Sylvan - Jednostki w Might & Magic Heroes VII | Sylvan poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Nimfa / Rusałka
![]() Nimfa
| ![]() | Koszt: 48 złota |
![]() Rusałka
| ![]() | Koszt: 62 złota |
![]() | Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Driada / Dębowa Driada
![]() Driada
| ![]() | Koszt: 45 złota |
![]() | Synergia Drzewców | Stworzenie i sąsiadujące z nim jednostki sojusznicze mają +5 do Obrony. Stworzenie leczy sąsiadujące sojusznicze Drzewce na końcu swojej tury o 20 Zdrowia za każdą Driadę. |
![]() Dębowa Driada
| ![]() | Koszt: 59 złota |
![]() | Dar Życia | Odnowienie Matki Drzewców wskrzesza także Driady. |
![]() | Synergia Drzewców | Stworzenie i sąsiadujące z nim jednostki sojusznicze mają +5 do Obrony. Stworzenie leczy sąsiadujące sojusznicze Drzewce na końcu swojej tury o 20 Zdrowia za każdą Driadę. |
Łowca / Wielki Łowca
![]() Łowca
| ![]() | Koszt: 100 złota |
![]() Wielki Łowca
| ![]() | Koszt: 130 złota |
![]() | Podwójny Strzał | Stworzenie atakuje drugi raz, jeśli pierwszym trafieniem swojego ataku dystansowego zabiło choć jedną istotę. Zaatakowane stworzenia mogą wykonać atak odwetowy po pierwszym trafieniu. |
Tancerz Ostrzy / Mistrz Ostrzy
![]() Tancerz Ostrzy
| ![]() | Koszt: 400 złota |
![]() | Czujność | Tego stworzenia nie da się oskrzydlić. |
![]() Mistrz Ostrzy
| ![]() | Koszt: 520 złota |
![]() | Wirująca Śmierć | Stworzenie atakuje wszystkie sąsiadujące jednostki wroga. |
![]() | Czujność | Tego stworzenia nie da się oskrzydlić. |
Druid / Wielki Druid
![]() Druid
| ![]() | Koszt: 334 złota |
![]() | Liściaste Sztylety | Raz na walkę stworzenie może strzelić na maksymalny zasięg do wszystkich jednostek wroga ustawionych w linii. Strzał ten ignoruje Obronę i Osłonę. |
![]() Wielki Druid
| ![]() | Koszt: 434 złota |
![]() | Ciernie | Pokrywa obszar 2x2 drewnianymi cierniami na okres 3 rund walki. Stworzenia wroga rozpoczynające swoją turę na cierniach otrzymują -3 do Ruchu w ich turze i 60 obrażeń od Magii Ziemi za każdego Wielkiego Druida, jeśli się poruszą. |
![]() | Liściaste Sztylety | Raz na walkę stworzenie może strzelić na maksymalny zasięg do wszystkich jednostek wroga ustawionych w linii. Strzał ten ignoruje Obronę i Osłonę. |
Księżycowa Łania / Słoneczny Jeleń
![]() Księżycowa Łania
| ![]() | Koszt: 1300 złota |
![]() | Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu. |
![]() Słoneczny Jeleń
| ![]() | Koszt: 1690 złota |
![]() | Inspirująca Aura | Stworzenie i sąsiadujące z nim sojusznicze jednostki mają +20 do Szczęścia i do Morale. |
![]() | Nieokiełznanie | Stworzenie jest odporne na wszystkie rodzaje redukcji Ruchu. |
Zielony Smok / Szmaragdowy Smok
![]() Zielony Smok
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 cieniostal |
![]() | Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 180 Zdrowia na zakończenie swojej tury. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
![]() Szmaragdowy Smok
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 2 Cieniostali, 1 Smoczej Stali |
![]() | Żrący Oddech | Stworzenie wypluwa stożek kwasu w kierunku jednostek wroga. Trafieni przeciwnicy otrzymują połowę obrażeń tego ataku w następnej turze i 25% turę później. |
![]() | Regeneracja | Stworzenie odzyskuje 180 Zdrowia na zakończenie swojej tury. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
Drzewiec / Starożytny Drzewiec
![]() Drzewiec
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Gwiezdne Srebro |
![]() | Żywa Osłona | Stworzenie otrzymuje bonus do Obrony i daje osłonę sojusznikom. Ponadto zatrzymuje przechodzące obok niego oddziały wroga, a sojusznicy mogą przez nie przechodzić. Żywa Osłona działa do chwili, gdy jednostka poruszy się lub zaatakuje. |
![]() Starożytny Drzewiec
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi, 2 Gwiezdne Srebro |
![]() | Żywa Osłona | Stworzenie otrzymuje bonus do Obrony i daje osłonę sojusznikom. Ponadto zatrzymuje przechodzące obok niego oddziały wroga, a sojusznicy mogą przez nie przechodzić. Żywa Osłona działa do chwili, gdy jednostka poruszy się lub zaatakuje. |
![]() | Oplatające Korzenie | Trafione stworzenia nie mogą się poruszać ani korzystać z umiejętności opartych na Ruchu. Efekt trwa, dopóki Drzewiec się nie poruszy. |
Jednostki Specjalne
![]() Balista Sylvan
| ![]() | Koszt: 1000 złota |
![]() Matka Drzewców
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Odnowa | Odnawia 10 punktów Zdrowia na początku tury sojuszniczego stworzenia przez okres 3 kolejnych tur. |