Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 6

 

Budowa

Opis

Obozowisko Centaurów - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obozowisko Centaurów

Koszt:

4000 złota

10 drewna

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 7 Centaurów na tydzień.

Posterunek Centaurów - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Posterunek Centaurów

Wymagania:

Obozowisko Centaurów

Koszt:

6000 złota

5 drewna

5 smoczej stali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Centaurów do Centaurów Łupieżców.

Chata Centaurów - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chata Centaurów

Wymagania:

Obozowisko Centaurów

Koszt:

4000 złota

5 drewna

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+7 Centaurów lub Centaurów Łupieżców na tydzień.

Portal Miejski - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Portal Miejski

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

5 Smoczej Stali

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształy smoczej krwi

1 gwiezdne srebra

1 smoczej stali

1 cieniostali

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Tygiel Magii Krwi - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Tygiel Magii Krwi

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

500 złota

Uniemożliwia budowę Fosy

-3 do Magii wszystkich wrogich bohaterów w strefie wpływów tego miasta.

Fosa - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Fosa

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

500 złota

2 drewna

Uniemożliwia budowę Tygla Magii Krwi

Daje miastu fosę na czas oblężeń.

Koszary Orków - Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Koszary Orków

Wymagania:

Namiot Orków

Koszt:

800 złota

5 drewna

5 rudy

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+12 Siepaczy lub Miażdżycieli na tydzień.