Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016 2929 Następna Akademia Opowieść o Zaginionej Córce M23 Poprzednia Twierdza Szczerość M21 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – AzharSojusznicze miasto Akademii. 2 – Armia Orków 3 – ManaarSojusznicze miasto Akademii. 4 – ShahibdiyaSojusznicze miasto Akademii. 5 – Armia Orków - Północ 6 – Pieczęć ElrathaOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (08). 7 – Armia Orków - Południe 8 – Ołtarz ElrathaPozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (06). 9 – Pieczęć ShalassyOtworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11). 10 – Tablica UpamiętniającaAby przejść dalej musisz przełączyć wszystkie dźwignie. Pierwsza jest w górnym, lewym rogu. Druga w dolnym, lewym rogu. Trzecia w dolnym, prawym rogu, a ostatnia w górnym, prawym rogu. Po wejściu do pomieszczenia na północy zostaniesz zaatakowany przez wrogiego bohatera. 11 – Ołtarz ShalassyPozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09). Legenda Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Akademii. Nie będziesz dysponować tutaj żadnym miastem, będziesz musiał natomiast pomóc sojuszniczym metropoliom w odparciu ataku orków. Podczas gry nie zapomnij zbierać rozrzuconych po mapie sojuszniczych oddziałów, które pomogą ci wzmocnić swoją armię. Nie musisz także skupiać się na zbieraniu surowców, gdyż nie będą one zbyt przydatne w tej misji. Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires) - zadanie główneJest to pierwsze zadanie jakie zostanie przed tobą postawione. Twoim celem będzie pokonanie trzech armii Twierdzy znajdujących się w okolicy miasta Azhar (M22,1). Na przygotowanej przez nas mapie wszystkie armie zostały zaznaczone numerem (M22,2). Składają się one z: Armia na północy z 20 Siepaczy;Armia na południu z 40 Harpii i 20 Gnolli;Armia na wschodzie 30 Gnolli i 25 Siepaczy.Po pokonaniu ich wszystkich zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 1000 sztuk złota oraz 2500 punktów doświadczenia. Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle) - zadanie główneZadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires). Musisz porozmawiać z Quasim, bohaterem, który podszedł do twojej bohaterki Fahady. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 sztuk złota. Podsycanie Ognia (Spreading the Fire) - zadanie główneZadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle). Twoim celem jest zatrzymanie ataku orków na miasto Manaar (M22,3). Aby to zrobić musisz pokonać bohatera Twierdzy Kibwe, zanim ten przypuści szturm na miasto. Powinien on przebywać gdzieś południowo-zachodniej części mapy. Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Akademia Opowieść o Zaginionej Córce M23 Poprzednia Twierdza Szczerość M21