Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Ziemi
Magia Ziemi jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ziemi otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ziemi jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Ziemi powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ziemi Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ziemi. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ziemi I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ziemi Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ziemi II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ziemi. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ziemi jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Ziemi Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Uczony Magii Ziemi | Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Ziemi o 20%. | |
Znajomość Magii Ziemi I | Kamienna Skóra i Regeneracja są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | |
Twardy Jak Skała | +1 do Obrony za każde rzucone zaklęcie Magii Ziemi. Działa do końca walki. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Ziemi Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Ziemi II | Splątanie zadaje dodatkowo 120 obrażeń od Magii Ziemi, jeżeli stworzenie się poruszy. Opryskanie Trucizną trwa do końca walki. | |
Mądrość Ziemi | +4 do Magii dla zaklęć Magii Ziemi. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Ziemi Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Ziemi III | Trzęsienie Ziemi zadaje podwójne obrażenia budynkom i wrogim stworzeniom. Kamienne Kolce zadają podwójne obrażenia jednostce na środkowym polu. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Witalność Natury | +15% Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych. |