Magia Ciemności | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Ciemności
Magia Ciemności jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ciemności otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ciemności jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Ciemności powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ciemności Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ciemności. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ciemności I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ciemności Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ciemności II czary, wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ciemności. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ciemności jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Ciemności Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Uczony Magii Ciemności | Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ciemności o 20%. | |
Znajomość Magii Ciemności I | Rozpacz i Osłabienie są teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | |
Żniwa Dusz | Ilekroć atak bohatera zabija choć jedno stworzenie, bohater otrzymuje 20 Many. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Ciemności Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skutecznie i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Ciemności II | Zaklęcie Oczyszczenie dodatkowo uodparnia cel na pozytywne zaklęcia i efekty magiczne na okres 3 tur. Wrogie stworzenia zaatakowane zaklęciem Oblicze Grozy nie mogą wykonywać odwetów przez okres 1 tur. | |
Mądrość Ciemności | +4 do Magii dla zaklęć Ciemności. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Ciemności Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ciemności są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Ciemności III | Zaklęcie Agonia jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Pierwszy atak na Mroczne Odbicie chybi i nie zniszczy go. Ten efekt trwa 3 tury. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Cień Grozy | Ilekroć bohater rzuca zaklęcie Magii Ciemności na stworzenia wroga, ich liczba spada o 5% (zaokrąglając w dół). Istoty utracone w ten sposób wrócą do swojej armii, jeśli nie została ona pokonana. |