Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 15

 

Budowa

Opis

Kapitol - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapitol

Wymagania:

Ratusz

Unikalny

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

10 rudy

Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Umocnienia poziomu 3. - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziomu 3.

Wymagania:

Umocnienia poziomu 2.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Sycząca Świątynia - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sycząca Świątynia

Wymagania:

Wężowa Wieża albo Rozlewisko Cieniostali

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

12 000 złota

10 drewna

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Smoczej Iglicy

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Jaskiniowej Hydry a tydzień.

Świątynia Grzechotników - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Świątynia Grzechotników

Wymagania:

Sycząca Świątynia

Koszt:

15 000 złota

10 drewna

10 cieniostali

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Jaskiniowych Hydr do Mrocznych Hydr.

Smocza Iglica - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Smocza Iglica

Wymagania:

Wężowa Wieża albo Rozlewisko Cieniostali

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

12 000 złota

20 rudy

10 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Syczącej Świątyni

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Smoka Cienia na tydzień.

Smoczy Szczyt - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Smoczy Szczyt

Wymagania:

Smocza Iglica

Koszt:

15 000 złota

10 smoczej stali

10 cieniostali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Smoków Cienia do Czarnych Smoków.

Ołtarz Zerwanych Łańcuchów - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ołtarz Zerwanych Łańcuchów

Wymagania:

Labirynt

Koszt:

8000 złota

10 rudy

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+2 Minotaurów lub Minotaurów Strażników na tydzień.

Piętno Malassy - Poziom 15 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Piętno Malassy

Wymagania:

W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy

Koszt:

4000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost jednostek w tym mieście o 50%.

Szpiedzy mogą unieruchamiać i łupić 2 dodatkowe obiekty.