Magia Powietrza | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Powietrza
Magia Powietrza jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Powietrza otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Powietrza jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Powietrza powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Powietrza Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Powietrza. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Powietrza I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Powietrza Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Powietrza II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Powietrza. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Powietrza jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Powietrza Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Nadciąga Burza | +8 do Magii dla pierwszego zaklęcia Magii Powietrza rzuconego w walce. | |
Znajomość Magii Powietrza I | Zaklęcie Deszcz Strzał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4 i pozwala strzelać jednostkom na maksymalny dystans. Wybuch Błyskawicy nie zadaje już obrażeń sojusznikom, a trafionym stworzeniom zmniejsza Inicjatywę do poziomu 1. | |
Uczony Magii Powietrza | Zmniejsza koszt many za zaklęcia Magii Powietrza o 20%. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Powietrza Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Powietrza II | Zaklęcie Podmuch Wiatru zadaje dodatkowo 60 do 260 punktów obrażeń od Magii Powietrza. Błyskawica zmienia Inicjatywę stworzenia do poziomu 1 na okres 3 tur i zadaje 45 do 195 obrażeń od Magii Powietrza sąsiadującym wrogim stworzeniom. | |
Mądrość Powietrza | +4 do Magii dla zaklęć Magii Powietrza. Co druga zdolność Powietrza dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Powietrza Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Powietrza są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Powietrza III | Dodatkowy atak zaklęcia Błyskawiczny Refleks jest wykonywany, zanim wróg wykona odwet z modyfikatorem +10 do Ataku. Zaklęcie Cyklon jest teraz rzucane na obszarze docelowym 3x3 i przemieszcza stworzenia wewnątrz sąsiadującego obszaru 9x9. Dodatkowo małe stworzenia otrzymują podwójne obrażenia. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Władca Burz | Gdy wroga jednostka zostaje uszkodzona w wyniku ataku, wszystkie znajdujące się wokół niej oddziały wroga otrzymują 60 do 260 obrażeń od Magii Powietrza. |