Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Azhar
Sojusznicze miasto Akademii.
Armia Orków
Manaar
Sojusznicze miasto Akademii.
Shahibdiya
Sojusznicze miasto Akademii.
Armia Orków - Północ
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (08).
Armia Orków - Południe
Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (06).
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).
Tablica Upamiętniająca
Aby przejść dalej musisz przełączyć wszystkie dźwignie. Pierwsza jest w górnym, lewym rogu. Druga w dolnym, lewym rogu. Trzecia w dolnym, prawym rogu, a ostatnia w górnym, prawym rogu.
Po wejściu do pomieszczenia na północy zostaniesz zaatakowany przez wrogiego bohatera.
Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków
Armia Orków
20 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
20 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków - Północ
Skrzynia z artefaktem
Armia Orków - Południe
Skrzynia z artefaktem
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).
Armia Orków - Południe
5 Dżinnów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
20 Kabirów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
5 Rakszasów;
Przyłączą się do ciebie po zaliczeniu zadania "Krąg Kontratakuje".
10 Kabirów
Skrzynia z artefaktem
Dopiero po zabraniu Kwiatu Pustyni.
Dopiero po zabraniu Kwiatu Pustyni.
Skrzynia z artefaktem
2 Rakszasów
Powiększ mapę

Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Azhar
Sojusznicze miasto Akademii.

2Armia Orków

3Manaar
Sojusznicze miasto Akademii.

4Shahibdiya
Sojusznicze miasto Akademii.

5Armia Orków - Północ

6Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (08).

7Armia Orków - Południe

8Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (06).

9Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).

10Tablica Upamiętniająca
Aby przejść dalej musisz przełączyć wszystkie dźwignie. Pierwsza jest w górnym, lewym rogu. Druga w dolnym, lewym rogu. Trzecia w dolnym, prawym rogu, a ostatnia w górnym, prawym rogu.
Po wejściu do pomieszczenia na północy zostaniesz zaatakowany przez wrogiego bohatera.

11Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Akademii. Nie będziesz dysponować tutaj żadnym miastem, będziesz musiał natomiast pomóc sojuszniczym metropoliom w odparciu ataku orków. Podczas gry nie zapomnij zbierać rozrzuconych po mapie sojuszniczych oddziałów, które pomogą ci wzmocnić swoją armię. Nie musisz także skupiać się na zbieraniu surowców, gdyż nie będą one zbyt przydatne w tej misji.

Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires) - zadanie główne

Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie przed tobą postawione. Twoim celem będzie pokonanie trzech armii Twierdzy znajdujących się w okolicy miasta Azhar (M22,1). Na przygotowanej przez nas mapie wszystkie armie zostały zaznaczone numerem (M22,2). Składają się one z:

  • Armia na północy z 20 Siepaczy;
  • Armia na południu z 40 Harpii i 20 Gnolli;
  • Armia na wschodzie 30 Gnolli i 25 Siepaczy.

Po pokonaniu ich wszystkich zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 1000 sztuk złota oraz 2500 punktów doświadczenia.

Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires). Musisz porozmawiać z Quasim, bohaterem, który podszedł do twojej bohaterki Fahady. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 sztuk złota.

Podsycanie Ognia (Spreading the Fire) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle). Twoim celem jest zatrzymanie ataku orków na miasto Manaar (M22,3). Aby to zrobić musisz pokonać bohatera Twierdzy Kibwe, zanim ten przypuści szturm na miasto. Powinien on przebywać gdzieś południowo-zachodniej części mapy.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie