Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie (The Story of the Wizard and the Djinn) M22 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Azhar
Sojusznicze miasto Akademii.
2 – Armia Orków
3 – Manaar
Sojusznicze miasto Akademii.
4 – Shahibdiya
Sojusznicze miasto Akademii.
5 – Armia Orków - Północ
6 – Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (08).
7 – Armia Orków - Południe
8 – Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (06).
9 – Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (11).
10 – Tablica Upamiętniająca
Aby przejść dalej musisz przełączyć wszystkie dźwignie. Pierwsza jest w górnym, lewym rogu. Druga w dolnym, lewym rogu. Trzecia w dolnym, prawym rogu, a ostatnia w górnym, prawym rogu.
Po wejściu do pomieszczenia na północy zostaniesz zaatakowany przez wrogiego bohatera.
11 – Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M22 Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Opowieść o Czarodzieju i Dżinnie - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Akademii. Nie będziesz dysponować tutaj żadnym miastem, będziesz musiał natomiast pomóc sojuszniczym metropoliom w odparciu ataku orków. Podczas gry nie zapomnij zbierać rozrzuconych po mapie sojuszniczych oddziałów, które pomogą ci wzmocnić swoją armię. Nie musisz także skupiać się na zbieraniu surowców, gdyż nie będą one zbyt przydatne w tej misji.
Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires) - zadanie główne
Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie przed tobą postawione. Twoim celem będzie pokonanie trzech armii Twierdzy znajdujących się w okolicy miasta Azhar (M22,1). Na przygotowanej przez nas mapie wszystkie armie zostały zaznaczone numerem (M22,2). Składają się one z:
- Armia na północy z 20 Siepaczy;
- Armia na południu z 40 Harpii i 20 Gnolli;
- Armia na wschodzie 30 Gnolli i 25 Siepaczy.
Po pokonaniu ich wszystkich zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 1000 sztuk złota oraz 2500 punktów doświadczenia.
Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Noc Tysiąca Płomieni (The Night of a Thousand Fires). Musisz porozmawiać z Quasim, bohaterem, który podszedł do twojej bohaterki Fahady. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 sztuk złota.
Podsycanie Ognia (Spreading the Fire) - zadanie główne
Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Pierwszy w Kręgu (The First of the Circle). Twoim celem jest zatrzymanie ataku orków na miasto Manaar (M22,3). Aby to zrobić musisz pokonać bohatera Twierdzy Kibwe, zanim ten przypuści szturm na miasto. Powinien on przebywać gdzieś południowo-zachodniej części mapy.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie