Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Prawość
Prawość jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Przystani. Skupia się ono przede wszystkim na zwiększaniu Morale sojuszniczych jednostek, dzięki czemu skuteczniej walczą. Drzewko sprawdzi się dobrze przy podstawowej rozgrywce, skupiającej się przede wszystkim na bezpośrednich atakach jednostkami. Dobrze komponuje się z umiejętnościami z drzewka Sztuki Wojennej.
Na poziomie nowicjusza musisz obowiązkowo wybrać Prawość Nowicjusz, natomiast jako dodatkową umiejętność zastanów się nad W Jedności Siła lub Siostrami Miłosierdzia. Na poziomie drugim, poza obowiązkowym Prawość Ekspert wybierz Prawa Sprawiedliwość. Poziom Arcymistrza rozwijaj tylko i wyłącznie jeśli chcesz się skupić na taktycznym aspekcie bitew.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Prawość Nowicjusz | Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie Morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze otrzymują +2 do Morale aż do chwili, gdy będą posiadały wysokie Morale. Ten efekt może się nakładać. | |
Siostry Miłosierdzia | Siostra Uzdrowicielka w każdej swojej turze leczy dwukrotnie. Cel drugiego zaklęcia leczącego jest wybierany na nowo. | |
W Jedności Siła | Sąsiadujące stworzenia sojusznicze otrzymują +1 do Obrony. | |
Skoordynowane Działania | Jeśli oddział wroga ginie, kolejne stworzenie sojusznicze ma wysokie morale. Jeśli inne stworzenie sojusznicze stanie się aktywne wcześniej (ze względu na zmianę Inicjatywy), nie dostaje się pod wpływ tej zdolności. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Prawość Ekspert | Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2. | |
Błogosławione Słowa | Gdy tylko na sojusznicze stworzenie zostaje rzucone pozytywne zaklęcie, stworzenie to otrzymuje +10 do Morale aż do chwili, gdy ma wysokie morale. Ten efekt może się nakładać. | |
Prawa Sprawiedliwość | Stworzenia sojusznicze przeprowadzają ataki odwetowe, mając bonus +6 do Ataku. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Prawość Mistrz | Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2. | |
Braterstwo Broni | Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze sąsiadujące z nim otrzymują +10 do Morale aż do chwili, gdy mają wysokie morale. Ten efekt może się nakładać. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Seria Zwycięstw | Sojusznicze stworzenia zadają 75% obrażeń i mają 75% Ruchu podczas tur morale, zamiast połowy obrażeń i Ruchu. |