Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia - Rozwój miasta | Akademia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozwijając miasta Akademii musimy przygotować się na zwiększone wydatki złota. W porównaniu do innych frakcji budynki Akademii potrzebują o kilkanaście procent więcej gotówki. Poza tym, potrzebować będziesz sporo rudy oraz surowców specjalnych, przede wszystkich Kryształów Smoczej Krwi. Podczas rozbudowy możesz wznieść dwa budynki, które dadzą ci nowe możliwości - demontaż artefaktów oraz kupowanie zwojów z czarami. Żadna inna frakcja nie dysponuje podobnymi opcjami.

W pełni rozwinięte miasto Akademii. - Akademia - Rozwój miasta | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
W pełni rozwinięte miasto Akademii.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.

Kolejność

Nazwa

Opis

1

Aula Bohaterów

Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów.

2

Kamienny Gzyms

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 18 Gargulców na tydzień.

3

Rada Miasta

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

4

Gildia Magii - poziom 1.

Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

5

Gildia Magii - poziom 2.

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

6

Szkoła Magii

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 4 Uczniów na tydzień.

7

Warsztat

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Balist Sylvan.

8

Ognista Jaskinia

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 15 Kabirów na tydzień.

9

Ratusz

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

10

Odlewnia Golemów

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 8 Golemów na tydzień.

11

Gildia Magii - poziom 3.

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

12

Rdzeń Many

Podwaja maksymalny poziom Many odwiedzającego to miejsce bohatera aż do końca tygodnia.

13

Ołtarz Życzeń

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 3 Dżinnów na tydzień.

14

Srebrny Pawilon

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Rakszasów na tydzień.