Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Przywództwo
Przywództwo jest unikalnym "drzewkiem" umiejętności, które przypadnie do gustu tylko niektórych graczom. Skierowane jest ono przede wszystkim do osób chcących postawić podczas walki na manewry, ukształtowanie terenu i zdolności specjalne jednostek. Jeśli posiadasz zmysł taktyczny, drzewko to jest dla ciebie idealne.
Pomimo niewątpliwych zalet, nie opłaca się rozwijać Przywództwa powyżej poziomu eksperckiego. Na poziomie nowicjusza wybierz obligatoryjne Przywództwo Nowicjusz oraz bardzo dobrą umiejętność Taktyka. Na poziomie eksperckim wybierz wszystkie dostępne umiejętności, ale jako priorytet postaw Przewagę Liczebną.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Przywództwo Nowicjusz | Zwiększa Przywództwo bohatera o 5. | |
Taktyka | Bohater może wystawić stworzenia w pierwszych 3 rzędach. | |
Stanowczość | Gdy stworzenie sojusznicze nie mogło wykonać w swojej turze żadnej czynności ze względu na niskie morale, zamiast tego otrzymuje pół tury. | |
Patriota | Zarządca: wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20 do Przywództwa. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Przywództwo Ekspert | Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5. | |
Przewaga liczebna | Bohater może wystawić do 9 oddziałów stworzeń. | |
Porywająca Przemowa | +10 do Morale i +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń przez okres 3 pierwszych rund walki. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Przywództwo Mistrz | Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5. | |
Dowodzenie Przykładem | Kiedy bohater zaatakuje stworzenie wroga, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują +10 do Ataku, gdy w tej rundzie walki atakują tego samego wroga. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Wsparcie | Na początku walki liczba sojuszniczych stworzeń zostaje zwiększona o 5%. Stworzenia dodane w ten sposób nie zostaną w armii po zakończeniu walki. |