Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie
Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Obelisk
Kliknij aby rozpocząć zadanie "Niezbadane strony".
Fort Sylvan
Pokonaj obrońców i zajmij fort. Posiada bardzo słabą ochronę.
Talalir
Miasto jest nie bronione. Możesz zająć je bez większych problemów.
Fort Twierdzy
Wyspa Nieumarłych
Zabierz z brzegu część swojej załogi i zajmij Fort Nekropolii. Uważaj, gdyż broni go silna grupa wampirów.
Na południu znajdziesz kolejny obelisk do zadania "Niezbadane strony".
Obelisk
Uważaj na Behemota.
Faillan
Neutralne miasto Sylvan. Broni je grupa około 20 centaurów.
Obelisk
Mwanya
Wrogie miasto Twierdzy.
Mchanga
Wrogie miasto Twierdzy.
Mweusi
Wrogie miasto Twierdzy.
Obelisk
Broniony jest przez 5 Starożytnych Drzewców.
Wir
Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Niezbadane strony". Gdy w niego wpłyniesz otrzymasz +1 do Morale oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
20 Morskich Elfów Piratów
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
20 Morskich Elfów Piratów
Nawiedzione ruiny
Około 600 Szkieletów, 200 duchów i 10 wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz 5000 złota oraz Płaszcz Barbarzyński, zmniejszający obrażenia od magii o 10% dla wszystkich sojuszniczych jednostek.
Opuszczony statek
120 Szkieletów, 80 Duchów, 10 Liszów, 1 Kościany Smok.
Jako nagrodę otrzymasz 10 drewna oraz Pierścień Szybkości, dodający sojuszniczym stworzeń +5 do Inicjatywy.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 sztuk złota lub 1000 punktów doświadczenia.
20 Morskich Elfów Piratów
20 Morskich Elfów Piratów
20 Morskich Elfów Piratów
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Opuszczony statek
1 Kościany Smok, 10 Liszów, 80 Duchów, 120 Szkieletów.
Jako nagrodę otrzymasz 10 drewna oraz Sandały Szbkiej podróży (+1 do maksymalnego ruchu).
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Powiększ mapę

Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2 | Sylvan poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2Obelisk
Kliknij aby rozpocząć zadanie "Niezbadane strony".

3Fort Sylvan
Pokonaj obrońców i zajmij fort. Posiada bardzo słabą ochronę.

4Talalir
Miasto jest nie bronione. Możesz zająć je bez większych problemów.

5Fort Twierdzy

6Wyspa Nieumarłych
Zabierz z brzegu część swojej załogi i zajmij Fort Nekropolii. Uważaj, gdyż broni go silna grupa wampirów.
Na południu znajdziesz kolejny obelisk do zadania "Niezbadane strony".

7Obelisk
Uważaj na Behemota.

8Faillan
Neutralne miasto Sylvan. Broni je grupa około 20 centaurów.

9Obelisk

10Mwanya
Wrogie miasto Twierdzy.

11Mchanga
Wrogie miasto Twierdzy.

12Mweusi
Wrogie miasto Twierdzy.

13Obelisk
Broniony jest przez 5 Starożytnych Drzewców.

14Wir
Pojawi się dopiero po wykonaniu zadania "Niezbadane strony". Gdy w niego wpłyniesz otrzymasz +1 do Morale oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M2 Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia drugą misję z kampanii Sylvan, podczas której w dalszym ciągu pokierujemy Wyslothem. Tym razem trafiamy na dosyć sporą mapę przedstawiającą archipelag wysp. Po raz pierwszy spotkamy przeciwników, którzy tak jak my rozbudowują miasta, zbierają surowce i zajmują budynki. Jest ich aż trzech, jednak nie powinni stanowić zbyt dużego zagrożenia jeśli odpowiednio szybko zajmiemy strategiczne punkty na mapie, takie jak neutralne miasta i forty. Głównym celem misji jest przedostanie się przez blokadę orków. Aby to zrobić jak najszybciej musisz wykonać jedno zadanie poboczne, gdyż to właśnie ono jest kluczem do zwycięstwa.

Blokada (The blockade) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozpoczęciu drugiej misji z kampanii Sylvan. Będziesz musiał znaleźć sposób na ominięcie blokady orków. Powinieneś się śpieszyć, gdyż na mapie są 3 miasta Dzikich Zwierzoludzi (Twierdza), które także będą się rozwijały.

W pierwszej kolejności wyślij jednego bohatera do Fortu Sylvan (M2,3). Pojedynek nie będzie trudny, gdyż jest tam tylko 6-7 słabych przeciwników. Po wygranej będziesz mógł odbudować fort. Potrzebne będą ci jednak odpowiednie surowce: 1500 złota, 10 rudy i 10 drewna. Wystarczy po prostu przejść się po niewielkiej wyspie, na której właśnie jesteś i powinieneś bez problemu je zdobyć. Na tej samej wyspie znajduje się także fort, który umożliwia ci werbunek dodatkowych oddziałów. Jednocześnie, swoim drugim bohaterem, wejdź do Teleportu na północ od wyspy. Przeniesiony zostaniesz nieco na południe. Najlepiej na samym początku zajmij Fort Twierdzy (M2,5).

Przejmowanie kolejnych fortów jest kluczem do zwycięstwa na tej mapie. - Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2 | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Przejmowanie kolejnych fortów jest kluczem do zwycięstwa na tej mapie.

W tym momencie powinieneś mieć już odpowiednie siły aby udać się na wyspę na północy i zdobyć swoje pierwsze miasto - Talalir (M2,4). Samo miasto nie jest w żaden sposób chronione, ale musisz pokonać kilku grup wrogów, aby w ogóle się do niego dostać.

Gdy już zdobędziesz dwa forty i miasto, powinieneś udać się na Wyspę Nieumarłych (M2,6). Tam znajdziesz kolejny fort, tym razem Nekropolii, który jest dużo lepiej broniony. Walka odbędzie się z dosyć silnym oddziałem wampirów. Ostatnim krokiem przygotowującym cię do wojny powinno być zajęcie neutralnego miasta Sylvan, leżącego na wyspie na samym środku mapy (M2,8). Bronione jest ono przez nieduży garnizon Centaurów.

Posiadając już trzy forty i dwa miasta możesz rozpocząć główny cel misji, czyli przedostanie się przez blokadę. Zajmij w tym celu jedno z wrogich miast - Mwanya (M2,10), Mchanga (M2,11) lub Mweusi (M2,12). Gdy tylko to zrobisz, twoja uwaga zostanie zwrócona na dziwne obeliski rozrzucone po całej mapie. To właśnie nimi powinieneś się teraz zająć.

Proces aktywacji wszystkich obelisków znajdziesz w opisie zadania Niezbadane strony (Uncharted). Gdy tylko to zrobisz aktywuje się kolejne zadanie W Wir (Into the Maeltrom), które pozwoli ci na opuszczenie mapy.

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz premię +1 do Ataku, +1 do Magii oraz Rękawice Leśnego (+2 do Mocy).

Niezbadane strony (Uncharted) - zadanie dodatkowe

Zadanie rozpocznie się, gdy podejdziesz i wejdziesz w interakcję dziwnym obeliskiem (M2,2) na jednej z początkowych wysepek. Twoim zadaniem jest zebranie wskazówek z wszystkich pięciu budowli, które rozsiane są po całej mapie. Drugi obelisk znajduje się na Wyspie Nieumarłych (M2,6), a dokładniej w jej południowej części i chroniony jest przez kilkanaście pająków. Trzeci budynek znajdziesz na jednej z centralnych wysepek (M2,7). Uważaj jednak, gdyż dostępu do niego broni Behemot, jeden z najsilniejszych stworów w grze. Na szczęście jest bez żadnej obstawy. Czwarty obelisk znajdziesz na północy jednej z wysp pośrodku mapy (M2,9). Ostatnia sztuka znajduje się natomiast na zielonej wyspie w południowo-wschodnim rogu mapy (M2,13). Broniony jest przez grupę 5 silnych Starożytnych Drzewców, przygotuj się więc odpowiednio do walki.

Obeliski są ważniejsze niż ci się wydaje. - Niebezpieczeństwa na Morzu i Wojnie (Perils of Waves and War) M2 | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obeliski są ważniejsze niż ci się wydaje.

Gdy klikniesz na ostatni obelisk zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz Sekstans Morskich Elfów (Sextant of the Sea Elves), który dodaje +4 do zasięgu widzenia oraz przyśpiesza o 15% poruszanie się statkiem.

Automatycznie rozpocznie się też zadanie główne W Wir (Into the Maelstrom).

W Wir (Into the Maelstrom) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po zebraniu informacji z wszystkich pięciu obelisków z zadania Niezbadane strony (Uncharted). Na północy mapy pojawił się tajemniczy Wir (M2,14). Musisz w niego wpłynąć. Gdy tylko to zrobisz otrzymasz +1 do Morale oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Jednocześnie zakończysz zadanie główne Blokada i tym samym opuścisz mapę.