Magia Pierwotna | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Pierwotna
Magia Pierwotna jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Pierwotnej otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Pierwotnej jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Pierwotnej powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Pierwotna Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Pierwotnej. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Pierwotnej I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Pierwotna Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Pierwotnej II czary wykupujemy właśnie tę zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Tajemną Egzaltację. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Pierwotna jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Pierwotna Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Uczony Magii Pierwotnej | Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Pierwotnej o 20%. | |
Znajomość Magii Pierwotnej I | Pomyślny Los i Ster Czasu są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | |
Odnowa | Bohater otrzymuje 30 do Many po zakończonej walce. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Pierwotna Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Pierwotnej II | Zaklęcie Teleportacja dodatkowo zwiększa o 50 Inicjatywę wskazanego stworzenia na okres 2 tur. Zaklęcie Rozproszenie Magii jest teraz rzucane na stworzenia na obszarze 3x3. | |
Tajemna Egzaltacja | +2 do Magii. +2 do Ducha. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Pierwotna Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Pierwotnej są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Pierwotnej III | Zaklęcie Implozja zostaje rzucone automatycznie na ten sam cel na początku kolejnej rundy bojowej, jakby było rzucane z poziomu Eksperta. Liczba Żywiołaków przyzwanych za pomocą zaklęcia Przyzwanie Żywiołaka zwiększa się na początku kolejnej rundy bojowej o 4. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Jasność | Rzucając w walce zaklęcie Magii Pierwotnej, bohater zyskuje drugą turę w tej rundzie walki. W tej dodatkowej turze zaklęcia są rzucane z -20 Magii. |