Akademia - Rozwój miasta | Akademia w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rozwijając miasta Akademii musimy przygotować się na zwiększone wydatki złota. W porównaniu do innych frakcji budynki Akademii potrzebują o kilkanaście procent więcej gotówki. Poza tym, potrzebować będziesz sporo rudy oraz surowców specjalnych, przede wszystkich Kryształów Smoczej Krwi. Podczas rozbudowy możesz wznieść dwa budynki, które dadzą ci nowe możliwości - demontaż artefaktów oraz kupowanie zwojów z czarami. Żadna inna frakcja nie dysponuje podobnymi opcjami.
Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.
Kolejność | Nazwa | Opis |
1 | Aula Bohaterów | Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów. |
2 | Kamienny Gzyms | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 18 Gargulców na tydzień. |
3 | Rada Miasta | Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie. |
4 | Gildia Magii - poziom 1. | Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
5 | Gildia Magii - poziom 2. | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
6 | Szkoła Magii | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 4 Uczniów na tydzień. |
7 | Warsztat | Produkcja jednostki specjalnej. Pozwala na kupowanie Balist Sylvan. |
8 | Ognista Jaskinia | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 15 Kabirów na tydzień. |
9 | Ratusz | Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie. |
10 | Odlewnia Golemów | Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 8 Golemów na tydzień. |
11 | Gildia Magii - poziom 3. | Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
12 | Rdzeń Many | Podwaja maksymalny poziom Many odwiedzającego to miejsce bohatera aż do końca tygodnia. |
13 | Ołtarz Życzeń | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 3 Dżinnów na tydzień. |
14 | Srebrny Pawilon | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 2 Rakszasów na tydzień. |