Loch - Jednostki | Loch w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Prześladowca / Tropiciel
![]() Prześladowca
| ![]() | Koszt: 48 złota |
![]() Tropiciel
| ![]() | Koszt: 62 złota |
![]() | Przebijający | Atak dystansowy tego stworzenia ignoruje Obronę celu. |
Zabójca / Cień
![]() Zabójca
| ![]() | Koszt: 45 złota |
![]() | Cios w Plecy | Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%. |
![]() Cień
| ![]() | Koszt: 59 złota |
![]() | Cios w Plecy | Całkowita premia za oskrzydlenie zostaje zwiększona o 50%. |
![]() | Zatrute Ostrza | Trafione stworzenia otrzymują dodatkowe obrażenia na początku swojej tury. Zaczyna się od 15 obrażeń od Magii Ciemności za każdy Cień, a co turę rosną one o 1 za każdy Cień. Trwa 5 tur. |
Troglodyta / Chthonianin
![]() Troglodyta
| ![]() | Koszt: 123 złota |
![]() | Ślepe | Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
![]() Chthonianin
| ![]() | Koszt: 159 złota |
![]() | Ślepe | Stworzenie jest z natury ślepie, dlatego nie działają na nie efekty oślepiające. |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ziemi | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ziemi. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ziemi. |
Meduza / Meduza Wiedźma
![]() Meduza
| ![]() | Koszt: 400 złota |
![]() | Hipnoza | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
![]() Meduza Wiedźma
| ![]() | Koszt: 520 złota |
![]() | Hipnoza | Stworzenia trafione krytycznie zostają obezwładnione do końca ich następnej tury albo do chwili otrzymania kolejnych obrażeń. |
![]() | Ostrzał w Ruchu | Stworzenie może poruszyć się i strzelić, albo strzelić, a potem wykonać ruch. |
Minotaur / Minotaur Strażnik
![]() Minotaur
| ![]() | Koszt: 1300 złota |
![]() | Atak Prewencyjny | Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione. |
![]() Minotaur Strażnik
| ![]() | Koszt: 1690 złota |
![]() | Atak Prewencyjny | Stworzenie wykonuje odwet, zanim zostanie trafione. |
![]() | Powstrzymanie Odwetu | Stworzenia wroga nie mogą wykonać odwetu po ataku tej jednostki. |
Wędrowiec / Bezduszny
![]() Wędrowiec
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() Bezduszny
| ![]() | Koszt: 650 złota |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. |
![]() | Konstrukt | Stworzenie jest odporne na truciznę, oślepienie, efekty umysłowe i morale. Nie można go wyleczyć ani wskrzesić. |
![]() | Serce Ciemności | Stworzeni i sąsiadujące z nią sojusznicze jednostki są odporne na Światło, a stojące blisko stworzenia wroga stają się wrażliwe na Ciemność. |
Jaskiniowa Hydra / Mroczna Hydra
![]() Jaskiniowa Hydra
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Kryształ Smoczej Krwi |
![]() | Sześć Głów | Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem. |
![]() Mroczna Hydra
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 1 Gwiezdne Srebro, 2 Kryształy Smoczej Krwi |
![]() | Sześć Głów | Stworzenie trafia wszystkie jednostki wroga sąsiadujące w szerokim kącie z celem. |
![]() | Drenaż Życia | Trafienia zadawane przez stworzenie przywracają mu zdrowie równe połowie zadanych obrażeń. Powoduje to także ożywienie zabitych jednostek. |
Smok Cienia / Czarny Smok
![]() Smok Cienia
| ![]() | Koszt: 5500 złota, 1 Cieniostal |
![]() | Niewrażliwość na Magię Ciemności | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów Magii Ciemności. Ataki wroga zadają połowę obrażeń od Ciemności. |
![]() | Wyniszczający Oddech | Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%. |
![]() Czarny Smok
| ![]() | Koszt: 7150 złota, 1 Smocza Stal, 2 Cieniostal |
![]() | Wyniszczający Oddech | Stworzenie zieje we wrogie jednostki stożkiem Magii Ciemności. Trafieni przeciwnicy otrzymują w następnej turze połowę obrażeń z tego ataku, a w kolejnej 25%. |
![]() | Niewrażliwość na Magię | Stworzenie nie może być celem negatywnych zaklęć ani efektów żadnej ze szkół magii. Wszystkie magiczne obrażenia zadawane przez ataki przeciwnika są o połowę mniejsze. |
Jednostki Specjalne
![]() Czyhający w Cieniu
| ![]() | Koszt: 1000 złota |
![]() Bezimienny
| ![]() | Koszt: 500 złota |
![]() | Płaszcz Śmierci | Nakłada na sojusznicze stworzenie Płaszcz Śmierci. Gdy następnym razem to stworzenie zostanie zaatakowane wręcz, Płaszcz Śmierci zadaje atakującemu 30 punktów obrażeń od Magii Ciemności. Perfekcyjna Sztuka Wojenna odblokowuje działanie: Płaszcz Śmierci wybucha na koniec rundy bojowej. |