Okrzyki Bojowe | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Okrzyki Bojowe
Nazwa | Opis | |
Naprzód! | +5 do Inicjatywy i +1 do Ruchu stworzeń sojuszniczych. Premie stworzeń do obrażeń na skutek ataków oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia zostają zwiększone o 25 punktów procentowych. Trwa 1 rundę bojową. | |
Baczność! | +2 do Ataku i +3 do Obrony stworzeń sojuszniczych. Jeśli stworzenie przeprowadza atak odwetowy, jednostka specjalna (zaczepna) strzela do atakującego. Trwa 1 rundę bojową. | |
Do Ataku! | Premia +5 do Ataku sojuszniczych stworzeń walczących wręcz. +15 do Ataku podczas ataku na wrogie stworzenie, które nie przeprowadzi ataku odwetowego. Trwa 1 rundę bojową. | |
Utrzymać Pozycje! | +6 do Obrony stworzeń sojuszniczych i +8 do Ataku stworzeń sojuszniczych walczących wręcz. Poruszające się stworzenia tracą premię Utrzymać Pozycje! Trwa 1 rundę bojową. | |
Ognia! | +10 do Ataku sojuszniczych stworzeń atakujących z dystansu. Stworzenia mogą przeprowadzać ataki dystansowe z oskrzydlenia i pełnego oskrzydlenia. Trwa 1 rundę bojową. |