skrzynia
Płaszcz Arkatha;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Ognia.
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Skrzynia
Zbroja Zapomnianego Bohatera;
+2 do Mocy, +2 do Obrony, +2 do Ducha, +2 do Magii.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Opuszczony Statek
1 Kościany Smok, 10 Liszów, 80 Duchów, 120 Szkieletów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Ujawnienie Skarbu.
Powiększ mapę

Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Ninurta-Gamil
Twoje miasto początkowe.

2Skała
Pokonaj Simurgha aby odblokować przejście.

3Ziyad
Wrogie miasto Przystani.

4Al-Amal
Wrogie miasto Akademii.

5Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.

6Thaqib
Wrogie miasto Akademii.

7Nudhar
Wrogie miasto Akademii.

8Ołtarz Arkatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Arkatha (09).

9Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (08).

10Ołtarz Ylatha
Pozwala otworzyć Pieczęć Ylatha (11).

11Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (10).

12Al-Jamasht
Wrogie miasto Akademii.

13Zenda

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M16 Myśli i Zamiary

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Myśli i Zamiary - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia czwartą misję z kampanii Nekropolii. Do wykonania mamy tutaj praktycznie tylko jedno bardzo proste zadanie, tak więc rozgrywka przypomina w tym wypadku zwykłą potyczkę z komputerem. Na początku dysponujesz jednym miastem oraz bohaterem, a stajesz na przeciwko czterech wrogów. Od twojej sprawności i szybkości działania zależy czy uda ci się szybko zbudować potężną armię i podbić wszystkich wrogów. Za przeciwników będziesz miał bohaterów Akademii oraz Przystani.

Czaszka Smutków (Skull of Sorrows) - zadanie główne

Zadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia czwartej misji z kampanii Nekropolii. Jego główny cel to zdobycie wrogiego miasta Al-Jamasht (M16,12). W pierwszej kolejności zajmij się jednak rozbudową miasta i zdobywaniem surowców wokół niego. Następnie udaj się na zachód i pokonaj jednego Simurgha (M16,2). Odblokuje ci się przejście do dalszej części mapy. Idź w południowo wschodnią część mapy, gdzie będziesz mógł między innymi zająć kopalnie oraz fort.

Po zniszczeniu Al-Jamasht, miasto po prostu zniknie. - Myśli i Zamiary (Thoughts and Intentions) M16 | Nekropolia | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Po zniszczeniu Al-Jamasht, miasto po prostu zniknie.

Masz już bazę do dalszych wypraw. Cała misja powinna polegać na przejmowaniu kolejnych budynków, surowców, a także miast. W końcu dotrzesz do północnozachodniej części mapy, gdzie leży Al-Jamasht. Jako nagrodę za jego zniszczenie otrzymasz Czaszkę Veina (Vein's Skull).

Ucieczka (On the Run) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zdobyciu miasta Al-Jamasht (M16,12) i zakończeniu misji Czaszka Smutków (Skull of Sorrows). Musisz Adar-Malikiem dotrzeć do południowo-zachodniego krańca mapy (M16,13). Tam spotkasz się z Zendą, a misja zostanie zakończona sukcesem.