Zniszczenie Lothering (3) | Questy główne - Prolog | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 7, Wariant A: Zwrócenie się z prośbą o pomoc do Athenril
Athenril przebywa w północnej części lokacji [Dziedziniec Katowni] #1 (M2, 4). W trakcie rozmowy możesz zadać jej kilka dodatkowych pytań lub od razu wyrazić chęć wyświadczenia jej przysługi. Przemytniczka wyśle Cię mianowicie do kupca Cavrila w celu odzyskania należnych jej pieniędzy. Handlarza odnajdziesz w centralnej części dziedzińca #2 (M2, 5).
W trakcie rozmowy wybierz lewą dolną kwestię dialogową, dzięki czemu poinformujesz Cavrila o tym, że przysyła Cię Athenril. Sprawę można rozwiązać na cztery sposoby:
- Poproszenie Aveliny o wkroczenie do akcji (lewa górna opcja dialogowa) #1. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie dojdzie do walki; +10 punktów do przyjaźni z Aveliną.
- Zasugerowanie braku konieczności rozlewu krwi (prawa górna opcja dialogowa). W efekcie dojdzie do bitwy z ochroniarzami Cavrila, ale za to pojawi się szansa pozyskania punktów doświadczenia za ich pokonanie.
- Próba wymuszenia łapówki (prawa środkowa opcja dialogowa). Cavril może się tu zachować na dwa sposoby. Jeżeli nie rozmawiałeś z Meeranem, to zaproponuje Ci łapówkę #2 i obejdzie się bez walki, a jeżeli zdążyłeś już zawalić zadanie zlecone przez Meerana, to Cavril odmówi przekazania łapówki i dojdzie do bitwy; +5 punktów do rywalizacji z Aveliną.
- Wymuszenie spłaty długu (prawa dolna opcja dialogowa). W efekcie dojdzie do bitwy z ochroniarzami Cavrila, ale za to pojawi się szansa pozyskania punktów doświadczenia za ich pokonanie.
Jeżeli wybrałeś jeden z wariantów zakładających przystąpienie do walk, to musisz się liczyć z tym, że oprócz dwóch strażników kupca i ochroniarza kupca w dalszej fazie bitwy pojawią się też w okolicy najemnicy #1. Przeciwnicy są na szczęście łatwi do pokonania, a dodatkowo na pomoc może Ci przybiec kapitan Ewald #2. Jeżeli tak nie stanie się od razu, to wycofaj się w okolicę schodów żeby zachęcić Ewalda do wzięcia udziału w walkach.
Niezależnie od wybranego rozwiązania zdobędziesz klucz, którego będziesz musiał użyć do otwarcia kufra kupca #1. Zabierz 1 suweren i powróć z nim do Athenril #2 (M2, 4).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie