Waga Tajemnicy (The Wages of Secrecy) M15 | Nekropolia | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 2929 Następna Nekropolia Myśli i Zamiary M16 Poprzednia Nekropolia Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi M14 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę. 2 – Duchowe Wrota Myr-Gathal 3 – PieczęcieAby usunąć barierę musisz zebrać trzy klucze do pieczęci:Pieczęć Sylanny (11);Pieczęć Ylatha (05);Pieczęć Elratha (07). 4 – AdangathWrogie miasto Sylvan. 5 – Ołtarz YlathaPozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (03). 6 – ArfinNeutralne miasto Sylvan. 7 – Ołtarz ElrathaPozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (03). 8 – DamfailWrogie miasto Sylvan. 9 – SinladWrogie miasto Sylvan. 10 – EldamWrogie miasto Sylvan. 11 – Ołtarz SylannyPozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (03). 12 – Zniszczony MostAby odbudować most potrzebować będziesz 500 złota, 3 rudy oraz 3 drewna. Odbudowa potrwa 1 turę. 13 – Słoneczna PieczęćDezaktywuje wszystkie bariery. 14 – Skarbiec Legenda Might & Magic: Heroes VII - M15 Waga Tajemnicy Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Waga Tajemnicy - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na trzecią misję z kampanii Nekropolii. Pierwsza z nich jest swoistym labiryntem złożonym z malutkich wysepek i wielu kanałów, w których bardzo łatwo się zgubić. Dodatkowo, jako przeciwników będziesz miał 5 miast Sylvan. Nie tylko musisz się śpieszyć aby zbytnio nie urośli w siłę, ale także abyś mógł zająć jakieś terytoria dla siebie. Do wykonania będziesz miał tylko jedno, długie zadanie. Kostur Drzewa Śmierci (The Deadwood Staff) - zadanie główneZadanie jest aktywne w momencie rozpoczęcia trzeciej misji z kampanii Nekropolii. Twoim głównym celem jest odnalezienie teleportu, który zaprowadzi cię do Skarbca. W pierwszej kolejności musisz popłynąć na północny zachód, aż dotrzesz do Duchowych Wrót Myr-Gathal (Spirit Gate of Myr-Gathal) (M15,2). Niestety wejście do portalu jest chronione trzema barierami. Aby je usunąć musisz odnaleźć odpowiednie ołtarze. W południowo wschodniej części mapy znajduje się Ołtarz Ylatha (M15,5). Wystarczy na niego kliknąć, aby zabrać klucz i odblokować Pieczęć Ylatha. Chcąc dostać się do ołtarza będziesz musiał przejść obok miasta Adangath (M15,4). Możesz unikać walki lub spróbować przejąć nad nim kontrolę. Druga opcja jest dużo bardziej opłacalna, jednak dokładnie przelicz czy dysponujesz odpowiednimi siłami. Drugi ołtarz - Elratha, znajduje się w północnowschodniej części mapy (M15,7). Nie jest w żaden sposób broniony, nie powinieneś mieć więc większych kłopotów z dotarciem do niego. Ołtarz Sylanny, ostatni, który musisz odwiedzić znajduje się w północno-zachodniej części mapy (M15,11). Teraz możesz już spokojnie przejść przez wszystkie bariery i skorzystać z teleportu. Gdy już będziesz w drugiej lokacji musisz w pierwszej kolejności odbudować most. Kosztować cię to będzie 500 złota, 3 rudy oraz 3 drewna i potrwa jedną turę. Teraz musisz przedostać się do wnętrza murów twierdzy. Aby to zrobić udaj się do jednego z dwóch teleportów położonych na północy i na południu. Gdy już tam dotrzesz musisz skorzystać ze Słonecznej Pieczęci (Solar Sigil) (M15,13). Jednym bohaterem aktywuj pieczęć, a drugim przejdź przez barierę. Możesz teraz już bez problemu zabrać Kostur Drzewa Śmierci (Deadwood Staff) ze Skarbca (M15,14). Drewniane drzwi możesz zniszczyć klikając na sztandar przed nimi. Po zabraniu kostura musisz uciec Ludmillą z tej lokacji. Aby to zrobić idź do niewielkiego sztandaru na południowym zachodzie od Skarbca i kliknij na niego. Drewniane drzwi zostaną zniszczone, to samo musisz powtórzyć z drugimi drzwiami. Teraz będziesz musiał stoczyć dwa pojedynki z dosyć słabymi przeciwnikami. Z południowego portalu wyłoni się bardzo groźny przeciwnik. Najlepiej uciec z tej lokacji przed tym jak do ciebie dotrze. Gdy tylko dotrzesz do portalu numer 4 zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 4000 punktów doświadczenia. Następna Nekropolia Myśli i Zamiary M16 Poprzednia Nekropolia Świat, Który Wymyka Się Rozsądkowi M14