M7; M8- Zakon (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Mapa M7: Zakon (dzień)

Legenda:
1. Przejście do: Górne Miasto.
2. [Akt I] Loki Złotego Głupca (Quest poboczny: Loki Złotego Głupca).
3. [Akt I] Brat Opoka, archiwista (Quest poboczny: Szczątki siostry Opoki). [Akt II] Złowroga księga (Quest poboczny: Zakazana wiedza).
4. [Akt II] Matka Petrycja (Quest główny: Oferta i utrata).
5. Siedziba towarzysza: Sebastian. [Akt III] Wielka Matka Elthina (Quest towarzysza: Justynian).
6. Sebastian (Zawartość specjalna: Obowiązek).
Mapa M8: Zakon (noc)

Legenda:
1. Przejście do: Górne Miasto. [Akt I] Miejsce startu (Quest główny: Wyciszenie). [Akt I] Miejsce startu (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu).
2. [Akt I] Karl (Quest główny: Wyciszenie).
3. [Akt I] Hayder (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu). [Akt II] Matka Petrycja (Quest główny: Podążanie drogą Qun).
4. [Akt II] Miejsce rozpoczęcia bitwy z qunari lub tłumem (Quest główny: Podążanie drogą Qun). [Akt II] Wicehrabia Dumar (Quest główny: Podążanie drogą Qun).