Poziom 12 | Loch w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 12
Budowa | Opis | |
Labirynt
| Koszt: 5000 złota 20 rudy | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Minotaurów na tydzień. |
Wielki Labirynt
| Wymagania: Labirynt Koszt: 7500 złota 5 smoczej stali 5 kryształów smoczej krwi | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Minotaurów do Minotaurów Strażników. |
Gildia Magii - poziom 4.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 3. Koszt: 500 złota 5 rudy 5 kryształów smoczej krwi 5 gwiezdne srebro 5 smoczej stali 5 cieniostali | Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziomu 2. Koszt: 500 złota 2 cieniostali | Dodaje podczas oblężeń fosę. |
Wężowa Wieża
| Wymagania: Jezioro Uciszonych Głosów Koszt: 3400 złota 10 drewna Uniemożliwia budowę Rozlewiska Cieniostali | Ulepszenie podstawowego siedliska. +5 Meduz lub Meduz Wiedźm na tydzień. |
Rozlewisko Cieniostali
| Wymagania: Kuźnia Wędrowców Koszt: 3700 złota 10 rudy 2 cieniostali Uniemożliwia budowę Wężowej Wieży | Ulepszenie podstawowego siedliska. +4 Wędrowców lub Bezdusznych Wędrowców. |