Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Ziemi

Magia Ziemi jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ziemi otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ziemi jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Ziemi powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ziemi Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ziemi. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ziemi I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ziemi Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ziemi II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ziemi. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ziemi jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Nowicjusz - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Uczony Magii Ziemi - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony Magii Ziemi

Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Ziemi o 20%.

Znajomość Magii Ziemi I - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi I

Kamienna Skóra i Regeneracja są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Twardy Jak Skała - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Twardy Jak Skała

+1 do Obrony za każde rzucone zaklęcie Magii Ziemi. Działa do końca walki.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Ekspert - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Ziemi II - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi II

Splątanie zadaje dodatkowo 120 obrażeń od Magii Ziemi, jeżeli stworzenie się poruszy.

Opryskanie Trucizną trwa do końca walki.

Mądrość Ziemi - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mądrość Ziemi

+4 do Magii dla zaklęć Magii Ziemi. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Ziemi Mistrz - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ziemi Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ziemi są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Ziemi III - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ziemi III

Trzęsienie Ziemi zadaje podwójne obrażenia budynkom i wrogim stworzeniom.

Kamienne Kolce zadają podwójne obrażenia jednostce na środkowym polu.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Witalność Natury - Magia Ziemi | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Witalność Natury

+15% Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych.