Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Prześladowca / Tropiciel
Prześladowca
| Koszt: 48 złota |
Tropiciel
| Koszt: 62 złota |
Przebijający | Atak dystansowy tego stworzenia ignoruje Obronę celu. |
Zabójca / Cień
Zabójca
| Koszt: 45 złota |
Cios w Plecy | Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%. |
Cień
| Koszt: 59 złota |
Cios w Plecy | Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%. | |
Zatrute Ostrza | Trafione stworzenia otrzymują dodatkowe obrażenia na początku swojej tury. Zaczyna się od 15 obrażeń od Magii Ciemności za każdy Cień, a co turę rosną one o 1 za każdy Cień. Trwa 5 tur. |
Troglodyta / Chthonianin
Troglodyta
| Koszt: 123 złota |
Ślepe | Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające. | |
Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
Chthonianin
| Koszt: 159 złota |
Ślepe | Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające. | |
Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
Meduza / Meduza Wiedźma
Meduza
| Koszt: 400 złota |
Hipnoza | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
Meduza Wiedźma
| Koszt: 520 złota |
Hipnoza | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. | |
Ostrzał w Ruchu | Stworzenie może poruszyć się i strzelić, albo strzelić, a potem wykonać ruch. |
Minotaur / Minotaur Strażnik
Minotaur
| Koszt: 1300 złota |
Atak Prewencyjny | Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione. |
Minotaur Strażnik
| Koszt: 1690 złota |
Atak Prewencyjny | Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione. | |
Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Wędrowiec / Bezduszny
Wędrowiec
| Koszt: 500 złota |
Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. | |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
Bezduszny
| Koszt: 650 złota |
Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. | |
Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. | |
Serce Ciemności | Stworzeni i sąsiadujące z nią sojusznicze jednostki są odporne na Światło, a stojące blisko stworzenia wroga stają się wrażliwe na Ciemność. |
Jaskiniowa Hydra / Mroczna Hydra
Jaskiniowa Hydra
| Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
Sześć Głów | Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem. |
Mroczna Hydra
| Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
Sześć Głów | Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem. | |
Drenaż Życia | Trafienia zadawane przez stworzenie przywracają mu zdrowie równe połowie zadanych obrażeń. Powoduje to także ożywienie zabitych jednostek. |
Smok Cienia / Czarny Smok
Smok Cienia
| Koszt: 5500 złota, 1 Cieniostal |
Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. | |
Wyniszczający Oddech | Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%. |
Czarny Smok
| Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Cieniostal |
Wyniszczający Oddech | Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%. | |
Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
Jednostki Specjalne
Czyhający w Cieniu
| Koszt: 1000 złota |
Bezimienny
| Koszt: 500 złota |
Płaszcz Śmierci | Nakłada na sojusznicze stworzenie Płaszcz Śmierci. Gdy następnym razem to stworzenie zostanie zaatakowane wręcz, Płaszcz Śmierci zadaje atakującemu 30 punktów obrażeń od Magii Ciemności. Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Płaszcz Śmierci wybucha na koniec rundy bojowej. |