Poziom 6 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Poziom 6
Budowa | Opis | |
Obozowisko Centaurów
| Koszt: 4000 złota 10 drewna | Elitarne siedlisko. Umożliwia werbowanie 7 Centaurów na tydzień. |
Posterunek Centaurów
| Wymagania: Obozowisko Centaurów Koszt: 6000 złota 5 drewna 5 smoczej stali | Ulepszenie elitarnego siedliska. Umożliwia werbowanie i ulepszanie Centaurów do Centaurów Łupieżców. |
Chata Centaurów
| Wymagania: Obozowisko Centaurów Koszt: 4000 złota 5 drewna | Ulepszenie elitarnego siedliska. +7 Centaurów lub Centaurów Łupieżców na tydzień. |
Portal Miejski
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 500 złota 2 drewna 2 rudy 2 Kryształy Smoczej Krwi 5 Smoczej Stali | Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót. Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem. |
Gildia Magii - poziom 2.
| Wymagania: Gildia Magii - poziom 1. Koszt: 1000 złota 5 drewna 5 rudy 5 kryształy smoczej krwi 1 gwiezdne srebra 1 smoczej stali 1 cieniostali | Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2. Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania. |
Tygiel Magii Krwi
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota Uniemożliwia budowę Fosy | -3 do Magii wszystkich wrogich bohaterów w strefie wpływów tego miasta. |
Fosa
| Wymagania: Umocnienia poziom 2 Koszt: 500 złota 2 drewna Uniemożliwia budowę Tygla Magii Krwi | Daje miastu fosę na czas oblężeń. |
Koszary Orków
| Wymagania: Namiot Orków Koszt: 800 złota 5 drewna 5 rudy | Ulepszenie podstawowego siedliska. +12 Siepaczy lub Miażdżycieli na tydzień. |